Dubbele weber laten plaatsen

Forumindex Forums Modellen Manta Dubbele weber laten plaatsen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18411815
    Maurice1974
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 March 2021

      Hallo allemaal!
      ik ben nieuw hier, ik heb Opel a manta uit 1971 waarvan ik heb getwijfeld om er afstand van te doen maar ik doe het niet om emotionele waarde die de auto heeft.

      ik wil hem nu gaan opknappen maar heb geen garage of kennis..en 2 linkerhanden

      ik zou graag een dubbele weber laten plaatsen om zo een mooier geluid te krijgen. Weet er iemand waar ik dit kan laten doen?

      bvd,Maurice

      #18412012
      jethro
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2008

        Hallo, plaats ook eens wat foto`s van je Opel Manta-A. Altijd leuk om te zien.

        Je wilt de Manta opknappen, en een mooier geluid geven.

        Dat opknappen is dat het plaatwerk, lakwerk of het technische gedeelte?

        Voor een mooier geluid en als dan ook nog eens je uitlaat slecht is, koop een SIMONS/JETEX sportuitlaat. MOOIE SOUND!!

        Een dubbele WEBER op de CIH? Dat word zoeken als je het gebruikt wilt hebben, zeker met 1 dubbele WEBER carburateur.

        De set dubbele WEBER`S zijn gebruikt hier en daar nog wel te vinden, hier even een oproep plaatsen en ook op dat gezichtboek.  ;-)

        :pics-please:

         

        #18412029
        Maurice1974
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 March 2021

          Hi,

          dank je wel voor je reactie, dan is een andere uitlaat waarschijnlijk makkelijker.

          de manta heeft flink wat roest op de motorkap maar daar ga ik zaterdag een andere voor halen. Verder zit er wat roest onder het linkerzijde achterraampje. Technisch is hij top gelukkig.

          hieronder wat foto’s toen hij net gesprayd was.maar met een nieuwe kap en hopelijk wat roest dat eraf moet dan zal hij opnieuw gesprayd of zoiets moeten worden. Verder zitten er nu rode leren stoelen en bank in.

          60F171D7-7E78-4167-8ADB-FE68C1762690AF91724F-CBE6-4BAA-A6AD-5E602A758EE78912672D-9E98-445E-8406-AAAD5CECE6C1

           

          #18412158
          jethro
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2008

            Mooi!  Manta uit 1971.

            #18412160
            jethro
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 February 2008

              De motorkap hoort er origineel niet op, af de Opel Fabriek.

              Er hoort eentje te zijn met één cenrale ruitensproeier, maar alleen een kenner ziet dat.

              #18412443
              T_Astra
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 February 2021

                Schone Manta zeg :good:

                Als je het goed wil doen, dan moet er ook een spaggeti spruitstuk op voor je uitlaat, Nog belangrijker een goede inlaatspruitstuk voor de webers, beter is nog 2 dubbele webers, maar die zijn weer lastig af te stellen.

                #18412447
                Maurice1974
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 March 2021

                  Thanks!

                  wil ik allemaal wel maar ik kan dat niet zelf dus blijf even zoeken of ik het ergens betaalbaar kan laten doen. Tot die tijd rijd ik er zo lekker mee rond en knap ik op wat ik wel zelf kan.🤗

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.