draadloos opladen smartphone

Forumindex Forums Modellen Grandland X draadloos opladen smartphone

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374708
    BigBadBanana
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 March 2020

      in de grandland heb ik een optie draadloos opladen van een smartphone. hoe ik mijn Samsung S8 draaide een keerde, werkte het opladen niet en had telkens een orange lampje. de wagen heeft bijna 2 dagen in de garage gestaan om dit probleem en nog een paar probleempjes maar niets erg. ze hebben de draadloze ladder uitgetest met een Samsung S10 en de smartphone laden probleemloos op. mijn Samsung S8 niet. nu heb ik een Samsung s20 aangekocht omdat de s10 niet meer te verkrijgen was in die winkel. en deze Samsung s20 weigert ook draadloos op te laden. ik heb alles opgezocht maar kan niets vinden, misschien een instelling in de smartphone. ik weet het niet meer nu :cry:

      #18374710
      donpesto
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 October 2012

        De Galaxy S8 en S8+ zijn uitgerust met een interne spoel voor draadloos opladen. Je kunt de batterij opladen met een draadloze oplader (afzonderlijk verkrijgbaar).

        Met een draadloze lader wordt opladen niets meer dan alleen je telefoon even neerleggen.

        Batterij draadloos snel opladen

        De functie draadloos snel opladen staat standaard ingeschakeld op de Galaxy S8 en S8+. Als je deze functie uitschakelt, neemt het geluid van de ventilator af, maar kan het opladen langer duren.

        1.Veeg in een startscherm omhoog of omlaag om naar het Apps-scherm te gaan.

         

        2.Ga naar Instellingen, tik op Apparaatonderhoud → Batterij → Opties   → Geavanceerde instellingen.

         

        3. Scrol naar beneden en tik vervolgens op de schakelaar ‘Snel draadloos opladen’ om de functie in of uit te schakelen

         

        #18374714
        BigBadBanana
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 March 2020

          Hey donpesto.

          Bedankt voor je snelle antwoord, ik heb de Samsung S8 vervangen nu door een Samsung S20. Om dat ze in de garage de oplader hebben getest met een Samsung S10 en dit werkte zonder problemen. De s20 is de opvolger van de s10. Maar die ladder weigerd mijn

          #18374715
          BigBadBanana
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 March 2020

            S20 op te laden.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.