Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Duitste autosport festival 13-6-2011 (assen)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 juni 2011 om 20:50 #17773466
@pastry wrote:
hmmm dan vraag ik me toch waarom ik niet door ben gegaan….
Dit is onze laatste run.
263 Danny Jansen 9,30 0,560 2,504 9,472 130,909 0,172
502 Hakan Neset 8,80 0,128 2,358 9,151 132,841 0,351maar dan neemt niet weg dat ik je het niet gun hoor.
Maar Marcel heb jij een idee?????ja hoor, Danny had een dail in van 9.3.
De gereden tijd is een 9.472 maar tel daar een 0.56 aan reactie bij op zit je op 10.032
Hakan had een dail in van 8.8 reed een 9.151 met een reactie van 0.128, dan kom je op 9,279Het verschil tussen de dail in is 0.5 maar het daadwerkelijke verschil is 0,753. Dus op dat moment wint hakan met een 0.253.
Dat is nou het leuke aan bracket rijden.Alles telt mee, reactie, 60ft en dail in
Dus danny ook al zit je dichter op je dail in, je hebt verloren door je trage reactie tijd en langzame 60ft.16 juni 2011 om 21:08 #17773467duidelijk thanx
16 juni 2011 om 23:16 #17773468@blue-mission wrote:
Is een signum maar was een top dag
Is een Signum idd, met een facelift frontje ;)
17 juni 2011 om 00:23 #17773469@GML wrote:
@Nova_C20xe wrote:
@pastry wrote:
Nova_C20xe je hebt echt super gereden man! Is dat filmpje al online waar jij mijn ass whooped? :jerry ik wil toch ff weten wat ik toen reed.
Dankjewel ging geweldig deze x ja, Ik heb de filmpje al, Deze gebruiker heeft biijjnaa alles opgenomen:D
http://youtu.be/tr1uStNv9Go” onclick=”window.open(this.href);return false;
EDIT: Je kunt je tijd niet zien trouwens, Maar wel hier op deze link http://dhra.nl/perf/2011/tijden-130611.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false; thnx to Freek
Deze gebruiker, dat ben ik :angel
Ik doe mijn best vanaf de tribune, sta liever op de baan…volgende x misschien.Jouw corsa is trouwens echt snel, wat heb jij er allemaal aan gedaan?
Dankjewell!! Lexmaul, ddv chip, 6,2kg vliegwiel, brandstofdruk verhoogt en f16bak. Verder helemaal standaart, en ojah mijn rechtervoet:p
17 juni 2011 om 05:05 #17773470en hij is echt helemaal leeg! Hakan moet mee naar Bitburg!
17 juni 2011 om 05:20 #1777347117 juni 2011 om 11:49 #17773472@pastry wrote:
en hij is echt helemaal leeg! Hakan moet mee naar Bitburg!
Ik wil wel mee:D Maar dan ga ik met semi-slicks rijden, en of mijn aandrijfassen dat leuk vindenn dat weet k niet:P
17 juni 2011 om 12:08 #17773473@Nova_C20xe wrote:
@pastry wrote:
en hij is echt helemaal leeg! Hakan moet mee naar Bitburg!
Ik wil wel mee:D Maar dan ga ik met semi-slicks rijden, en of mijn aandrijfassen dat leuk vindenn dat weet k niet:P
Niet te druk om maken. Als het stukgaat, vervang je ze voor sterkere. Hoop ik natuurlijk wel dat je thuiskomt.:P
17 juni 2011 om 12:17 #17773474de blauwe astra coupe turbo is van mij… het is inderdaad een z20leh blok gekocht bij f janssen met nu een kleine 14.000km op de teller
de motor heeft 303.1pk en 483.6nm koppel en nog steeds te veel wielspin met de yokohama parada’s 16inch volgende sprint hoop ik op toyo r1r of r888 te staan
en respect voor alle corsatjes jullie gingen als de brandweer!
voor de 200m is mijn wagen gewoon te zwaar dus het kriebelt wel om er ook een corsa met een dik blokkie bij te gaan nemen zo leeg als t maar kan :D17 juni 2011 om 13:01 #17773475R1R en de 888 raad ik je af, daar heb jij nog steeds wielspin mee! Setje M&H’s zullen hun werk zeker doen!
17 juni 2011 om 15:10 #17773476@royv10 wrote:
de blauwe astra coupe turbo is van mij… het is inderdaad een z20leh blok gekocht bij f janssen met nu een kleine 14.000km op de teller
de motor heeft 303.1pk en 483.6nm koppel en nog steeds te veel wielspin met de yokohama parada’s 16inch volgende sprint hoop ik op toyo r1r of r888 te staan
en respect voor alle corsatjes jullie gingen als de brandweer!
voor de 200m is mijn wagen gewoon te zwaar dus het kriebelt wel om er ook een corsa met een dik blokkie bij te gaan nemen zo leeg als t maar kan :Doke, netjes :thumbup :thumbup
17 juni 2011 om 17:33 #17773477@axel hoe raad je de R888 af?
