Dubbel Din Opel vectra b

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dubbel Din Opel vectra b

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228681
    Rubenhvt
      Lid sinds:
      9 May 2011

      Zal me eigen ook nog even voorstellen

      Ruben
      21jr
      Rotterdam

      +++++++++++++++++

      ik heb zoekfunctie gebruikt

      Mijn vraag beste mensen:

      Dubbel din frame opel vectra 1996 mogelijk?

      En waar zou ik aan dit frame kunnen komen?

      mvg

      Ruben! :wors

      #17762362
      baboe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 August 2007

        frame ken je gewoon op internet bestellen hoor maar of hij in je vec b pas betwijfel ik is tog geen ruimte voor? gr baboe

        #17762361
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          zagen knippen plakken en schalelaars verplaatsen word dat.

          willem

          #17762360
          Rubenhvt
            Lid sinds:
            9 May 2011

            Ruimte word lastig te maken idd

            maar ik wil het wel gaan proberen! als het frame te krijgen is, kan het dus…

            zou de knoppen voor verwarming en de blowers alleen naar beneden moeten krijgen en dus de bekerhouders weg moeten halen?

            #17762359
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              bijvoorbeeld…

              alleen zijn de kabels erg stug.

              Willem

              #17762358
              Rubenhvt
                Lid sinds:
                9 May 2011

                Oke, ja de kabels zouden in principe geen probleem moeten zijn….

                ik ga nog even zoeken!

                bedankt voor de info

                #17762357
                Angel-eyes
                  Lid sinds:
                  16 December 2008

                  Ik heb bij onze vectra de bekerhouders eruit gehaald met de bedoeling een 27mc bakje erin te zetten, dat paste dus niet. Achter de bekerhouders zit een luchtkanaal ter breedte van de hele ruimte. Je hebt dus niet al te veel inbouwdiepte. Even opletten dus. Ik dacht dat er een how to op http://www.opelvectra.info” onclick=”window.open(this.href);return false; staat.

                  #17762363
                  PAASHAAS
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 November 2004

                    @Rubenhvt wrote:

                    maar ik wil het wel gaan proberen! als het frame te krijgen is, kan het dus…
                    ?

                    Je kan wel een frame krijgen voor een dubbeldin radio, maar dat zal denk ik een universeel frame zijn, of een frame voor een C Vectra.
                    De Vectra b Heeft er echt geen plaats voor….
                    Of je zou idd de verwarmingsknoppen naar beneden moeten verplaatsen….
                    Erg gewaagd project…..

                    Op m’n website staat idd een how-to hoe je de asbak unit eruit krijgt. Als je die eruit hebt, kun je de rest van het middenconsole ook wel los krijgen.

                    #17762364
                    rick1972
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 March 2010

                      Hallo,

                      Is wel wat werk maar is mogelijk,hebzelf een dubbel din van pioneer in mijn vectra uit 1996.

                      Ik heb de schakelaars verplaats naar de middelste ventilatie-openingen. Alle kabels verlengd en een paneeltje gemaakt voor in de ventilatie-opening. Ik moet alleen de ruimte rondom de radio nog afwerken (paneeltjes maken) en het afdekraam van de verwarming iets aanpassen.

                      Zitten al enkele uurtjes werk in, maar een dubbel-din staat wel errug gaaf.

                      Rick

                      #17762365
                      Bartjex88
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 June 2009

                        @rick1972 wrote:

                        Hallo,

                        Is wel wat werk maar is mogelijk,hebzelf een dubbel din van pioneer in mijn vectra uit 1996.

                        Ik heb de schakelaars verplaats naar de middelste ventilatie-openingen. Alle kabels verlengd en een paneeltje gemaakt voor in de ventilatie-opening. Ik moet alleen de ruimte rondom de radio nog afwerken (paneeltjes maken) en het afdekraam van de verwarming iets aanpassen.

                        Zitten al enkele uurtjes werk in, maar een dubbel-din staat wel errug gaaf.

                        Rick

                        Heb je foto’s? :kewlpics :kewlpics

                        #17762366
                        rick1972
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 March 2010

                          Nee, heb ik geen foto’s van. Wil ze wel voor je maken, maar het “projectje” is nog niet klaar en het dashboard ligt dus nog gedeeltelijk open.

                          Geef anders je mail-adres maar even door voor foto’s. Ik heb geen idee hoe ik ze op het forum moet zetten.

                          Rick

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.