Ik zit nog te twijfelen of ik een IPF licensie (350 euro) koop en hem bij iemand met een ipf tuner zelf chiptune.
Of dat ik naar EDS zelf rij en het door hun laat doen (450 euro).
– Het interesseert me niet of ik het maximale behaal. de beloofde 235 pk is meer dan voldoende. Als het er 10 minder zijn, ook prima.
– EDS is anderhalf uur rijden.
– Met een licencie is het makkelijk terug te zetten.
– Ik ga zoiezo voor de optie: standaard 200 pk en met sportknop de rest
– zo’n uitdraai grafiek van de rollerbank interesseert me ook niet zoveel
– Maar bij EDS is het wel custom fit op mijn auto. (192dkm met nieuwe turbo).
– En weet ik zeker dat het goed is
– Centjes :) 350 euro is al prijzig genoeg :)
– Maar bij EDS is het wel custom fit op mijn auto. (192dkm met nieuwe turbo).
EDS maakt voor die 350 euro geen custom map maar daar krijg je een “one chip fits all” chip voor.
Dat is dus ook de reden dat ik niet naar EDS ga maar na een tuner in Nederland (toevallig forum sponsor).
Betaal daar hetzelfde, voor minimaal hetzelfde vermogen, dezelfde optie met de sportknop en een dyno uitdraai met bewijs.
voor 450 euro doen ze dat wel. Bovendien is dat voor mij dichterbij als Amersfoort :)
En zoals ik al zei komt het niet op 10 pk en zo’n dyno uitdraai hoeft voor mij ook niet