Een Belg bij de Opelrijders

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Een Belg bij de Opelrijders

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18550013
    Opeldromer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 February 2024

      Dag allemaal :bye:

      Toen ik mijn eerste wagen zocht in 2001 wilde ik het liefst een Opel Astra G, maar die waren op dat ogenblik te duur voor mijn studentenloon (= zakgeld van ouders). Daarom zocht ik naar de vorige (F) reeks, proefgereden en op een haar na gekocht. Tot een kennis me bij een occasie Volvo bracht voor een vraagprijs die ik niet kon weigeren. Veel groter en luxueuzer dan de Astra, zowat de degelijkste wagen waar ik ooit mee gereden heb. Maar toch vond ik de Astra cooler. En nog steeds. In het bijzonder de G reeks doet zowel op gebied van exterieur als interieur voor mij niet onder t.o.v. de meeste nieuwe wagens.
      Dus nu, 20 jaar later, kijk ik terug naar de Astra G als kandidaat voor mijn ‘nieuwe’ wagen. En dan liefst een bijzonder exemplaar. Hoewel er voor de OPC-versie bijvoorbeeld toch nog gemakkelijk 10k € gevraagd wordt.
      Dan misschien beter een Opel Kadett C uit de jaren 70 en een moderne motor laten inzetten. Is namelijk de enige Opel die ik nog cooler vind. Maar wegens tijdgebrek misschien niet de beste optie.
      En de Insignia is ook niet mis…

      Welke Opel het ook wordt. Ik zal mijn ervaringen hier delen en hoop veel bij te leren op dit forum! :heart:

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.