Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Duitste autosport festival 13-6-2011 (assen)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juni 2011 om 12:21 #17773416
Nova_C20xe je hebt echt super gereden man! Is dat filmpje al online waar jij mijn ass whooped? :jerry ik wil toch ff weten wat ik toen reed.
15 juni 2011 om 13:01 #17773418@Fearless wrote:
:thumb
Je hebt me dr wel charmant op gezet zeg :jerryMooi stuk op de site :thumbup
Het zijn alleen yamaha carbjes…van een r1. De zxr carbjes waren voor de oude 8 klepper. Die heb ik nooit afgemaakt ;)Changed it ;)
Als je de pics op groot formaat wilt hebben dan mail je me maar even: dennis@rpmvision.nl
15 juni 2011 om 13:05 #17773419Waar blijven die mooie foto’s nou….?
15 juni 2011 om 13:21 #17773420Wederom genaait door DHRA en 402….
tijd van 9.09 gereden in de finale van de shootout maar die tijd telt ineens niet mee voor de uitslag. Dus mijn 9.12sec was maar een 4-de plaats in de C/sl. En dat terwijl nummer 3 in de C/sl een dail in van 8.7sec had en ook tot een par maal toe reed. Deze moest dus een klasse hoger ingedeeld worden.
Vorigjaar hetzelfde gezeik met een Fabia TDI die in de tot 2.0l klasse ingedeeld was.
Maarja weer bijna 2tiende van me tijd af….En dat met een ’86er gsi king:
15 juni 2011 om 14:14 #17773417@cd-design wrote:
Wederom genaait door DHRA en 402….
tijd van 9.09 gereden in de finale van de shootout maar die tijd telt ineens niet mee voor de uitslag. Dus mijn 9.12sec was maar een 4-de plaats in de C/sl. En dat terwijl nummer 3 in de C/sl een dail in van 8.7sec had en ook tot een par maal toe reed. Deze moest dus een klasse hoger ingedeeld worden.
Vorigjaar hetzelfde gezeik met een Fabia TDI die in de tot 2.0l klasse ingedeeld was.
Maarja weer bijna 2tiende van me tijd af….En dat met een ’86er gsi king:
Hoezo genaaid,
als je op de vorige pagina had gelezen: De finale is ervoor om een event winnaar te krijgen.
Deze tijd kan niet meer meetellen in het klasse evenement aangezien deze al bepaald is voor de finale.Als jij dan ineens in de finale nog sneller rijdt als de rest van de dag dan is dat heel vervelend maar deze telt dan toch echt alleen mee voor de bracket race (event finale).
In de a t/m d sl rij je namelijk volgens het heads-up principe.
Maar wanneer je alle klasses door elkaar gooit voor een finale dan kun je alleen een bracket klasse gaan rijden zodat iedereen een kans heeft.Misschien kun je niet tegen je verlies als je je genaaid voelt.
Op oschersleben heb ik een break-out gehad van 0.002 sec.
Dat doe ik toch zelf. Niet de tijdswaarneming / organisator.Zelfde geld voor jou.
In de klasses kwalificatie heb je niet harder gereden.
Misschien had je toen harder moeten rijden om een podium plaatst te pakken.In de overall finale rij je sneller maar dat is een ander onderdeel van de shootout.
Meer oefenen om constanter te rijden is misschien een goeie oplossing zodat je constant die 9.09 kunt gaan rijden.
Wordt je in beide klasses 1ste.15 juni 2011 om 14:23 #17773421Nette tijd Dave, dan rij je laag in de 14 sec op de 400 meter! Ben je al de bank opgeweest sinds je met E85 rijdt? Groet, Axel
15 juni 2011 om 15:23 #17773422Gaat erom dat meneer in de leon steeds onder de max tijd 8,95sec(c/sl) reed en dus naar de b/sl geplaatst moest worden. Dat is mijn commentaar op DHRA
De tijden van de shootout worden wel meegeteld als er tijd voor is (volgen Cary, maar omdat 402 die time-attack veel belangrijker vindt (sponsoren ed.) moeten de mannen van DHRA gelijk het veld ruimen na de kwalificatie.
Dat is mijn commentaar op 402eventsVandaar….
Shootout heeft hij juist heel erg nettjes gereden…8.71 met een dail-in van 8.70sec :thumbup
En dit soort opmerkingen slaan natuurlijk helemaal nergens op….
” Misschien kun je niet tegen je verlies als je je genaaid voelt “Dat is gewoon provoceren. Als ik zo kinderachtig was dan reed ik wel in de d/sl en hield ik aan het einde in zoals de leon….
15 juni 2011 om 15:25 #17773423@ axel, nog nooit op de bank geweest. En tnx voor het compliment……Ik hoop vogend jaar eindelijk c20xet te rijden :D
15 juni 2011 om 15:33 #17773424En een 4e plek gereden in de super-prostreet klasse met m’n Manta in 2.04.402 in de finale en in de kwalificatie een 2.03.991, dus op naar de twee minuten rond zeggen we dan ;)
15 juni 2011 om 15:34 #17773425@Keesjr wrote:
En een 4e plek gereden in de super-prostreet klasse met m’n Manta in 2.04.402 in de finale en in de kwalificatie een 2.03.991, dus op naar de twee minuten rond zeggen we dan ;)
:wors :wors :wors :wors Oldskool power :D
15 juni 2011 om 15:35 #17773426@cd-design wrote:
@ axel, nog nooit op de bank geweest. En tnx voor het compliment……Ik hoop vogend jaar eindelijk c20xet te rijden :D
Ik heb hopelijk eerder al de C20XET rijdend :jerry
15 juni 2011 om 15:49 #17773427@Keesjr wrote:
En een 4e plek gereden in de super-prostreet klasse met m’n Manta in 2.04.402 in de finale en in de kwalificatie een 2.03.991, dus op naar de twee minuten rond zeggen we dan ;)
Toch niet slecht dacht ik zo, gezien het veel snellere spul wat er bij tussen reedt.
