Forumindex › Forums › Modellen › Astra › EDS vs Chargertech?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 december 2011 om 11:28 #17964326
ik zou ze gewoon een mailtje sturen, dat zulle ze daar vast toch wel snel lezen.
en ik zou ook zoiezo voor een remap MET rollerbank gaan.. net als hierboven al is gezegt, dus hoef er niks meer aan vuil te maken.
28 december 2011 om 11:40 #17964327Ja ik heb ze allang een mailtje gestuurd maar krijg geen reactie van hun
28 december 2011 om 11:42 #17964328beetje jammer, maar misschien hebben ze kerstvakantie?
28 december 2011 om 11:50 #17964329ja dat zou mogelijk zijn maar staat nergens op hun pagina dat ze vakantie hebben morgen probeer ik het als ze vakantie hebben dan word het wachten helaas
28 december 2011 om 12:18 #17964330Gewoon bellen ,mail duurt meestal wel ff
28 december 2011 om 13:40 #17964331Ze hebben gewoon gereageerd op mijn mail vrijdag om 2 uur een afspraak
28 december 2011 om 13:47 #17964332Goede keus EDS, doe je nu met rollerbank? Heb de mijne bij eds laten chippen de eerste keer. Toen de map met minder NM gepakt ivm de koppeling. Ronny vertelde me toen al dat ik nog de oude koppeling erin had, en dat ie de versie met meer NM goed aankon.
Heb hem later nog eens om laten zetten naar de versie met meer NM. Dit deden ze gratis, allebei de keren heb ik wel een rollerbank run laten doen met uitdraai.
Hebben de 2de keer nog gevraagd of ze hem wat minder fel op het gas konden laten reageren bij licht gas geven. Werd allemaal geregeld. Hij loopt echt super nu………………28 december 2011 om 14:05 #17964333Ja dynorun zit in de prijs dacht ik kost nu 399 ipv 499 ik heb om 3 uur een afspraak dus moet wel goedkomen hoop ik. Ik wil zeg maar 160 pk normale modus ne 200 pk vol bij sportmodus. Alleen heb die ESP knop neit en meot ingebouwd worden.
28 december 2011 om 20:35 #17964334Beter kerel, hou ons op de hoogte he :D
28 december 2011 om 21:04 #17964335Ik laat het wel weten wat de resultaten zijn me vader vond ook beter chippen. Hij zei voordeel van chipbox is gewoon als je een leasebak dat je het weer kan loskoppelen naar standaard maar we houden de auto nog max 8 jaar lang dus gwn chippen die handel. Chargertech lijkt me gunstig maar toch, iets trekt me naar EDS toe en vraag me niet waarom
28 december 2011 om 21:07 #17964336Dat heb je wel eens, je gevoel dat spreekt. Lekker volgen, jij gaat straks als de brandweer!
28 december 2011 om 21:09 #17964337Haha dat hoop ik maar en dan meteen testen op de autobahn maar vraag me af of dat later gevolgen zal hebben voor de versnellingsbak
28 december 2011 om 21:19 #17964338Waarom denk jij problemen met je schakelbak te krijgen dan?
28 december 2011 om 21:24 #17964339Het aantal nm schiet naar boven daarnaast is de m32 bak bekend met zijn problemen. Bij mij zijn de lagers vervangen dus niet de hele bak. Daarom denk ik het
28 december 2011 om 22:11 #17964340Zorg dat je dan niet ver boven de 400nm gaat met je m32 bak. Maar zulke dingen weet EDS wel. Universele tuners als chargertech en datadinges vaak niet. Volgens mij liggen er in de 1900 diesels de zelfde platen als de OPC 3, erg sterk dus!
28 december 2011 om 22:14 #17964341Ik zal het daar wel vragen met de tuning krijg ik zoiezo 430NM dus dat is een hoop nu maar aftellen tot de grote dag
Edit: En als ik de EGR softwarematig laat deactiveren, moet er dan een afdekplaat op?
