dumpvalve

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen dumpvalve

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218291
    xander n
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2004

      kan er op een z28neh van de vectra opc een dumpvalve gemonteerd worden?

      #17625746
      OPCdriver
        Lid sinds:
        1 August 2009

        Hallo Xander ,
        Weinig response:sleeping niet , hoewel ik dit type motor niet goed ken kan ik je daarom alleen maar
        melden dat als er een turbo opzit dat een dumpvalve er ook op moet kunnen.
        Succes en groet Marcel.

        #17625747
        xander n
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          je heb op een seat cupra ook een turbo maar daar kan geen dumpvalve op.dat heet weer devertvalve of zoiets maar blaast niet echt af.

          origineel gepost door OPCdriver
          Hallo Xander ,
          Weinig response:sleeping niet , hoewel ik dit type motor niet goed ken kan ik je daarom alleen maar
          melden dat als er een turbo opzit dat een dumpvalve er ook op moet kunnen.
          Succes en groet Marcel.

          #17625748
          OPCdriver
            Lid sinds:
            1 August 2009

            origineel gepost door xander n
            je heb op een seat cupra ook een turbo maar daar kan geen dumpvalve op.dat heet weer devertvalve of zoiets maar blaast niet echt af.

            origineel gepost door OPCdriver
            Hallo Xander ,
            Weinig response:sleeping niet , hoewel ik dit type motor niet goed ken kan ik je daarom alleen maar
            melden dat als er een turbo opzit dat een dumpvalve er ook op moet kunnen.
            Succes en groet Marcel.

            hallo Xander ,
            Klinkt als een circulatieklep zoals bij de Z20LET/LEH maar daar kan wel (mits aangepast) een “twin piston” dumpvalve
            op.
            groeten Marcel

            #17625749
            DEEF
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 May 2007

              is dat omdat bij een seat(en vw) turbo motoren de software tegenstribbeld met een dumpvalve (denkt dat er een lek is)???en dat een dumpvalve met recirculattie wel kan…..

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.