Dubbele koplampen demonteren

Forumindex Forums Modellen Manta Dubbele koplampen demonteren

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230782
    manta-gsi
      Lid sinds:
      1 November 2010

      He mensen,

      ik ben een beginnend auto monteur, of eigenlijk enthousiaste eigenaar. En was vanaaf bezig aan mijn auto omdat een van de koplampen op stadslicht blijft staan.

      Effe wat getest en nu bleek een van de pootjes niet goed aangeduwd te zijn. Alleen ben niet blij met hoe de bedrading nu is, lees de mistlamp aansluitingen liggen er los in heb echter geen mistlampen en ook geen gaten in de bumper ervoor. En alles is vergeven van de ducktape.

      Maar ik kwam erachter dat het boven de lampen binnenin langzaam aan gaat roesten. Wil daarom het hele zooitje eruit halen en schuren enzo en bedrading vervangen.

      [ http://www.mantablog.nl/manta-b-elektrische-schemas ] Juiste schema?

      En hoe demonteer ik de koplampen

      p.s heeft iemand nog een rubberen dekseltje over voor het stad/dimlicht en wil het kwijt? (rechts?)

      Hier effe paar foto’s:

      #17793390
      mantadevil
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        bekende manta volgens mij

        was vroeger van een meisje als ik me niet vergis die heeft hem deze kleur laten spuiten
        die voorbumper komt bij mij vandaan dan :P

        #17793391
        manta-gsi
          Lid sinds:
          1 November 2010

          Dat kan heel goed kloppen. Vroeg aan de man van wie ik hem had gekocht hoe hij er nou aan was gekomen. Hij vertelde dat er een meissie was die de hele auot had laten opknappen en spuiten door (professionele :o ) spuiter.

          Maar dat ze ontslagen was en daardoor de auto niet meer kon betalen en verkocht heeft. Weet jij misschien welke spuiter?

          #17793392
          mantamafkees01
            Lid sinds:
            31 August 2004