Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Duitste autosport festival 13-6-2011 (assen)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 juni 2011 om 15:15 #17773393
Die bus lag ook egt te laag :jerry
14 juni 2011 om 15:58 #17773394pssshhhht airride @ front
14 juni 2011 om 15:58 #17773395Dennie, je helemaal niets aantrekken van al dat gelul ;) met Streetpower deden er nog mindere goden mee aan Time Attack. Als je er met Super Sunday weer bij bent zal je genoeg auto’s achter je kunnen laten als ik je tijden zie. Ik zag dat je een 2.24 reed en ik reed in mijn S2000 een 2.21 (auto kan wel sneller maar de eigenaar is de beperking :thumb) dus je hoeft je nergens voor te schamen.
Heb redelijk wat pics van je auto geschoten, zal ze hier vanavond even posten.
Tijden DAF Time Attack staan trouwens hier: http://timeattack.nl/nl/text/show/1230/uitslagen_time_attack_2011_duitse_auto_festival.html
14 juni 2011 om 16:04 #17773367nice…ik kon al nauwelijks aan de tijden komen daar. was niet super geregeld.
Mn finaleronde dus 2 sec langzamer als de qualificatie.
Maar het beessie heeft het mooi vol gehouden, en mankeerd niets. Heb er op de baan en naast de baan best wat gezien die het niet helemaal overleefd hadden :(
Racen doen we voorlopig niet meer, de corsa gaat zeer waarschijnlijk verkocht worden en er komt een nieuw raceproject.
14 juni 2011 om 16:08 #17773200Dennis,
heel veel vaste rijders hebben DAF dit keer overgeslagen.
Ik denk dat ook nog erger wordt vanwege de beperkte tijdsduur die voor de shooutout beschikbaar wordt gesteld.anderhalf uur is veeeels te kort.
Voorheen had je een volle bak aangezien je de hele dag kon racen.Toen zaten de tribunes ook de gehele dag vol.
14 juni 2011 om 16:39 #17773396Jammer dat dit je laatste race voor dit seizoen was kerel, had graag samen met je de baan op gegaan in September.
Het blijft voor beide partijen lastig, zowel Time Attack als het sprinten verdienen beiden meer tijd. Het mooiste zou zijn dat het sprinten op een andere locatie kon zodat beide onderdelen volledig tot hun recht komen. Time Attack is Nederland is als maar groeiend terwijl je bij het sprinten altijd al een grote groep deelnemers hebt. Time Attack moet je de ruimte gunnen om te groeien maar het moet absoluut niet ten koste gaan van het sprinten.
Door de kleine groep sprinters dit keer kregen ze wel redelijk wat kans om meerdere runs te doen, tijdens Streetpower was dat veeeeel minder.
14 juni 2011 om 17:20 #17773397@Friez wrote:
Jammer dat dit je laatste race voor dit seizoen was kerel, had graag samen met je de baan op gegaan in September.
IK zal eens kijken of ik dan ook aanwezig ben. Eind van het jaar zijn er nog ook nog wat vrij rijden dagen op assen.
Edit….: zie dat supersunday @ zandvoort is….Dat wordt m niet voor mij met de Corsa. Is toch wel een aardige rit zoiezo. Mischien ga ik wel ff loeren maak ik er wel een weekend weg van oid.
14 juni 2011 om 18:11 #17773398@corsaboy wrote:
@corsaracer wrote:
@Gsifreak wrote:
Alleen de regels van dhra zijn gewoon weg niet meer leuk..
waarom dat als ik vragen mag??
ja brand los.
ben benieuwd wat je hiermee bedoelt…wat ik er mee bedoelde is,
me broer was keihard aan het vechten om de overwinning te halen.
dus me broer tegen die seat rijden, maar vervolgens ligt me broer eruit. terwijl hij bijna 2 seconden sneller was dan die seat..dus ik en me broer snapte er niks meer van.
Me broer dacht die wint de grote beker maar nee de seat die 2 sec langzamer is gaat met eerste prijs naar huis.