29 december 2011 om 16:20 #17964342Heb nou na ongveer een jaar rondrijden met 430N/m nog geen problemen gehad met me M32 bak ;)
29 december 2011 om 19:35 #17964343Hmm dat is dan weer een positief punt sterke bakken zijn het niet maar zolang de bak het maar volhoud tot na de zomervakantie daarna komt er toch een vectra opc of een insignia opc. Kan ik bij eds trouwens ook aparte intervallen laten prorammeren voor de DPF systeem?
30 december 2011 om 19:20 #17964344Nou ben geweest naar EDS. Wat een vakantiegangers zeg vermoeiende reis. Bij aankomst EDS leek het alsof ze vakantie hadden, gebeld en ja ik zat verkeerd. Bij binnenkomst vroeg de vrouw autopapieren bij u? Ik zo wtf wat autopapieren heb je dat ook nodig. Ja dus. Kreeg meteen hartaanval want ik dacht dat ik die papieren thuis had gelaten en dus voor niks was gereden. Eenmaal kast geopend blijheid. De papieren lagen daar. Zonder papieren van de auto dus ook geen chiptuning mogelijk. Raar en vreemdste vond ik dat de vrouw mij een blaadje liet tekenen omdat tuning in duitsland verboden is? Half uur later zat de auto op de rollebank eerste run 190pk tweede run 196pk en 416.4Nm EGR ook afgedicht, softwarematisch afgesloten. Terugweg de auto geklokt op 250km/h lekker snel dus, man wat een power zo heb ik de astra nooit gevoeld goeie ervaring. Ik ga wel ooit nog een keer terug voor de software van 160 normaal en 200 sport zonder AGR
30 december 2011 om 19:40 #17964345Geklokt op 250 km/h :shock: ,dan zou ik maar eens een nieuwe km teller laten plaatsen , dat kan toch NOOIT :jerry ,daar zouden veel dikke Audi’s en Bmw’s sjaloers op zijn denk ik.
30 december 2011 om 19:53 #17964346@ahrend wrote:
Geklokt op 250 km/h :shock: ,dan zou ik maar eens een nieuwe km teller laten plaatsen , dat kan toch NOOIT :jerry ,daar zouden veel dikke Audi’s en Bmw’s sjaloers op zijn denk ik.
Nou ik heb het wel opgenomen tegen een Q7 (was wel een dikke) die zn duim opstak, een BMW 3 serie coupe, volkswagen golf en een euhhr ja porche panama maar die hield ik niet bij helaas, de rest trok ik er redelijk makkelijk uit alleen wilde niet al te ver doorgaan i.v.m. de banden die niet hoger dan 210km/h komen, voor zit max 240km/h en achter 210km/h. Ik zat er ook maar een keer op (rechte weg) maar reed wel constant tussen de 230 ~ 240km/h wat dus haalbaar is nu. gaat er om dat ik nu makkelijk over de 220km/h kom. Ik lette niet op de teller, totdat mijn medepasasier zei je teler loopt ver uit :wtf , GPS wees 241km/h aan. Keer wat anders met 196pk.
30 december 2011 om 20:10 #17964347Die van mij zit ook rond die koers met 200pk.
30 december 2011 om 20:14 #17964348Ik heb geen reden iquick te wantrouwen.
Chippen is goed gelukt merk ik! :thumb
30 december 2011 om 20:22 #17964349Gelukkig wel ben er blij mee. Met 410Nm kom je zeker heel ver. Kijken wat de eerste paar km gaan opleveren. De eerste 200km zitten er op king:
30 december 2011 om 20:27 #17964350Het benzineverbruik moet ook aanzienlijk zuiniger zijn. Je hebt al meer dan 100km gereden, dus je zult het moeten merken. MITS JE JE VORIGE RIJSTIJL AANHOUDT NATUURLIJK :agent
Hoor je vaak he:
Klant: eej! me auto is helemaal niet zuiniger jonguh!
Verkoper: je auto is wel snel he?
Klant: ja dat wel!
Verkoper: nu rij je ook zeker wat sportiever?
Klant: natuurlijk, hoezo?UHHHHHH :wtf
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.