Een opel astra verzenden naar curacao is handig?

Forumindex Forums Modellen Astra Een opel astra verzenden naar curacao is handig?

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272762
    Ricchard
      Lid sinds:
      15 July 2015

      Hey hallo spreek met richard. Ik zat ergens mee te twijvelen. Ik woon sinds kort op curacao en ik wou een opel astra coupe van nl naar curacao verzenden. Maar mijn vraag is ala dat wel handig is want ik zie niet meer dan 10 opels hier rijden en tot nu toe geen monteur gevonden voor een opel. Is het wel slim om een europese auto naar curacao te verzenden qua weer omstandigheden , of verschil van benzine of olie en natuurlijk monteur en qua prijs van auto onderdelen. Want een jongen die ik hier heb leren kennen die hier is is opgegroeid Zeg me dat het geen goed idee is. Heeft hij gelijk???

      #18290533
      Chris426
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 May 2014

        Even een persoonlijke mening: waarom in godsnaam al die moeite doen? Heeft de wagen een speciale betekenis voor je?

        Want als dat niet zo is, koop dan gewoon daarzo een wagen en laat de opel lekker hier…

        #18290532
        SimpleFace
          Lid sinds:
          14 July 2014

          Auto’s daar zijn waarschijnlijk een stuk duurder.
          En het is toch leuk om een anders dan standaard auto te rijden daar. Dat een Astra nog eens zeldzaam werd :P

          #18290534
          Chris426
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 May 2014

            Ok ja, goed, als dat de beweegreden is :D.

            Je kan misschien al wat vervangstukken zelf voorzien. Geen bergen, maar ik denk bijvoorbeeld aan vervang-ecu en dergelijke.

            #18290535
            wagnas
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 May 2007

              Zorg dat de airco goed werkt, op Curacao wordt het niet KOUDER dan 25 graden. :jerry

              #18290536
              Ricchard
                Lid sinds:
                15 July 2015

                Heb je wel gelijk in ik vind die auto mooi en wou hem altijd al meenemen maar wegens geen jaar op me naam heb ik hem verkocht. Nu denk er weer aan want autos hier zijn duurder en hebben meestal krassen of deukennof stiekem een mankement kan ze niet allemaal vertrouwen. Maar wisy niet dat de airco maar 25 graden koelt. Dat is dus wel de verschil qua de autos hierzo dus? Ik dacht dan aan om een auto via japan te laten komen is nog goedkoper dan via nl, alleen nadeel is de stuur is rechts . En als ik dan weer naar nl kom heb ik niks aan die auto als de stuur rechts is.of mag je wel zo in nl rijden? Want wat ik zie hier is de mensen die de autos met stuur rechts hier verkopen, verkopen heb dubbel duurder dan als je het zelf van japan laat komen en ze zijn een stuk schoner en krassen vrij.maar ik vind die opel astra coupe een fijne auto geen problemen mee gehad. Alleen bang dat ik hier geen monteur ervoor vind die eraan kan werken als er wat aan de hand is

                #18290537
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  In curacau worden de meeste opels verkocht onder het chevrolet merk. Ofwel het maakt helemaal niks uit of je nu een opel of chevrolet astra daar hebt.

                  #18290538
                  Eviltruckdriver
                    Lid sinds:
                    4 August 2013

                    als we hier amerikaanse onderdelen kunnen krijgen en de saturn astra in belgie gebouwd werd voor de amerikaanse markt maak je mij niet wijs dat je geen opel onderdelen naar curacou kan krijgen al moet ik het zelf brengen ! :wtf :afro waar een wil is is een weg het komt er gewoon op neer of je zo,n auto echt wilt mijn vroegere buurman nam een omega 2.0 mee naar aruba in een zeecontainer dus alles kan ! :thumb king:

                    #18290539
                    Eviltruckdriver
                      Lid sinds:
                      4 August 2013

                      en zo veel gaat er in de regel niet stuk aan een astra en het blijft gm :D

                      #18290540
                      trashmetal
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 February 2007

                        De pakketdienst komt toch ook op de antillen?
                        internet werkt er ook gewoon, dus zie het probleem niet :D :jerry

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.