EEN ANDER PROBLEEM, EEN VERMISSING!

Forumindex Forums Modellen Corsa EEN ANDER PROBLEEM, EEN VERMISSING!

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239337
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      Beste mensen,

      Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, ben een beetje radeloos dus vandaar dat ik het hier doe, bij voorbaad excuus.

      Onze 2 honden zijn vanmiddag rond 17.00 weggelopen van huis, te Zegge Noord-Brabant, in de buurt van Roosendaal. Het zijn 2 husky’s. De 1 is net 2.5 en de ander net 1. Ze luisteren naar de namen Dundee en Shadow. De 1 is herkenbaar aan een slank postuur en 2 blauwe ogen, zwart-wit van kleur en een bruine staart. De andere is herkenbaar aan een forsere bouw, lijkt op een malamute, en heeft 2 bruine ogen. We zijn er uiteraard kapot van, en kunnen alleen maar hopen dat ze samen zijn en dat ze uiteraard terug komen. Beide honden hebben een chip, dus mochten ze uitgelezen worden dan komt het adres naar boven. Tot die tijd, zou ik iedereen om een gunst willen vragen. Hou alsjeblieft je ogen open naar deze 2 ontzettend schattige, eigenwijze maar zeer dierbare familie leden van ons. Ze betekenen ALLES voor ons. Mocht iemand iets weten, wat dan ook, kun je me DAG en NACHT bereiken op 0625290060.

      Hier onder 2 foto’s van de 2.


      #17896857
      DeMeistah
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2010

        woon in de buurt (halsteren) hou zeker me ogen open!
        Sterkte!

        #17896858
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          Dank je wel, ze zijn nog niet terecht. Ik heb bijna Geen oog dicht gedaan, en het kl*te is, je kunt niets.

          #17896859
          hanskadett
            Lid sinds:
            18 April 2009

            veel sterkte man en hopelijk vind je ze terug

            #17896860
            2e-c14nz
              Lid sinds:
              5 June 2009

              He bedankt mensen, ze zijn gelukkig weer terug. Ze waren een dorp verder op terug gevonden bij een boer op z’n erf. Hij had ze naar een asiel gebracht. Bedankt voor de reacties!

              Gr

              Sander

              #17896861
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                das mooi om te horen, dus ze waren nog wel samen? das wel mooi dat ze ook trouw aan elkaar zijn;)

                #17896862
                noci
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 March 2010

                  gelukkig zijn je “kindjes ” weer terug.

                  Je hoort soms van die rare dingen ! Maar gelukkig zijn ze weer terug bij jullie.
                  En voor straf met blote pootjes in de mand ? haha.

                  #17896863
                  hanskadett
                    Lid sinds:
                    18 April 2009

                    hup de vlaggen buiten hangen en vieren king:
                    te gek man zul je dik opgelucht zijn weer

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.