donker digidash corsa A 2L16V

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen donker digidash corsa A 2L16V

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18526608
    corsair A
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 June 2010

      hoi ,

      mijn digidash is overdag nauwelijks af te lezen ,ik heb geen dim knop zoals hij in de kadett E wel zat.

      hoe kan ik toch mijn dash feller laten branden ,ik lees iets van draadjes doorverbinden ?

      snachts gaat het nog wel het aflezen.

      hopelijk weet iemand meer …

      #18526669
      Riesje69
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 March 2012

        Als het goed is zit op de plek waar een dimmer gemonteerd kan zitten de draadjes doorgelust. Zijn de lampjes gewoon niet defect? Moeilijk te beoordelen op afstand.

        #18526828
        corsair A
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 June 2010

          nee de lampjes zijn niet defect ,ze zijn alleen overdag vrijwel onzichtbaar ..wat je dan met de dimmer kon oplossen door hem meer stroom te geven

          ik dank je voor je reactie :)

          #18526879
          Riesje69
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 March 2012

            Een dimmer geeft niet meer stroom maar geeft meer weerstand zodat de lampjes minder fel branden. Auto is niet origineel meer dus moeilijk te zeggen. Heeft het wel gewerkt in deze auto?

            Om je een voorbeeld te geven had zelf ooit een AstraG met infodisplay. Je zag wel wat maar de lampjes waren echt defect.

            Zitten volgens mij meerdere lampjes in (denk zo’n stuk of 9) voor de verlichting van de LCD. Incl 2 voor de km stand. Das dus exclusief de meldingen dmv lampje bijvoorbeeld oliedruk, voltage, handrem :whistle: etc etc.

            #18529206
            corsair A
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 June 2010

              dankje ,ik ga hem eruit halen en bekijken ,het werkte wel volgens vorige eigenaar ,

              heb jij er verstand van  ? waar woon je ?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.