Eerst werd er altijd gerace om tijden, en nu wie het dichts bij zijn door gegeven tijd zit..
dan is het toch niet meer eerlijk?
14 juni 2011 om 18:20 #17773399Dat heet bracket rijden ;)
Ik rij voor m’n eigen tijden en niet voor de bekers.
14 juni 2011 om 18:22 #17773400Dat heeft toch niks met DHRA te maken, maar met welk spelletje je speelt.
het is idd anders dan anders, maar voor een groot aantal rijders juist het leuke om zeer contstant te moeten kunnen rijden met je auto.
helaas zie je dan wel vaak, dat de langzamere auto’s constanter rijden dan de snellen…… en op die manier gaan winnen.
14 juni 2011 om 18:28 #17773401zo te zien een heel mooi feestje geweest:D
helaas kon ik er niet bij zijn.
bij de autocross in holterhoek geweest.
De finale was zown strijd was ook erg gaaf.
gr 52pk14 juni 2011 om 18:33 #17773402@Gsifreak wrote:
@corsaboy wrote:
@corsaracer wrote:
@Gsifreak wrote:
Alleen de regels van dhra zijn gewoon weg niet meer leuk..
dus ik en me broer snapte er niks meer van.
Ik snapte het wel… wat Freek ook al zegt, dat heet Bracket rijden. Dat had ik je ook uitgelegd.
14 juni 2011 om 18:59 #17773403http://youtu.be/52lN3c5G5o4″ onclick=”window.open(this.href);return false; 2 x naast deze oranje corsa turbo gestaan gestaan kwam alleen 150 pk te kort
14 juni 2011 om 19:06 #17773404Beetje magertjes met de foto’s jongens, heb er toch een hoop zien schieten!!
14 juni 2011 om 19:43 #17773405leuk dagje gehad gister.
Fearless, jij ging aardig rap met dat zwarte racertje :thumb
heeft er ook nog een meid (je vriendin?) een paar rondes gedaan?
op de terugweg zag ik je nog wegrijden bij het tankstation lang de snelweg
volgend jaar wil ik mee doen aan het vrijrijden daar ;)14 juni 2011 om 19:45 #17773406Hahaha neej, ze hadden een geintje uitgehaald of iets.
Mijn naam verkeerd doorgegeven aan die reporter dus die dacht dat er nog een meid mee reedt.Vrij rijden is niet spectaculair vind ik, niet op zon dag. Dan gewoon mee doen met een time attack. Is veel mooier om tussen te rijden.
14 juni 2011 om 20:06 #17773407@Gsifreak wrote:
@corsaboy wrote:
@corsaracer wrote:
@Gsifreak wrote:
Alleen de regels van dhra zijn gewoon weg niet meer leuk..
waarom dat als ik vragen mag??
ja brand los.
ben benieuwd wat je hiermee bedoelt…wat ik er mee bedoelde is,
me broer was keihard aan het vechten om de overwinning te halen.
dus me broer tegen die seat rijden, maar vervolgens ligt me broer eruit. terwijl hij bijna 2 seconden sneller was dan die seat..dus ik en me broer snapte er niks meer van.
Me broer dacht die wint de grote beker maar nee de seat die 2 sec langzamer is gaat met eerste prijs naar huis.
Eerst werd er altijd gerace om tijden, en nu wie het dichts bij zijn door gegeven tijd zit..
dan is het toch niet meer eerlijk?
Het is al vaker gezegd.
Nu de volledig uitleg.
Per klasse heb je een 1,2 en 3.Maar bij de 402 events hebben we ook een overall winnaar.
Dit stuk wordt verreden in een bracket klasse.
Waarom doen we dit, heel simpel..Dan heeft iedereen een kans.
Bracket is het echte dragracen, niet alleen geld in je wagen kunnen pompen maar ook kunnen rijden.
Met rijden wordt dan verstaan een hele goeie reactietijd kunnen waarborgen, een goede 60ft tijd neer zetten.
En dat elke run en verder super constant rijden.Als je dat kunt, dan kun je in mijn ogen dragracen..
