EDS tuning: IPF lizenz of er naar toe rijden

Forumindex Forums Modellen Astra EDS tuning: IPF lizenz of er naar toe rijden

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257390
    Tusk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 January 2009

      Ik zit nog te twijfelen of ik een IPF licensie (350 euro) koop en hem bij iemand met een ipf tuner zelf chiptune.
      Of dat ik naar EDS zelf rij en het door hun laat doen (450 euro).

      – Het interesseert me niet of ik het maximale behaal. de beloofde 235 pk is meer dan voldoende. Als het er 10 minder zijn, ook prima.
      – EDS is anderhalf uur rijden.
      – Met een licencie is het makkelijk terug te zetten.
      – Ik ga zoiezo voor de optie: standaard 200 pk en met sportknop de rest
      – zo’n uitdraai grafiek van de rollerbank interesseert me ook niet zoveel
      – Maar bij EDS is het wel custom fit op mijn auto. (192dkm met nieuwe turbo).
      – En weet ik zeker dat het goed is
      – Centjes :) 350 euro is al prijzig genoeg :)

      #18137943
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        tja ik heb toen een ipf met licentie gekocht omdat het toch een aardig eind rijden is en ik nu altijd zelf de software erin kan zetten.

        mark

        #18137944
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          @Tusk wrote:

          – Maar bij EDS is het wel custom fit op mijn auto. (192dkm met nieuwe turbo).

          EDS maakt voor die 350 euro geen custom map maar daar krijg je een “one chip fits all” chip voor.
          Dat is dus ook de reden dat ik niet naar EDS ga maar na een tuner in Nederland (toevallig forum sponsor).

          Betaal daar hetzelfde, voor minimaal hetzelfde vermogen, dezelfde optie met de sportknop en een dyno uitdraai met bewijs.

          #18137945
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            De jongens van unlimmited tuning leveren inderdaad erg leuk werk af, helaas waren ze toen nog geen forumsponsor toen ik die van mij liet chippen.

            Mark

            #18137946
            Tusk
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 January 2009

              voor 450 euro doen ze dat wel. Bovendien is dat voor mij dichterbij als Amersfoort :)
              En zoals ik al zei komt het niet op 10 pk en zo’n dyno uitdraai hoeft voor mij ook niet

              en zoals ik het hier zie kom je voor 400 euro maar aan 200 pk…
              http://www.unlimitedtuning.nl/chiptuning-hot/chiptuning-auto/n-tm-z/chiptuning-opel/981-chiptuning-opel-astra-20-t-170-pk.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.