• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262951
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      #18203505
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        ik werk zelf als monteur bij een opel dealer

        #18203506
        midnight black
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 December 2011

          Veel sleutelen, begon op mijn 10e fietsen uit elkaar te schroeven, op mijn 12e brommer en op mijn 13e had ik een C-Kadett gekregen om aan te sleutelen.
          Verder is het een natuurlijk zo dat als je nog nooit een steeksleutel heb vastgehouden of weet wat een doppenset is dat je dan niet meteen begint met bijvoorbeeld de distributie te vervangen: klein beginnen: lampje, filtertje, olie verversen.
          En inderdaad zijn hier verschillende monteurs actief.

          #18203507
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Werk zelf ook als monteur, en verder kijk ik ook vaak naar youtube, en leer je ook weer van andere mensen hier op het forum.

            #18203508
            Juhroen
              Lid sinds:
              10 December 2011

              Ik werk als vrachtwagen monteur. Dan kan je ook een Opel repareren :D
              Maar veel lezen/meekijken en doen leer je een hoop van.

              #18203509
              VideoRipper
                Lid sinds:
                11 December 2013

                Op z’n minst gevoel voor techniek is een must.
                Wanneer je twee linker handen hebt, kun je het beter aan een ander overlaten.

                Tenzij je heel erg gedreven bent en het gewoon zelf wil doen natuurlijk, maar
                dan ben je per definitie wel technisch aangelegd. ;)

                Ik heb zelf elektronica gestudeert, maar ben later de fijnmechanica ingegaan.
                Tegenwoordig zit ik in de ICT.