Een beetje een domme vraag

Forumindex Forums Modellen Corsa Een beetje een domme vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212307
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      Beste mensen, Ik weet dat domme vragen niet bestaan, maar ben bang dat ik er toch 1 gaan stellen :D

      Ik weet dat in het dashboard van een a3 3 knoppen zitten die betrekking hebben tot de lucht circulatie, warmte etc.
      Nu zitten er op alle 3 de knoppen een klein gaatje voor de verlichting van de knop. Het 1e lampje doet het, maar de andere lampjes op de andere 2 knoppen niet. Overigens werken alle functies wel gewoon. Horen hier ook lampjes in te zitten? Mocht ik de knoppen er af moeten halen, gaat dit dan op de zelfde manier als bij de corsa b?

      Ik hoop dat het een beetje duidelijk is aangezien er toch niet zo veel knoppen in een a zitten denk ik van wel :D Ik stoor me er niet aan, maar als het kan werken waarom niet? :D:P

      Bij voorbaat dank,king:

      Greets Sander

      #17524980
      freek corsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 December 2004

        Ja daar zitten ook lampjes in.

        Je kan ze vervangen door de zwarte kap boven je snelheidsmeter eraf te halen, daarna kun je het kapje boven de knoppen los halen. Daaronder kun je de lampjes vinden.

        #17524981
        OrangeArrow
          Lid sinds:
          18 February 2007

          geen domme vraag vind ik;)

          #17524982
          2e-c14nz
            Lid sinds:
            5 June 2009

            Hee thanx voor de reacties:D Zal vanmiddag ffkijken hoe of wat, nja ik weet dat domme vraegn niet bestaan, maarja misschien dat het heel erg voor de hand lag of zo :P

            I’ll keep you posted!

            #17524983
            TonSR
              Lid sinds:
              29 October 2007

              en,domme vragen bestaan niet.

              #17524984
              SG-C20XE
                Lid sinds:
                31 August 2009

                Ja zitten gewoon lampjes in want dat was ook bij mij gebeurd weet nog daarvan:D

                #17524985
                Doix
                  Lid sinds:
                  4 May 2009

                  Domme vragen bestaan zeker niet en ik denk altijd maar zo:

                  Beter dom voor 5 minuten door mijn vraag, dan onwetend voor de rest van mijn leven omdat ik de vraag niet stelde :agent :P

                  Grtz,

                  Aad ~ Doix

                  #17524986
                  2e-c14nz
                    Lid sinds:
                    5 June 2009

                    hee! Ja das ook weer zo, maar ik hou er zelf niet van wanneer mensen zo iets hebben van, jezus weet hij dat niet? :P Maar gelukkig reageren de mensen hier nooit zo :D Heb trouwens al gekeken, en de lampjes moet ik alleen even vervangen, dus nogmaals bedankt :D

                    Gr, Sander

                    #17524987
                    Corsa-Tet
                      Lid sinds:
                      12 October 2009

                      Zo’n probleem heb ik ook ongeveer. Van links afgezien doen mijn lampjes het tot de 3 van de luchtcirculatie en alls rechts daarvan doet het niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

                      #17524988
                      2e-c14nz
                        Lid sinds:
                        5 June 2009

                        Als je ook een a3 hebt, is het echt peanuts. Ben er een klein kwartiertje zo iets mee bezig geweest. Bij mij waren het de lampjes. Gewoon de schroefjes los draaien van je snelheidsmeter en het kapje daar naast, en vervolgens RUSTIG het pakjeverwijderen. Het spreekt echt voorzich. Ben ook echt blij dat ik gewoon een vraag kan stellen en dat mensen gewoon normaal reageren en gewoon begripvol zijn. Heb het op andere fora in het verleden wel anders gezien!

                        #17524989
                        Corsa-Tet
                          Lid sinds:
                          12 October 2009

                          origineel gepost door 2e-c14nz
                          Als je ook een a3 hebt, is het echt peanuts. Ben er een klein kwartiertje zo iets mee bezig geweest. Bij mij waren het de lampjes. Gewoon de schroefjes los draaien van je snelheidsmeter en het kapje daar naast, en vervolgens RUSTIG het pakjeverwijderen. Het spreekt echt voorzich. Ben ook echt blij dat ik gewoon een vraag kan stellen en dat mensen gewoon normaal reageren en gewoon begripvol zijn. Heb het op andere fora in het verleden wel anders gezien!

                          Heb een Corsa Sport van ’94, weet niet of het dan hetzelfde is en wat voor lampjes heb ik nodig?

                          Mij was het eigenlijk nog niet eens opgevallen totdat een vriend van me instapte die er zelf ook een gehad heeft. Hij zei je moet even ergens op tikken dan doet ie het weer, maar ik ga liever niet op mijn dashbord slaan.

                          #17524990
                          wesley015
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            13 June 2009

                            Dan ga ik er nu waarschijnlijk 1 stellen. Hoe kan je foto’s in je topic zetten in plaats van een link naar je foto’s.

                            #17524991
                            wim-v6
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              12 August 2005

                              als je een link plaatst beginnen met [img]en%20eindigen%20met[/img]

                              Willem

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.