dvd90 navigatie update beschikbaar?

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie dvd90 navigatie update beschikbaar?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18355709
    Rogi P
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 November 2017

      Hallo,

      Ik heb een zafira b bj 2007 met een DVD90 systeem. Ik heb al nieuwe kaarten aangeschaft (2016) op 2 dvd’s.

      Maar ik ben niet tevreden over de opel navigatie. Ik mis verkeersinfo in het buitenland, duitsland oostenrijk doet het nog, maar slovenie kroatie krijg je geen info meer.

      Ook in Nederland lijkt deze niet betrouwbaar. Want ik heb een paar keer gehad dat volgens de nav stilstaand verkeer was, maar reed gewoon door en andersom ook. De google maps erbij gepakt en deze gaf het wel juist aan. Ook vind ik de bediening wat tegen vallen, deze is niet echt gebruiksvriendelijk.

      Zodoende gebruik ik nu alleen google maps voor navigeren.

      Nu vraag ik mij af voordat ik deze ingebouwde navigatie helemaal afschrijf, want het heeft ook zeker voordelen.

      Of er niet een update beschikbaar is, dan bedoel ik niet alleen een kaartupdate. Maar een update waarbij vooral de verkeersinfo en evt ook de bediening beter zijn. Bijvoorbeeld inzoomen bij een te nemen afslag.

       

      ik hoor graag van jullie

       

      #18355710
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        BMW high 2018 meer is er niet

        #18355724
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Verkeersinfo wordt gestuurd via TMC kun je weinig aan doen wordt het fout doorgestuurd staat het er fout in.

          #18355824
          Rogi P
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 November 2017

            Bedankt voor de reacties.

            Hebben jullie idee waar ik die ‘BMW high 2018’ kan vinden. Ik wil die nog wel even proberen voor de zekerheid.

            Ook heb ik begrepen dat er een software update is geweest in 2008. Waaraan kan ik zien of ik die al heb?

            #18355827
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Ik heb hem via nieuwsgroepen gedownload.

              #18375039
              Spain Man
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 June 2020

                Hallo,

                 

                Ik heb een Zafira van 2008 gekocht, met een dvd 90 navi erin, sterk verouderd dus, wie heeft of kan hem voor mij updaten de kaarten dus, ik woon omg Apeldoorn..

                 

                MVG

                 

                Ps, gaat dat updaten altijd goed?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.