driessen opel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum driessen opel

  • Dit onderwerp is leeg.
21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210484
    kruijsdijk
      Lid sinds:
      3 July 2009

      op 1 juli mijn vectra naar opel driessen gebracht voor een kleine beurt en apk zou ’s middags klaar zijn om 5 uur nog niets gehoord en toen zelf maar gebeld kregen te horen dat er iets nog niet goed was moesten op 2 juli nog maar eens bellen. op 2 juli gebeld kregen te horen dat hij niet door de apk keuring kwam omdat hij een storing aangaf (een vectra gt van 4 jaar oud) wij hebben de auto zekers te weten zonder problemen of storingen weggebracht dus hebben zij dit veroorzaakt toen wij de auto op gingen halen moesten wij eerst de rekening kontant betalen en tot onze verbazing was dit een rekening voor een grote beurt terwijl wij een afspraak hadden gemaakt voor een kleine nou toch maar onder protes betaald want was niet volgens afspraak en ook de apk is nog niet rond. Toen vertelde ze ons dat de verdamper kapot zou zijn kosten ongeveer 500 euro. toen ik ’s avonds weg wou rijden en de auto weer over schakelde op gas begon hij meteen te stotteren en gaf hij een storing aan wij de opel assistance gebeld maar tot onze verbazing kwam deze niet want daar zouden wij geen recht op hebben want wij hadden geen pasje bij de rekening gekregen. op 3 juli toch de anwb erbij laten komen en die vertelde ons dat het probleem hoogst waarschijnlijk bij de injectoren zat die wij pas eind maart hebben laten vervangen dus vlgens ons moet dit toch garantie zijn maar het grootste probleem vind ik nog dat ik een auto die helemaal goed is wegbreng voor een klein beurtje en apk en dat deze dan afgekeurd en kapot terugkomt en dan ook nog voor een grote beurt moeten betalen. Mensen de boodschap is kom nooit in de buurt van opel driessen te hapert want het zijn grote oplichters!!!!!!

      #17497431
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        En welkom hier !!

        Overigens moet je toch altijd met een boog om de VOD heen !!

        #17497432
        opel-devil
          Lid sinds:
          22 February 2007

          Je hebt niet op papier staan zeker dat je een kleine beurt wilde laten doen? Want dan heb je toch geen poot om op te staan natuurlijk.
          Ik heb ook vorig jaar zoiets raars gehad met het motorhuis, ik dacht toen ook eens een keer van “ik breng de auto wel naar de opel garage want die zullen vast weten wat ze doen want ik wil dat het goed gebeurt”.
          Ik had em toen voor de vakantie neergezet en ik dacht waneer ik terug zou komen van vakantie dat de apk keuring wel gedaan zou zijn….na ongv 3 weken.
          Tot mijn verbazing hadden ze gewoon niets gedaan…..
          En ik zou die auto niet de weg meer op krijgen zeiden ze want hij is rijk voor de sloop.
          Het kwam bij mij over alsof ze dachten dat ik wel een nieuwe auto zou kopen bij hun.
          Ik ben er weg gelopen en was even bezig en had em zo weer de weg op.
          Ik kom nu altijd bij een garage die in alle merken doet en wat denk je….die doet zijn werk hardstikke goed.
          Als je zo’n garage vind zou ik ook bij die blijven (dat is ook wat ik heb gedaan tot nu toe).

          Maare ja welkom en plaats eens wat foto’s van je auto, dat vinden de mensen leuk hier :kewlpics.

          #17497433
          cas.
            Lid sinds:
            2 March 2009

            Toen ik nog een astra had me distibutieriem laten vervangen daar. 1 maand erna reed ik in eens alleen me koelvloeistof weg en auto reed niet meer. Was die riem gebroken en waterpomp kapot. Die hadden ze strak gedraait ofzoiets zei een andere monteur.

            Ik ga er in iedergeval nooit meer heen naar driessen.

            #17497434
            Edvries
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 December 2004
              #17497435
              Gommel
                Lid sinds:
                10 June 2007

                Kan ook andersom, heb hetzelfde een keer met een grote beurt gehad bij de Wander in Assen en toen ik aangaf dat we een kleine beurt hadden besproken werd gewoon een kleine berekend. Maar kan goed voorstellen dat je er in zo’n geval niet vrolijk van word.

                #17497436
                speaker
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 March 2007

                  Ha ha zeg al genoeg die eerste van autoweek:

                  Geachte schrijver,

                  ……………………………………….
                  Driessen Opel scoort wat betreft klanttevredenheid dan ook beter dan het landelijk gemiddelde. …………………………………………..
                  ……………………………….
                  Gezien onze prestaties ten opzichte van het land, is uw ervaring met Driessen Opel een unieke, die hierdoor des te waardevoller is. ……………………………………..
                  ……………………….
                  Driessen Opel
                  F. Bouwmans
                  (directeur)

                  Is het landelijk gemiddelde dan nog beroerder??

