Een niet zo'n aardige opelrijder, bah!

Forumindex Forums Modellen Astra Een niet zo'n aardige opelrijder, bah!

  • Dit onderwerp is leeg.
22 berichten aan het bekijken - 26 tot 47 (van in totaal 47)
  • Auteur
    Berichten
  • #17731979
    Aapje
      Lid sinds:
      1 January 2009

      Zo heb ik in een parkeergarage al een keer mot gehad met een petje die m’n auto blijkbaar wou zoenen. Want die bleef mooi ervoor staan, vriendelijk verzocht of ie wou weg gaan. Zegt ie “Nee. Ik blijf staan” Waarop ik reageer “Sgoed joh, rij ik wel door met jou mee.” :P Waarop ik met een dot gas naar hem toe rij… Schrok ie gelukkig genoeg van, want toen kwam ie tegen m’n raam aan slaan e.d. Zag gewoon aan z’n kop dat ie pijn aan z’n knokkels had toen ie m’n voorruit sloeg :D

      Maargoe, z’n maatje die erbij stond gelijk achter die gozer aan, beetje hem kalmeren king: Toen weg gereden :P

      Ander momentje:

      Eén of andere Jeep in Velp kan ook erwat van, straten zijn beetje krap hier in Velp. Dus je moet elkaar beetje voorang geven e.d. ik geef dus voorang aan een toekomende auto. Dus ik netjes in een inham tussen geparkeerde auto’s. Haalt die flapdrol mij in…. Gaat ie lopen doordrukken. Voorrang claimen terwijl hij dat niet heeft.. Wist ’t bedrijfsbusje die tegemoet kwam ook…. die heeft hem mooi achteruit gedrukt.

      Waarop die gozer achteruit rijdt, bijna bij mij op de bumper. Dus ik vol op de claxon, wil m’n bumper niet plat hebben natuurlijk. Stapt die gek uit. Vlak voordat ie bij m’n deur is druk ik in z’n zicht m’n deur pinnetje in. Pak gelijk de telefoon erbij, gaat ie lopen schelden en vloeken en doen…

      Maargoed, weet inmiddels waar die pipo woont, dus zal eens keertje een paar bakstenen achter z’n wielen ofzo leggen. Leuk met wegrijden :P

      #17731980
      Astra F Vaassen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 February 2010

        origineel gepost door GlennGSI

        origineel gepost door JHR
        umh hoe ziet die tigra er uit.

        er wonen nog wat vaassenaren die hier op het forum zitten die in een tigra rijden.

        tuned_tigra geloof ik

        die zal het niet geweest zijn :’) dan had je een lading plamuur en polyester op straat liggen

        Klopt was dus een kerel uit rotterdam.

        Maar in apeldoorn rijd echt vreemd volk ja. Van die wappies met weet ik veel wat voor sjonniebak. Laatst in vaassen ook, zat bij men broers vriendin in en wij rijden 60 net voorbij apeldoornseweg. Komt er zo’n honda uit een zijstraat (2 gasten erin, je zag ze haast niet, de stoelleuning bijna horizontaal, uber laag, dikke pijp en kutherrie) en die rijd uber langzaam. Wij in 1 keer inhalen gaan hun oppeens heel stoer volgas ons voorbij en daarna int dorp weer langzaam rijden. Zo zinloos:vertag

        #17731981
        Barrythefirst
          Lid sinds:
          23 June 2010

          Rijdt elke dag door de binnenstad van Amsterdam en soms droom ik er over een Unimog te kopen
          en iedereen die aso is gewoon over te rijden (maarja het blijft een droom)

          #17731982
          wormke
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2008

            geloof mij das niet alleen in nederland het geval. Ik woon in een heel kalm, boerestuk en zelfs hier worden de mensen met de dag meer krekel…

            Een geluk dat jij een kalm mens bent, want ik was ook uitgestapt om hem eens beetje manieren te leren, tzal de eerste niet zijn, en de laatste ook niet vrees ik…