Me broer rijdt met R888 en komt er goed mee weg, terwijl de corsa lichter is dan de astra.
en hij rijdt ook op 280Pk17 juni 2011 om 17:58 #17773478ja oke dan is de wielspin weg maar krijgt me bak nog meer op ze donder dan liever iets wielspin.
r1r of r888 zal zowiezo al stuk beter zijn dan de parada’s want dat zijn net geen semi slicks.
17 juni 2011 om 21:01 #17773479Hangt er vanaf,
Als jij tot vol in de toeren je koppeling los laat heb je wel kans dat je bak stuk gaat ja.
maar me broer rijdt al erg lang met een f20 bak achter de turbo en zijn bak schakelt verder nog wel goed.
en sprint al poosje met R888..
Dus het valt opzich wel erg mee.17 juni 2011 om 21:15 #17773481die semi slicks leveren je maar 0,1 tot 0,2 sec winst op.
Een setje echte slicks levert bijna 0,4 tot 0,5 sec winst op de 60ft tijd.king:
17 juni 2011 om 21:29 #17773482Kijk de filmpjes van Marcel en ik op Bitburg, 888 kunnen niet op tegen de M&H’s.
17 juni 2011 om 21:33 #17773483Wat versta je onder goed wegkomen, wat zijn ze 60ft tijden?
18 juni 2011 om 09:54 #17773484@axel wrote:
Kijk de filmpjes van Marcel en ik op Bitburg, 888 kunnen niet op tegen de M&H’s.
ja trek je rood pak ik je nog bij de start hahahahah
Just kidding mate.Volgend seizoen rij jij ook op M&H’s
18 juni 2011 om 11:43 #17773485Het is wel de waarheid Marcel, het scheeld zeker 3 a 4 tiende op de 60ft!
18 juni 2011 om 17:08 #17773486R888’jes zijn leuk, maar als je echt serieuze tijden wilt neerzetten dan zijn ze inderdaad niet goed genoeg. Wel leuk voor op de openbare weg. :D Mijn 60ft tijd is: 2.153
Kom je met M&H’s onder de 2 secs?
18 juni 2011 om 18:08 #17773487@Orang-pinda wrote:
R888’jes zijn leuk, maar als je echt serieuze tijden wilt neerzetten dan zijn ze inderdaad niet goed genoeg. Wel leuk voor op de openbare weg. :D Mijn 60ft tijd is: 2.153
Kom je met M&H’s onder de 2 secs?
niet op assen, maar op bitburg en drachten rij je gewoon met gemak een 1.8
sw en ik hebben ook al 1.7 ‘s gereden dit jaar.
Meerdere zelfs :Den de semi slicks komen daar echt niet onder de 2.0
Ik reed trouwens met mijn gewone toyo proxes destijds ook al 2.1 sec als 60ft.Dus zoveel brengen die semi slicks naar mijn idee niet
18 juni 2011 om 18:23 #17773488Mijn 60ft tijd is wel op Assen trouwens, heb nog niet op Drachten/Bitburg gereden met de LET. Misschien ook een keer gaan kijken naar M&H’s!
18 juni 2011 om 18:26 #17773489like said. op semi slicks zul je niet onder de 2.0 komen…
ook niet op andere banen.Probleem met full slicks op een baan zoals assen is puur het asfalt. Dat is er grof en je slicks komen daar echt niet tot hun recht.
ook op oschersleben alweer gemerkt.Circuit asfalt is gewoon drama..
18 juni 2011 om 22:57 #17773490@corsaboy wrote:
like said. op semi slicks zul je niet onder de 2.0 komen…
ook niet op andere banen.Het kan wel hoor, maar dan met spray ( lijm laag ) op de baan.
Ik reed met R888 een 60ft van 1.85 seconden in drachten. ( Dat is natuurlijk wel een uitzondering, normaal is 2.00 seconden net haalbaar met R888 )
19 juni 2011 om 07:16 #17773491Ik heb ook meerdere keren met straatbanden onder de 2.0 gezeten. Zowel op bitburg als op drachten. Semislicks heb ik toen ook mee gereden daarmee kwam ik niet onder de 2.0 zijn meer voor bochten over het circuit plakken ze goed en heb je meer grip met bochten uitkomen. Ik neem ze wel mee op drachten ff testen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.