Die box van jou was wel ff ideaal :thumbup15 juni 2011 om 15:50 #17773428Al jaren lang is het sprinten of liever gezegd dragracen een vast onderdeel van het Duitse Autosport Festival. Op het circuit van Assen waren zo’n 35 liefhebbers aan de start verschenen en zij konden twee uur lang strijden om wie het snelst en constant mogelijk kon rijden. Dit jaar is DHRA verantwoordelijk voor dit onderdeel en daarbij in goede handen.
Lees de hele feature op
http://www.rpmvision.nl/features/240/duitse-autosport-festival-2011-dragracen.15 juni 2011 om 15:51 #17773429@Keesjr wrote:
En een 4e plek gereden in de super-prostreet klasse met m’n Manta in 2.04.402 in de finale en in de kwalificatie een 2.03.991, dus op naar de twee minuten rond zeggen we dan ;)
15 juni 2011 om 16:02 #17773430@ Dennis, Bedankt voor de leuke reportage :wors
15 juni 2011 om 16:29 #17773431Dennis/rpm vision kan wel eens een weekendje mee naar bitburg!
15 juni 2011 om 16:40 #17773432ik heb op de tribune gezeten bij de gt bocht , en heb fearles met corsa zeer strak er door heen zien komen ook al was je niet de snelste maar vindt dat je het super deed , menig forumers hier doen je het na , 1 keer kwam je een beetje te hard aan en begon je een beetje te glijden hoort niet zo maar lijkt voor de toeschouwer wel mooi ;)
ook de manta vond ik behoorlijk rap het circuit over komen , goed gedaan , petje af
groeten Rene
15 juni 2011 om 17:15 #17773433@kadettEsedan wrote:
@Piele zag je nog rijden tijdens het festival heb nog ffe naast je gereden bij het verplaatsen richting paddock ;)
Ik was met de oranje/zwarte kadett sedan :jerryIk dacht al! Ding kwam me al zo bekend voor! :P
Stond op een gegeven moment nog vast, reed links en er miste op een gegeven moment een hap uit het asfalt, skraaap… :P15 juni 2011 om 17:43 #17773434Was een leuk daggie. Was alleen niet egt veel op de paddock te vinden omdat we t meest naar de sprints en time attackers hebben zitten kijken :D.
Super Sunday weer Opel forum???
Groetjes Ram
15 juni 2011 om 17:56 #17773435Snap alleen niet wat het verhaal nou was op het opel-forum plekkie..
Was redelijk vroeg, maar er was totaal geen plek meer!
Heb em maar tussen jblfreak en Freek gezet :D15 juni 2011 om 17:58 #1777343615 juni 2011 om 18:04 #17773437@Friez wrote:
@sw16v wrote:
Dennis/rpm vision kan wel eens een weekendje mee naar bitburg!
Dat is nou niets eens een gek idee ;) wanneer gaan we?
@Freek graag gedaan!Komende keer Bitburg ben ik er ook bij.
Hier vind je de datum:
viewtopic.php?f=26&t=144469Dan gaan we gezellig met z’n allen BBQ-en :D
15 juni 2011 om 18:08 #17773438@omega-drenthe wrote:
ik heb op de tribune gezeten bij de gt bocht , en heb fearles met corsa zeer strak er door heen zien komen ook al was je niet de snelste maar vindt dat je het super deed , menig forumers hier doen je het na , 1 keer kwam je een beetje te hard aan en begon je een beetje te glijden hoort niet zo maar lijkt voor de toeschouwer wel mooi ;)
ook de manta vond ik behoorlijk rap het circuit over komen , goed gedaan , petje af
groeten Rene
Dank u….
Ik weet precies waar je het over hebt. Mn linker achter rem blokkeerde zelfs op dat moment, had een tijd geleden nog nieuwe voeringen geplaatst en had die kant net iets te strak staan. Dacht dat het wel bij zou slijten, of nog inwerken moest. Met normaal rijden merk je dat nooit, nu op het circuit merk je pas hoe nauw het steekt met dat soort dingen.
15 juni 2011 om 18:14 #17773439@cd-design wrote:
Gaat erom dat meneer in de leon steeds onder de max tijd 8,95sec(c/sl) reed en dus naar de b/sl geplaatst moest worden. Dat is mijn commentaar op DHRA
De tijden van de shootout worden wel meegeteld als er tijd voor is (volgen Cary, maar omdat 402 die time-attack veel belangrijker vindt (sponsoren ed.) moeten de mannen van DHRA gelijk het veld ruimen na de kwalificatie.
Dat is mijn commentaar op 402eventsVandaar….
Shootout heeft hij juist heel erg nettjes gereden…8.71 met een dail-in van 8.70sec :thumbup
En dit soort opmerkingen slaan natuurlijk helemaal nergens op….
” Misschien kun je niet tegen je verlies als je je genaaid voelt “Dat is gewoon provoceren. Als ik zo kinderachtig was dan reed ik wel in de d/sl en hield ik aan het einde in zoals de leon….
Het enigste wat je in je begin post vermeld is dat je je genaaid voelt.
Door DHRA, wij naaien niemand.De computer houdt alles bij.
Vandaar mijn opmerking. Is niet provoceren.Als je een goeie wagenbeheersing hebt had je dat kunnen doen. Rijden in de D/SL en van je gas af gaan.
Als je dat super goed kunt en dan 1ste wordt in de D/SL heb je mijn respect meer dan lopen roepen dat je je genaaid voelt.15 juni 2011 om 19:26 #17773440 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.