Duitsland. Ausfuhrkennzeichen. Ofwel; Uitvoerkenteken

Forumindex Forums Overige APK & RDW Duitsland. Ausfuhrkennzeichen. Ofwel; Uitvoerkenteken

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261019
    Mr.F
      Lid sinds:
      3 November 2008

      Heeft iemand ervaring met een Ausfuhrkennzeichen? Gaat mij voornamelijk om deze punten:

      * Kosten ?
      * Verzekering is ter plekke te regelen ?
      * Ausfuhrkennzeichen ook direkt ter plekke te regelen ?

      De verkoper is het ook aan het uitzoeken en helpt ook mee met alles te regelen, maar ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

      #18177406
      SiggieTigra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 October 2009

        @Mr.F wrote:

        Heeft iemand ervaring met een Ausfuhrkennzeichen? Gaat mij voornamelijk om deze punten:

        * Kosten ?
        * Verzekering is ter plekke te regelen ?
        * Ausfuhrkennzeichen ook direkt ter plekke te regelen ?

        De verkoper is het ook aan het uitzoeken en helpt ook mee met alles te regelen, maar ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

        Ik woon en Duitsland en kan je verwijzen naar deze site, daar staat het eigenlijk perfect op: http://www.autobelastingen.nl/informatie/109/uitvoerkenteken

        Je hebt voor je WA verzekering in DE natuurlijk wel even de autogegevens nodig, vooral het Schlüsselnummer. Die moet de verkoper je even geven. Of hij moet even snel een verzekering regelen, dat jij die betaald. is wel gemakkelijker en sneller.

        #18177407
        Mr.F
          Lid sinds:
          3 November 2008

          Dankje! :thumb
          Alleen zou ik hem bij mijn nederlandse verzekeraar ook kunnen verzekeren op chassisnummer?
          Zou makkelijker zijn als ze dat ook accepteren in Duitsland

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.