            #17731983
            TheGeneral
              Lid sinds:
              21 February 2010

              origineel gepost door Barrythefirst
              Rijdt elke dag door de binnenstad van Amsterdam en soms droom ik er over een Unimog te kopen
              en iedereen die aso is gewoon over te rijden (maarja het blijft een droom)

              Met een unimog redt je het niet denk dat je meer aan een leopard 2 wat heb kan je ze van een afstandje al opruimen;)

              #17731984
              Lukko
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 January 2005

                meestal rijden zulke mensen in een golf. maar nu dus ook al in een tigra :thumbdown

                #17731985
                Astra F Vaassen
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 February 2010

                  origineel gepost door wormke
                  geloof mij das niet alleen in nederland het geval. Ik woon in een heel kalm, boerestuk en zelfs hier worden de mensen met de dag meer krekel…

                  Een geluk dat jij een kalm mens bent, want ik was ook uitgestapt om hem eens beetje manieren te leren, tzal de eerste niet zijn, en de laatste ook niet vrees ik…

                  Als ik niet rustig was gebleven en ook agressief begon te doen, nou dan was het wel anders afgelopen denk ik. Maar zo ben ik niet, zou ik ook niet willen.

                  #17731986
                  Astra F Vaassen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 February 2010

                    origineel gepost door Lukko
                    meestal rijden zulke mensen in een golf. maar nu dus ook al in een tigra :thumbdown

                    Nou ik moet zeggen, de honda’s zijn ook steeds meer in opkomst. Niks tegen honda hoor maar je krijgt er wel een slecht beeld van op die manier. De uitlaatpijp moet zo groot mogelijk altijd bij die dingen:hmmz

                    #17731987
                    Astraman
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 July 2004

                      Mja je hebt heel vaak idioten die menen dat je anders moet rijden, maar ik zit er niet mee, krijg je een middelvinger ofzo, ik reageer er nooit op, zielige gedrag. Maar zo heel af en toe dan gaan ze je zitten fitten omdat ze hoe dan ook een reactie willen ofzo, ja dan ben je aant verkeerde adres.

                      #17731988
                      nova….
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Nou ik kwam net ook een niet zo aardige opelrijder tegen.
                        Sta op de rotonde om rechts af te slaan naast me staat een auto voor recht door.. de auto naast me rijd aan en de gene achter me wacht niet tot dat ik aan rijd naar rechts en hij geeft gas buiten mij om en staat bij het volgende verkeerslicht links …(alleen daar staat een flitskast dus ik hoop dat hij erop staat:wors) ik kijk hem aan tja snotneus he!!.. denk tie nog stoer te zijn om ff gas te geven en een stukje naar voor te schieten :thumbdown en het verkeerslicht springt op groen en hij geeft gas naar links vlak voor het rechtdoor gaand verkeer Dwaas!!:sleeping:sleeping

                        #17731989
                        tanisha
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          1 August 2010

                          tja verkeer hufters hou je er altijd bij

                          maar soms maak je ook leuke dingen mee ik moest ooit een trailer in zeebrugge afkoppelen en solo terug ik had toen een m.a.n tga trekker met van die kleine wielen die dingen hadden een bus cardan en trokken solo als de malle

                          ik stond bij het stoplicht naast een porsche 944 stoplicht op groen en gas er op laat ik die porsche er nu finaal uitrijden met mijn m.a.n
                          de man achter het stuur van de porsche keek erg vreemd toen hij er uit getrokken werd maar met 60 kwam hij weer voorbij en stak zijn duim omhoog

                          #17731990
                          wim-v6
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            12 August 2005

                            Dat is echt geinig.

                            Heb zelf met een 510pk Daf CF (85-480 upgraded euro-4) gereden, met afzetbare Koel afzetbak.

                            11,50m lang

                            laag profielbanden eronder op 19,5 inch velgjes

                            spoiler pakket

                            volledig hand geschakeld 16 gangen

                            bak eraf ging ie zeker als een malle

                            weg in 5 hoog door naar 7 hoog naar de 93km/u en dan laag toeren gaan rijden (1400 tpm)

                            bij het stoplicht geeft dat leuke effecten kan ik je melden.