                  En Zo uniek is ie niet ( tenzij uniek betekend dat je niet de enige bent! )

                  #17497437
                  fast cow
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    wel leuk dat de directer ook ff reageert, hebt die zeker van die harko gehoord:jerry

                    #17497438
                    Gts32v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      31 July 2008

                      Kleine beurt besproken kleine beurt betalen.Het is gewoon belachelijk dat een dealer zoiets doet.

                      Gr. Gts32v6

                      #17497439
                      Famempeters
                        Lid sinds:
                        8 March 2008

                        Wat mij nou zo verbaasd is dat wij alle die op het forum komen ongeacht het type veel met deze soort dingen van de dealers meemaken .ik vraag me af zijn deze gasten nou allemaal contact gestoord ook zij zij toch bekend dat er een opel forum is en een propblemcar site en kijk is bij Vectra team en kunnen de reactie,s lezen .
                        ze moeten blij zijn dat er zo,n hoop mensen helemaal gek zijn van een merk of type van hun aanbod ,het onvriendelijke gedoe begint al als je met een onderdeel nr bij de magazijn balie komt dan krijg je al blikken nou als ze kunnen doden hier bij ons al zeker .ik heb eht vermoeden dat je bij het motorhuis alleen goed terecht kunt voor aankoop nieuwe auto maar dan moet je nog geen technische vragen gaan stellen.
                        en het is inderdaad loop je de showroom in in je werk kloffie krijg je geen blik waardig ondanks dat je bij de insigna staat te ??kwijlen ???
                        LAAT DE VOD HIER IS UIT LEREN ook zij zijn niet te oud om in deze tijd een stap toenadering en klant vriendelijk heid te presenteren .

                        ZOU EEN STUK BETER STAAN .

                        #17497440
                        Gts32v6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          31 July 2008

                          Breng de vec nooit weg voor onderhoud en doe alles zelf.Weet dan zeker dat alles is gebeurt.En het aanschaffen van een gebruikte opel doe ik altijd in duitsland:P

                          Gr. Gts32v6

                          #17497441
                          Juffer1
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            26 July 2006

                            Ik lees nu alleen maar negatieve reactie’s over de VOD’s.

                            Zelf heb ik 5 jaar lang een Opel lease auto gereden welke in onderhoud was bij de ZAM (Zelf Alles Maken) in Zeist.
                            In die tijd veel gezeur gehad en daardoor ook een erg negatief beeld over de VOD gekregen.

                            Nu ik sinds 3 jaar zelf een Astra rijdt (gekocht en onderhouden bij de VOD in Rijssen) werd ik na een probleem met een defecte EGR klep via een OF lid gewezen op de VOD in Zeewolde (Broekhuis).
                            Onze G krijgt nu al zijn beurten en keuringen daar (ondanks dat er ook van dit bedrijf een vestiging in Harderwijk zit) maar de vestiging in Zeewolde is er 1 waar ik zeer tevreden over ben !

                            Zodra ik een rammeltje of kraakje niet vertrouw staan we daar met de Astra op de stoep en in 9 van de 10 gevallen hoeven we niet eens af te rekenen.
                            De mensen daar zijn zeer vriendelijk en nemen echt de tijd voor je.

                            Vindt dit echt 1 van de beste VOD’s die ik ken !

                            Gr. Arjan

                            #17497442
                            GTS Power
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              25 May 2008

                              ik laat op men vec woensdag een nieuwe riem+spanrollen en waterpomp plaatsen voor 300 euro!
                              heb er 2x heengebeld of het wel 300 euro was omdat ik ook bedragen had gehoord van 800 euro:o

                              het zal mij benieuwen hoe het uitpakt;)

                              #17497443
                              Anoniem
                                Lid sinds:
                                1 January 1970

                                hier in hoogezand is het dan n stuk beter:wors

                                onderhoud doe ik eigenlijk allemaal zelf
                                mar haal er wel regelmatig m,n onderdelen
                                wordt altijd netjes en vlot geregeld

                                zelf op tijden dat het magazijn normaalgesproken gesloten is
                                :thumbup:thumbup

                                erder kwam ik veel in roden bij de dealert
                                was toen dichterbij

                                stond eerder n wat ouder man jelle op t magazijn
                                :thumbupkerel altijd tijd om ouwe meuk uit te zoeken:P:thumbup

                                later stond daar n snotneus
                                die eigenlijk alleen
                                wat nr,s kon opzoeken in de pc
                                en dan in t magazijn t juiste deeltje opzoekt
                                wat bij dat nr past

                                maar wat hij dan in z,n handen heeft wist die vaak niet eens:o:o

                                daar ben ik dus al n mooi tijdje niet meer geweest;)

                                #17497444
                                Gupy
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  8 June 2006

                                  Communicatie is erg belangrijk. Vaak genoeg hoor ik dat mensen toch maar de rekening betaald hebben.
                                  Als je niet tevreden bent, betaal je gewoon niet totdat het naar beide tevredenheid is uitgepraat.

