Ecc werkt om de dag niet van vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ecc werkt om de dag niet van vectra c

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276766
    sander2.5v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 April 2011

      Goedenavond,

      Ik merk dat de climate control zo af en toe niet werkt. Het is meer dat het kachelpaneel dan totaal niks doet. Geen enkele knop functioneert dan. Ook geeft de boardcomputer niks weer van de temperatuur van de climate control.

      Het gaat om een vectra c 2004 z22yh. Ik heb pas een cd70 met cid ingebouwd (weet niet of het misschien daar aan ligt?
      Misschien is de kachelpaneel wel aan het overlijden (kabels zitten er goed in).

      Iemand een idee?

      Groet,
      Sander

      #18319790
      dappie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2008

        Dat wou ik net zeggen, check je stekkers eens, misschien zit er toch 1 niet helemaal lekker,
        Daar heb je het het laatste aan gezeten.

        #18319791
        sander2.5v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 April 2011

          Heb de steckers er in en uit gehaald, hij doet het. Maar stekkers van ecc heb ik niet los gehad. Daarom is het zo vaag. Het is zo maar af en toe dat niets reageerd.

          #18319792
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            Het kan idd aan je CID/CD 70 inbouw liggen.
            Wel gek dat ie het de ene keer wel en de andere keer niet doet :hmmz

            Wat had je standaard er in zitten? Gezien het feit dat de airco control unit en je CID in verbinding met elkaar staan denk ik dat de software versies niet goed matchen. Wat is het productie jaar van je CD 70 en wat is de software versie van je CID?

            Als de CD70 en CID uit een C1 Full can 2005 komt dien je de airco controle unit waarschijnlijk te vervangen voor een uit een full can model. Dat had ik ook toen ik van een C1 2004 ccr2006 systeem naar DVD90 met CID ging.

            De aircocontrole unit die ik nodig had was er één die net 1 nummer hoger was dan mijn originele. Uiterlijk verschil is de grote ronde knop zonder grijze cirkel tegen die met een grijze cirkel. Zie pica.

            Je geeft overigens aan dat je de stekkers van de ECC niet los hebt gehad. Er gaan echter 2 stekkers van de ECC uit waarvan 1 naar de cid. Heb je die van je originele naar de nieuwe cid gelegd?

            Groet jraaf

            #18319793
            liviu2004
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2014

              cd70, cid, controleren mid-speed canbus settings, dat ecc is Present.

              #18319794
              sander2.5v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 April 2011

                Het paneel licht ook niet op zoals de rest van de instrumenten :hmmz

                #18319795
                sander2.5v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 April 2011

                  Ik duik even met de laptop eraan!

                  #18319796
                  sander2.5v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 April 2011

                    Standaard was het de cd30. De cd70 heeft de laatste software versie erop 10.10.2007
                    Cd70 komt uit een 2007 model vectra die van mij is 2004 prefacelift maar wel met scrolknopjes op stuur.

                    Rgb kabel en standaard kabel zitten in cid geprikt.

                    #18319797
                    sander2.5v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 April 2011

                      @liviu2004 wrote:

                      cd70, cid, controleren mid-speed canbus settings, dat ecc is Present.

                      Thanks, programmed ehu and display to ecc present. Seems to work again!

                      De rest ook bedankt voor tips!

                      Jraaf, kan die andere kachelpaneel van jouw dan ook meer?

                      #18319798
                      jraaf
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 January 2008

                        Top dat Liviu dat weer gefixed heeft :thumb
                        Denk niet dat mijn unit meer functies heeft. Hij ging niet werken omdat mijn C1 2004 een half can is.
                        Moesten ook de kabelboom aanpassen om de DVD90 werkend te krijgen.

                        Groet jraaf

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.