DRL Module

Forumindex Forums Modellen Astra DRL Module

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232817
    G1zm0
      Lid sinds:
      18 May 2009

      Beste opelfans,

      Sinds vorige week heb ik bij mijn astra Dayline lampen zitten.

      Nu om de leds daadwerkelijk als dagrijlampen te gebruiken moet er een DRL module bij geplaatst worden. Bij Dayline zijn ze wel te krijgen, maar verzendkosten alleen al zijn 13 euro. Ze zijn vast in Nederland ook wel te krijgen, heeft iemand er ervaring mee?

      http://shop.dayline.de/public/catalog_xmlxslproducts.aspx?art=viewproduct&productid=18920333&suid=1370&zid=e6186390-0f19-4c9d-bcbe-022847353667″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      Gr,
      Marvin

      #17817869
      dion87
        Lid sinds:
        22 August 2011

        zo prijzig is het toch niet :P

        #17817870
        G1zm0
          Lid sinds:
          18 May 2009

          Ik vind 13 euro verzendkosten best duur als ze waarschijnlijk hier ook te krijgen zijn :angel

          #17817871
          G1zm0
            Lid sinds:
            18 May 2009

            Ondertussen zelf opgelost en geïnstalleerd

            #17817872
            Wilma
              Lid sinds:
              5 September 2007

              Msschien voor anderen wel handig om te weten hoe je dat nu uiteindelijk gedaan hebt ?

              #17817873
              ElBundy
                Lid sinds:
                1 April 2012

                Misschien een ‘kleine’ How to ?

                #17817874
                okkie-001
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 June 2009

                  een how to zou mooi zijn
                  maar wat kan je hier mee ?

                  michel

                  #17817875
                  G1zm0
                    Lid sinds:
                    18 May 2009

                    How-to kan wel, maar dan eerst nog even de kinderziektes eruit halen. Het zit nu aangesloten op de geschakelde plus van de brandstofpomp relais. Op zich niets mis mee, enkel wanneer het licht aan staat en je draait het contact om blijft de motor draaien.

                    Wat je ermee kan? De ledstrips gaan automatisch branden met contact als zijnde dagrijverlichting.

                    #17817876
                    niels-elgersma
                      Lid sinds:
                      19 January 2012

                      Als je led dag rij verlichting hebt zou je plus via contact kunnen pakken en de massa van de led aan de plus van je stadslicht kunnen hangen dan gaat de lamp aan als je start en de lamp gaat uit zodra je de stads/ dimlicht gaat voeren zo als het ook wettelijk en apk technisch zou moeten.

                      hoe het werkt zo lang er geen spanning op de plus kant van het stadslicht komt is het een massa draad zodra er spanning op komt zal de led niet meer werken omdat hij geen massa meer heeft

                      ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en het is de meest goedkope oplossing in plaats van die drl module

                      groetjes Niels

                      #17817877
                      lambo452
                        Lid sinds:
                        7 May 2008

                        ik snap het hele probleem niet eigenlijk…

                        audi: de dayline auto heeft de daylines gewoon ALTIJD branden.. fabrieks af..

                        en ik heb zelf in mijn corsa daylines gehad.. en werdt ermee goedgekeurt.. en mijn astra 1 maand terug ook..

                        zolang de leds op een bepaalde afstand zitten van elkaar(hoeveel weet ik niet precies) wordt het gezien als 1 lamp(stadslamp) en mag daardoor gewoon gevoert worden op de openbare weg..

                        zoals de apk keurmeester het mij verteld had NADAT hij het opgezocht had omdat ik hier zekerheid over wou hebben!!

                        ikzelf vind het wel gaaf als de lampen gaan branden als je je contact aanzet.. alleen jammer dat dan je achterlichten niet meebranden..
                        ik rij zelf altijd met zoiezo stadsverlichting(voor daylines en achter gewoon achterverlichting)
                        en ben nog nooit aangehouden of aangesproken hierover!

                        btw marvin.. lampen staan goed!!

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.