Verder als het gaat om de snelste, dan mocht je broer nog wel ff.
Volgens mij was die kever het snelst op het hele event… Dus ga niet lopen roepen om heads-up want dan komen de corsa’s (uit NL) nog lang niet mee.Zoals gezegd, we doen het om iedereen een kans te geven.
Maar ga niet lopen roepen dat de regels van DHRA niet leuk zijn.
Dat is gewoon het spelletje om uit 5 klasses een overall winnaar te krijgen…En verdiep je ook eens in de materie.
Wij doen wat anders dan stoplicht sprintjes…14 juni 2011 om 20:25 #17773408wel jammer dat er zo weinig foto`s zijn genomen? ik zag iedereen allemaal met van die professionele camera s lopen. ik dacht ik ga niet moeilijk doen met me telefoon.
maar heb er hier 1 gemaakt. van een snelle corsa a. zal wel iemand van hier zijn ?
14 juni 2011 om 20:35 #17773409@custom wrote:
De Corsa crew heb ik nog ingehaald op de terugweg, die oranje reed achter, dan de TR en de rode reed voor :)
(i reed in een AVK verhuur Citroen Jumpy, schaam, schaam)
Sorry, heb er niet op gelet king: Ik zat in de voorste rooie van Jeff. Heb welgeteld 2 foto’s gemaakt als ik me niet vergis. Even uploaden.. Moment
14 juni 2011 om 20:39 #17773410@Lukko wrote:
wel jammer dat er zo weinig foto`s zijn genomen? ik zag iedereen allemaal met van die professionele camera s lopen. ik dacht ik ga niet moeilijk doen met me telefoon.
maar heb er hier 1 gemaakt. van een snelle corsa a. zal wel iemand van hier zijn ?
Dat was ik.. Bedankt voor de foto:D
mvg,
Nova_C20xe15 juni 2011 om 08:26 #17773411Sprintfoto’s komen er aan, eigenlijk wacht ik even op de tijden van de DHRA. Misschien weet Marcel of de tijden van afgelopen weekend vandaag of morgen online komen?
15 juni 2011 om 09:07 #17773412@Piele zag je nog rijden tijdens het festival heb nog ffe naast je gereden bij het verplaatsen richting paddock ;)
Ik was met de oranje/zwarte kadett sedan :jerry15 juni 2011 om 09:30 #17773413@Friez wrote:
Sprintfoto’s komen er aan, eigenlijk wacht ik even op de tijden van de DHRA. Misschien weet Marcel of de tijden van afgelopen weekend vandaag of morgen online komen?
http://dhra.nl/forms/tijden.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
niet alle tijden staan erop, dat vind ik wel jammer.
Ik had ook een 8.691 en een 8.694 gereden in de ochtend.
EDIT:
toch gevonden:
http://dhra.nl/perf/2011/tijden-130611.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
15 juni 2011 om 10:14 #17773414Freek topper! :thumb
Pics van Time Attack staan ondertussen online:
Afgelopen maandag werd de derde ronde van Time Attack gehouden. Met diverse gastrijders wist de organisatie het deelnemersveld goed te vullen en werd er werd een flinke strijd geleverd om de podiumplaatsen. Een volledige reportage van dit onderdeel van het Duitse Autofestival hoort hier uiteraard bij. In de loop van deze week volgt er nog een special van het sprinten, maar voor nu is het Time Attack!
Lees de hele feature op http://www.rpmvision.nl/features/238/duitse-autosport-festival-2011-time-attack.
Vanaf heden kan je ons “Like” op Facebook, in onze rechterkolom vind je onze Facebook Like!
http://www.facebook.com/pages/RPM-Vision/167784613234763″ onclick=”window.open(this.href);return false;
15 juni 2011 om 10:24 #17773415:thumb
Je hebt me dr wel charmant op gezet zeg :jerryMooi stuk op de site :thumbup
Het zijn alleen yamaha carbjes…van een r1. De zxr carbjes waren voor de oude 8 klepper. Die heb ik nooit afgemaakt ;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.