                            Zeker met die petjes links naast je.

                            Willem

                            #17731991
                            tanisha
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              1 August 2010

                              echt wel de m.a.n was een automaat en me scania een opticruise (automaat met koppeling voor het wegrijden)

                              ik stond toen met de scania R (ook met kleine wielen) die ik na de m.a.n had bij het stoplicht staat er een seat naast me dat ding had meer weg van een ferrari door al die uitbouw zooi die er op zat

                              geladen had ik 3,5 ton elektronica in de trailer tot mijn stomme verbazing trok ik die seat er ook finaal uit en pas toen ik de scania in de begrenzer reed kwam die er eindelijk langs

                              ik heb dubbel gelegen van de lag ziet je auto er uit als een ferrari wordt je zoek gereden door een scania!:P

                              #17731992
                              wim-v6
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                12 August 2005

                                haha, ook leuk, alleen die AS-tronic van de MAN is echt een Drama, bij ons is 2x de bak vervangen in 4 jaar tijd (garantie) en dat bij bijde MAN’s TGA XXL met AS-tronic

                                AS-tronic = ongeveer het S-tronic van audi en DSG van VW

                                Willem

                                #17731993
                                Astraman
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  14 July 2004

                                  As-tronic heeft als nadeel dat ie heel lang doet over het zoeken naar een versnelling als je heb moeten remmen en dan gelijk weer optrekt. Heel irritant als bijv op een stoplicht afrijd dat rood is die plotseling op groen springt hij echt even na moet denken en dan iets kiest. Heel wazig idee als je op die pin hangt en er gebeurd niks.

                                  #17731994
                                  tanisha
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    1 August 2010

                                    wij noemde die m.a.n altijd het plastic schip vanwege al het plastic en het schommelen van dat ding

                                    #17731995
                                    GlennGSI
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      28 August 2007

                                      origineel gepost door Astra F Vaassen

                                      origineel gepost door Lukko
                                      meestal rijden zulke mensen in een golf. maar nu dus ook al in een tigra :thumbdown

                                      Nou ik moet zeggen, de honda’s zijn ook steeds meer in opkomst. Niks tegen honda hoor maar je krijgt er wel een slecht beeld van op die manier. De uitlaatpijp moet zo groot mogelijk altijd bij die dingen:hmmz

                                      Honda Civic is de nieuwe golf idd.. een ware hype/plaag 9 van de 10 zijn 1300tjes met dikke pijp/jappedempert

                                      Ik weet niet of je de plek bij de van woudenberg kent. Daar stond iedereen altijd met de auto’s op het stofzuigerplein van de blinq. Altijd heel gezellig enzo, alle merken en types kwamen er. Nooit narigheid of gesloop. Sinds dat al die Hondaboys er rijden en staan zie je er nooit meer een andere merk ( heel sporadisch een ander merk ) en er word gesloopt, rommel gemaakt en als je ze verkeerd aankijkt zitten ze gelijk moeilijk te doen.

                                      Een mooie snelle honda ( B18/K20 ) kan ik wel waarderen mits er een normaal persoon in zit. Maar die tjappies met 1300tjes of 1500 vtecjes ( met wel 90pk !! :”) !! ) zijn heel irritant.

                                      #17731996
                                      wim-v6
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        12 August 2005

                                        origineel gepost door GlennGSI

                                        Honda Civic is de nieuwe golf idd.. een ware hype/plaag 9 van de 10 zijn 1300tjes met dikke pijp/jappedempert

                                        Vooral de EK is in trek op het moment, vooral de 1.4 in kalere uitvoeringen,
                                        er is goedkoop aan te komen, ruimschoots voldoende tjoening onderdelen.

                                        Civicje, japstijl, veel te dikke wielen, en palstic fantastic bumpers.

                                        dat is inderdaad de grootste groep.

                                        Dat zijn ook de type figuurtjes die zich vooral niet bezighoud met de rest van de wereld, slopen alles, maken er een teringzooi van.

