Dubbele uitlaat Opel Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Dubbele uitlaat Opel Insignia

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353007
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Sinds kort ben ik in het bezit van een Opel Insignia Sports Tourer Diesel 2.0 130pk, van 2011, motorcode A20DT.
      De auto zelf vind ik lekker comfortabel rijden, alleen zou ik er erg graag een dubbele (of vierdubbele) pijp op plaatsen. Graag zou ik ook een iets zwaarder geluid hebben, is dit mogelijk bij een Diesel?
      Ik heb al wat op internet gezocht maar heb dus geen idee of dit allemaal mogelijk is zonder een andere achterbumper te plaatsen aangezien deze geen uitsparingen heeft hiervoor.
      + Ik snap echt niet welke uitlaat ik dan moet hebben. (Vanaf de kat. of niet, …)
      Zouden jullie me wat op weg kunnen helpen?

      Mvg.

      #18353173
      2.0CDTI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 January 2018

        Hey, je kan eens kijken mij PM-Performance.
        Ben ook van plan met mijn Insignia 2.0 CDTI dit te doen.

        #18353246
        Solo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 July 2015

          Afhankelijk van waar je vandaan komt, zou je ook eens bij NM-parts kunnen kijken in Noordwijkerhout. Hij heeft ook mijn uitlaat aangepast.

          #18354908
          rheid
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 January 2018

            Welke onderbumper heb je nodig om de uitlaten er doorheen te laten komen?

            #18354937
            pjotter
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 November 2013

              [quote quote=18353007]Sinds kort ben ik in het bezit van een Opel Insignia Sports Tourer Diesel 2.0 130pk, van 2011, motorcode A20DT. De auto zelf vind ik lekker comfortabel rijden, alleen zou ik er erg graag een dubbele (of vierdubbele) pijp op plaatsen. Graag zou ik ook een iets zwaarder geluid hebben, is dit mogelijk bij een Diesel? Ik heb al wat op internet gezocht maar heb dus geen idee of dit allemaal mogelijk is zonder een andere achterbumper te plaatsen aangezien deze geen uitsparingen heeft hiervoor. + Ik snap echt niet welke uitlaat ik dan moet hebben. (Vanaf de kat. of niet, …) Zouden jullie me wat op weg kunnen helpen? Mvg.[/quote]zie onderstaande link

              http://www.pmperformance.nl/opel.html#insignia

              https://imgur.com/CmJlycG

               

              #18354950
              rheid
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 January 2018

                Dat ziet er goed uit, maar ik heb eerst de aanpassing nodig van de onderbumper. Daar zitten bij mij geen uitsparingen in voor de uitlaten. Weet iemand waar ik deze kan bestellen en welke ik nodig heb? Is dat deze? https://www.gm-tuningparts.nl/product/achterbumperspoiler-opel-insignia-sports-tourer-opc-line-2/

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.