Beste mensen,
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, ben een beetje radeloos dus vandaar dat ik het hier doe, bij voorbaad excuus.
Onze 2 honden zijn vanmiddag rond 17.00 weggelopen van huis, te Zegge Noord-Brabant, in de buurt van Roosendaal. Het zijn 2 husky’s. De 1 is net 2.5 en de ander net 1. Ze luisteren naar de namen Dundee en Shadow. De 1 is herkenbaar aan een slank postuur en 2 blauwe ogen, zwart-wit van kleur en een bruine staart. De andere is herkenbaar aan een forsere bouw, lijkt op een malamute, en heeft 2 bruine ogen. We zijn er uiteraard kapot van, en kunnen alleen maar hopen dat ze samen zijn en dat ze uiteraard terug komen. Beide honden hebben een chip, dus mochten ze uitgelezen worden dan komt het adres naar boven. Tot die tijd, zou ik iedereen om een gunst willen vragen. Hou alsjeblieft je ogen open naar deze 2 ontzettend schattige, eigenwijze maar zeer dierbare familie leden van ons. Ze betekenen ALLES voor ons. Mocht iemand iets weten, wat dan ook, kun je me DAG en NACHT bereiken op 0625290060.
Hier onder 2 foto’s van de 2.