                                        ook zijn ze erg jaloers van geest,
                                        we hebben met een klein clubje vrienden een plekkie hier toegewezen gekregen waar we mogen staan, en daar word de boel gesloopt als wij weg zijn, omdat het hun blijkbaar niet is gelukt een mooi plekkie te krijgen om te staan, of omdat dat verziekt is door hunzelf.

                                        We hebben hierzelf verschillende merken door elkaar.

                                        We hebben 2 honda’s een Accord Coupe ’96 en een Honda Civic EK (inderdaad ja een 1.4i S, alleen word daar serieus aan geknutseld op het mement).

                                        3 golfjes 2, 1x 1.6 1985 met vouwdak, een 91 1.6, en een stevig aangepaste 1.8 16V

                                        een Ford Sierra 2.0i gt

                                        en een aantal opels waaronder een Ascona-A 2.4lpg, Vectra-A C20XE, Vectra-B 2.0 16V automaat en een station, en een station diesel, en mijn opels uiteraard.

                                        origineel gepost door GlennGSI
                                        Een mooie snelle honda ( B18/K20 ) kan ik wel waarderen mits er een normaal persoon in zit. Maar die tjappies met 1300tjes of 1500 vtecjes ( met wel 90pk !! :”) !! ) zijn heel irritant.

                                        1500 vtec met 90 pk?

                                        1.3 = 75pk
                                        1.4 – 1.4i = 75 of 90 pk
                                        1.5i = 90pk
                                        1.5i V-tec = 115pk
                                        1.6i = 115pk of 130pk
                                        1.6i V-tec = 135 145 of 160pk

                                        best knap wat die jappen uit de kleine motortjes toveren hoor!!

                                        Willem

                                        #17731997
                                        Astraman
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          14 July 2004

                                          origineel gepost door wim-v6Dat zijn ook de type figuurtjes die zich vooral niet bezighoud met de rest van de wereld.

                                          Juist wel en vooral hoe de wereld hun ziet als ze over de waalkade heen bleren met die R(uk) & B(ef) muziek van ze, stelletje dreugneukers.

                                          Neej ik ben niet van mensen benoemen aan de hand van welke auto ze rijden maar bij veel modellen kun je er niet omheen dat het toch wel opgaat, kleine japanse grijze autootjes, meestal bejaarden. Civicjes, steeds mee tuig. En de Golf 4 doet het goed onder de marokaanse medemens, en dan ist vooral cool om met kraagje omhoog samen met mo fuad en joesoef te gaan chillen met de raampjes naar beneden, weet je.

                                          #17731998
                                          wim-v6
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            12 August 2005

                                            jupzz, ik wil over het algemeen ook niet generaliseren, maar in sommige gevallen is het gewoon een feit.

                                            en inderdaad, deze jongeren bekommeren zich niet om de medemens, maar hebben liever dat wij ons om hun bekommeren, en dan wel om hoe Cool hun zijn.

                                            en dat gaat vaak te koste van de liefhebbers welke bijvoorbeeld van dezelfde auto’s houden, maar dan om de reden dat ze er echt groos mee zijn.

                                            Dat zijn ook de jongens die vaak velen euro’s in heel net werk erin steken.

                                            en dan meer denken om prestatie gericht, of ECHT showwaardig maken van zo’n auto, en gewoon plezier willen hebben met andere leifhebbers van eenzelfde auto of type auto.

                                            net zoals we dat bij Vectrateam nederland doen, en andere leuke opel clubs.

                                            Bij bijvoorbeeld een McDonalds of Burgerking restaurant met Drive Thru, pik je ze er ook zo uit.

                                            ze komen aan met het grootste kabaal om maar op te vallen, bestellen hun eten, werken dat naar binnen terwijl de verpakkingen hiervan uit het raam op de grond verdwijnen, ofterwijl, vervuiling van het eigen leefgebied zeg maar…

                                            Willem

                                            #17731999
                                            Astraman
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              14 July 2004

                                              Jah dat snap ik ook niet neej, je breekt je nek over de prullenbakken bij de mac, en dan nog…je gaat toch ook niet zitten schijten in je keuken…? Maar dat asociale geldt voor alle lagen van de bevolking. Voorbeeldje wat ik meemaak zoal.