                                  Mijn ouwe dealer Nedam is helaas falliet, maar heb nooit echt grote klachten gehad. Mijn nieuwe VOD (Opel Nijs) weet precies wie ik ben en dat ik geen “flepke” op m’n voorhoofd heb staan. Hij is dan ook een geweldige vervanger waar ik voorlopig zeker zal blijven.

                                  #17497445
                                  Silverspeed
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    15 June 2009

                                    ik kom alleen bij de opel dealer als de auto uitgelezen moet worden, voor verdere onderhoud heb ik een goede garage die mij met elk klein mankementje wilt helpen als het nodig is. Heb de auto ook daar gekocht en ben er zeer tevreden over.. in augustus mag mijn auto er weer heen voor de wielkasten achter voordat die helemaal door gaan roesten.

                                    Als enige slechte wat ik kan vertellen over de vod waar ik toen was, was dat ik kwam voor het uitlezen en dat ik daarna effe een rekening van ruim 25 euro extra kon betalen omdat ze het probleem (een losse stekker) verholpen hadden.

                                    #17497446
                                    cees64
                                      Lid sinds:
                                      6 July 2009

                                      Driessen:
                                      Ik had een kapotte airco bij mijn Vectra, auto 2 keer bij Driessen geweest en kostte me totaal ruim € 900,– en het was nog niet gemaakt. Als laatste een nieuw relais van € 17,–erin gezet en alles werkte weer!
                                      Dus hier was ik goed ziek van!

                                      #17497447
                                      Stender
                                      Moderator
                                        Lid sinds:
                                        5 April 2009

                                        Donders wat een verhaal. Maar goed dat het bekend is, dan komen mensen in de toekomst minder voor dit soort problemen te staan. Van de andere kant, positieve verhalen zijn ook welkom. Wij als familie hebben goede ervaringen met Broekhuis Wageningen, ook vanuit het verleden (was eerst Kirpestein).

                                        Kom er trouwens iemand bij de Opel-dealer in Maastricht (zit aan de Griend dacht ik)? Daar komt mijn auto namelijk oorspronkelijk (1980) vandaan :P

                                        #17497448
                                        PAASHAAS
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          29 November 2004

                                          origineel gepost door Gupy
                                          Mijn ouwe dealer Nedam is helaas falliet, maar heb nooit echt grote klachten gehad.

                                          Ja ik heb ook weinig akkefietjes gehad met de Nedam hier…Scheelt misschien ook wel dat m’n ma dr werkte….kende daar ook iedereen en kreeg een vaker korting of hulp zonder dat het me geld koste….
                                          Ook helaas dankzij het Krooymans-schandaal failliet, net zoals die van Gup….Nu maar hopen dat als ze weer opengaan, dat hetzelfde personeel erin komt….

                                          origineel gepost door Gupy
                                          en dat ik geen “flepke” op m’n voorhoofd heb staan.

                                          Nee? D’r is wel plaats voor :P:D;):P:):angel:D

                                          #17497449
                                          rickytt3
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            31 July 2006

                                            Wat vervelend om zo iets mee te maken bij je dealer. Driessen is nu geen VOD meer, hooguit OD… Om ook wat tegenwicht te bieden aan het negatieve;

                                            Mijn Opels komen alleen maar bij de dealer. Vrijwel altijd bij het Motorhuis Heemskerk, soms bij Merel in Wormerveer.

                                            Tot nu toe altijd goede ervaringen. Er gaat zeker wel eens wat mis, maar dat is elke keer naar volle tevredenheid opgelost. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ik vind het altijd belangrijker hoe de fouten hersteld worden, en daar is het Motorhuis in Heemskerk echt heel goed in :thumbup

                                            #17497450
                                            Rooie Richie
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              23 December 2004

                                              Ik doe veel dingen aan mijn auto zelf. Als ik er geen tijd voor hebt of het wordt te moeilijk (geen juiste gereedschap of plaats om te sleutelen), ga ik naar ABC autobanden in Wageningen. Nooit gezeik, altijd korting en ze vinden het niet erg, dat ik zelf ook sleutel. Integendeel, als er wat is, kan ik ze vertellen wat er aan de hand is, vinden ze alleen maar fijn. APK kosten, houden ze de kosten ook in de hand (prijsafspraak en als het duurder is, nemen ze contact). Voor mij al een tijd lang geen opeldealer….

                                            21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
                                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.