e rekord 2.0s verbruikt veels te veel

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD e rekord 2.0s verbruikt veels te veel

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272686
    vanderveen
      Lid sinds:
      1 October 2013

      hallo

      ik heb nu sinds een paar weken een opel rekord e2 van 85, alleen valt mij op dat het verbruik wel erg hoog is
      zo rij ik met een volle tank nog geen eens 350 kilometer bij normaal gebruik
      de motor start koud slecht en als hij eenmaal start komt er een witte pluim achter vandaan en blijft hij nog even een paar minuten stotteren en schokken, als hij een maal warm is loopt hij perfect

      ik ga van de week even een compressie meter kopen om na te kijken of het misschien aan de compressie ligt

      zijn er misschien nog meer mensen die een idee hebben? want met dit verbruik kan ik net zo goed in een oude caddilac ofzo gaan rijden :???:

      #18290083
      peter777
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 January 2011

        Check alles rond de carburateur op valse lucht, laat de CO afstellen bij een garage bedrijf. Daarnaast alles wat met ontsteking te maken heeft controleren. Hoeveel liter gaat er eigenlijk maximaal in de tank?

        #18290084
        vanderveen
          Lid sinds:
          1 October 2013

          er zit een 65 liter tank onder
          er zijn wel een aantal slangen afgedopt

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.