                                              Een oud vrouwtje die de door jou net afgerekende boodschappen van de band af staat te pakken bij de appie en daarna net doet of ze dement is :hmmz

                                              Als je hond net heeft zitten schijten en je staat te friemelen in je jaszak naar een plastic zakje dat verstrengelt is met je sleutelbos komt er een viswijf naar buitenstormen, schreeuwens of ik dat nog op ga ruimen want dat was asociaal. En dan denk ik, ik was ermee bezig en wie is hier asociaal met dat gekrijs?

                                              Bij de friettent je auto voor de enige 3 vakken daar neerzetten en als je er wat van zegt krijg je een grote bek want het was maar 5 minuten om een frietje te halen. Dan denk ik, mja ik kom hier idd voor een 3 gangen menu. :hmmz

                                              s’Avonds om één uur keihard op straat nog even na gaan staan praten na een gezellige avond terwijl er mensen misschien om 6 uur op moeten de dag erop en er kinderen slapen.

                                              Mensen die elke godganse keer als ze wegrijden moeten toeteren, ook s’avonds laat of s’morgens heel vroeg…

                                              Mijn buurman, is stucadoor, zet zijn busje voor de deur om er een paar zware zakken mix in te leggen en komt de overbuurman naar buiten, of ie even op wou krassen met z’n busje. Normaal vragen is er ook niet meer bij.

                                              Maar goed, dat is het hele probleem, daarom is dit topic er ook het word steeds gezelliger in NL.

                                              Dat van die hond gebeurde trouwens afgelopen woensdag pas, dinsdag teruggekomen van Malta, heerlijk relaxed. Dan nog geen 24 uur daarna dat….dan denk je echt, waarom ben ik teruggekomen??

                                              #17732000
                                              Astra F Vaassen
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                21 February 2010

                                                origineel gepost door GlennGSI

                                                origineel gepost door Astra F Vaassen

                                                origineel gepost door Lukko
                                                meestal rijden zulke mensen in een golf. maar nu dus ook al in een tigra :thumbdown

                                                Nou ik moet zeggen, de honda’s zijn ook steeds meer in opkomst. Niks tegen honda hoor maar je krijgt er wel een slecht beeld van op die manier. De uitlaatpijp moet zo groot mogelijk altijd bij die dingen:hmmz

                                                Honda Civic is de nieuwe golf idd.. een ware hype/plaag 9 van de 10 zijn 1300tjes met dikke pijp/jappedempert

                                                Ik weet niet of je de plek bij de van woudenberg kent. Daar stond iedereen altijd met de auto’s op het stofzuigerplein van de blinq. Altijd heel gezellig enzo, alle merken en types kwamen er. Nooit narigheid of gesloop. Sinds dat al die Hondaboys er rijden en staan zie je er nooit meer een andere merk ( heel sporadisch een ander merk ) en er word gesloopt, rommel gemaakt en als je ze verkeerd aankijkt zitten ze gelijk moeilijk te doen.

                                                Een mooie snelle honda ( B18/K20 ) kan ik wel waarderen mits er een normaal persoon in zit. Maar die tjappies met 1300tjes of 1500 vtecjes ( met wel 90pk !! :”) !! ) zijn heel irritant.

                                                Nee niet echt bekend bij mij, van woudenberg. Maar die hondatjes zie ik dan ook vaak ergens stil staan en dan steeds volgas geven, zo kansloos en een kabaal. Heb zelf ook maar een astratje 1.6 maargoed mijn sebring demper maakt dan een subtiel geluidje en geen pokkeherrie:) Zoals een honda s2000 echt geweldige auto’s en een echte vtec is gewoon heerlijk om te horen:thumbup

                                                Maar verder, mensen hebben tegenwoordig zo weinig respect voor elkaar. Merk ook vooral bij de nieuwe generatie dat de opvoeding ook niet al te best is naar mijn idee. Alles mag en alles kan:hmmz

                                              22 berichten aan het bekijken - 26 tot 47 (van in totaal 47)
                                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.