DVD hoofdsteunen

Forumindex Forums Modellen Insignia DVD hoofdsteunen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240519
    cabripro
      Lid sinds:
      10 January 2011

      er is vast wel iemand die dvd spelers in of aan de hoofsteunen heeft gemonteerd. ben benieuwd!

      #17909132
      CaNNondAle BiKeR
        Lid sinds:
        30 April 2011

        een vriend van me heeft een auto shop en hij verdeeld deze…

        Click HIER

        Succes ermee :thumb

        #17909133
        Opel4all
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 August 2006

          @cabripro wrote:

          er is vast wel iemand die dvd spelers in of aan de hoofsteunen heeft gemonteerd. ben benieuwd!

          Hallo,

          Omdat de Insignia actiefe hoofdsteunen heeft, zul je er denk ik niet veel foto’s van vinden ;)

          Wat ik zelf een mooie oplossing vind, zijn deze schermen:

          http://www.eurologics.nl/nl/productdetail.php?item_id=168″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          Groetjes, Joche

          #17909134
          Dennispolly
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 October 2010

            Heb toch maar de stouten schoenen aangetrokken en gewoon begonnen met slopen. Al met al was het binnen 3 uurtjes gepiept bekleding is vrij makelijk te demonteren en kan dan zo bij de kabel om deze los te maken. DVD schermen geplaatst en klaar is kees. Meeste werk is nog een kabel te trekken van de accu naar achter om zo het can-bus systeem te omzeilen.
            Kids kunnen nu weer heerlijk genieten op de achterbank zonder te ruzie te maken haha. Het is trouwens het plus2 systeem hoofdsteunen beiden hun eigen dvd kijken of kruislings. Mooiste systeem wat er op dit gebied te krijgen is zonder meer. hier wat foto’s:

            Enigste nadeel is heb nu geen actieve hoofdsteunen meer maar wel interactieve haha

            groet Dennis

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.