Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › dodehoeklampjes
- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 oktober 2020om 20:18 door jopsa.
-
AuteurBerichten
-
23 april 2020 om 22:06 #18374016
Amai, je zou al beginnen hopen dat ze je wagen komen pikken ‘s nachts, zodat je van de verzekering een andere zou krijgen.
Of dat er een camion overrijdt (zonder iemand erin natuurlijk).25 april 2020 om 15:45 #18374049Mag er nog een magisch momentje bij ? Voor de volledigheid gewoon ?
Gisteren deed ik mijn elektrisch raam naar beneden. Geen probleem. Ik deed het weer dicht en…….. éénmaal dicht ging het vanzelf weer open.
Als dit geen magie is………………………
25 april 2020 om 17:43 #18374051De Herbie van de GLX’en (spijtig genoeg)
2 juni 2020 om 15:33 #18374963En hupla……………………….. weer binnen voor onbepaalde tijd. Nu bij een andere garage van dezelfde dealer. Ben benieuwd maar het zal volgens mij niks uithalen. Nog steeds eigenaardig gedrag.
2 juni 2020 om 22:47 #18374971Ik duim voor een goede afloop.
19 juni 2020 om 11:44 #18376690Vervolgje…… (durf bijna niet meer te schrijven na alle heisa in andere topics)
Naar dealer geweest omdat de vervangwagen meldde dringend olie te laten verversen (na 9000 km ????) Zal wel hele tijd stilgestaan hebben waarschijnlijk en dat zal de reden geweest zijn dan…. (stockwagen) Wel tevreden over (astra 15D jaar 2019)
De spookwagen nu…. Ik ben de wagen ondertussen weer bijna drie weken kwijt. (in totaal al een kleine 2 maanden en hij is nog geen 14 maanden oud.
Tijdens mijn bezoek ivm de vervangwagen kwam de hoofdtechnieker nog eens bij me langs. Hij had de wagen een tijd gebruikt voor woon-werkverkeer en meldde dat er inderdaad heel wat mis is. Het zou aan de kabelboom liggen. Fout in een kabel…. of een stekker niet ok…. dat moet nagezien worden. Hij noemde het toch een groot probleem. Om dat te vervangen moeten ze eerst de fout opsporen,dan foto’s nemen van die fout en dan groen licht krijgen om het nodige werk te doen. Toen ik vroeg naar een inruil,identieke nieuwe wagen antwoordde de technieker dat dit niet kan. Opel wil dat het gewoon opgelost wordt. Hij raadde me aan om de extra garantie te nemen. Ongeacht de zeer goede service van de dealer vind ik dit eigenlijk niet kunnen. Je investeert een voor mij niet onaardig bedrag,krijgt een niet werkende wagen en je moet dan nog noodgedwongen een extra kost doen onder de noemer van een extra garantie (flexcare). Wat zouden jullie hier mee doen ? Ik wil uiteraard liever geen extra investeringen doen.
19 juni 2020 om 13:03 #18376703AnoniemLid sinds:
1 January 1970[quote quote=18376690]Vervolgje…… (durf bijna niet meer te schrijven na alle heisa in andere topics) Naar dealer geweest omdat de vervangwagen meldde dringend olie te laten verversen (na 9000 km ????) Zal wel hele tijd stilgestaan hebben waarschijnlijk en dat zal de reden geweest zijn dan…. (stockwagen) Wel tevreden over (astra 15D jaar 2019) De spookwagen nu…. Ik ben de wagen ondertussen weer bijna drie weken kwijt. (in totaal al een kleine 2 maanden en hij is nog geen 14 maanden oud. Tijdens mijn bezoek ivm de vervangwagen kwam de hoofdtechnieker nog eens bij me langs. Hij had de wagen een tijd gebruikt voor woon-werkverkeer en meldde dat er inderdaad heel wat mis is. Het zou aan de kabelboom liggen. Fout in een kabel…. of een stekker niet ok…. dat moet nagezien worden. Hij noemde het toch een groot probleem. Om dat te vervangen moeten ze eerst de fout opsporen,dan foto’s nemen van die fout en dan groen licht krijgen om het nodige werk te doen. Toen ik vroeg naar een inruil,identieke nieuwe wagen antwoordde de technieker dat dit niet kan. Opel wil dat het gewoon opgelost wordt. Hij raadde me aan om de extra garantie te nemen. Ongeacht de zeer goede service van de dealer vind ik dit eigenlijk niet kunnen. Je investeert een voor mij niet onaardig bedrag,krijgt een niet werkende wagen en je moet dan nog noodgedwongen een extra kost doen onder de noemer van een extra garantie (flexcare). Wat zouden jullie hier mee doen ? Ik wil uiteraard liever geen extra investeringen doen.[/quote]
Beste@ Jopsa, Ik heb al een poosje je lijst met klachten meegelezen. Het is diep treurig, en intriest. Misschien een optie om ergens je auto in te ruilen die niets weten van al die andere klachten? Gewoon, weg ermee? Kost natuurlijk óok wel weer extra, maar dan ben je in ieder geval van al dat gezeur af. Je zegt liever geen extra investering te doen. Maar zó door blijven tobben, is toch ook geen optie?
1 augustus 2020 om 17:42 #18384378Na wederom problemen en geen oplossing (nu uitgesteld tot september) Opel Belgium gecontacteerd en alle video’s en mails doorgestuurd. Ik kreeg telefoon van Opel Belgium met de vraag waarom de dealer geen inruil deed….
Nu contacteerde Opel Belgium de dealer maar natuurlijk zijn de zaakvoerders in verlof.
Ben benieuwd naar de afloop.
Kreeg de wagen na 4 weken onderzoek terug maar…. Onderaan mijn zetel hangt een doos wat te bengelen en de bediening van de achterzetelverwarming zit los…..
het wordt hoe langer hoe ellendiger…………………….
De verkopers bij de dealer begrijpen echter dat er iets echt fout is met deze wagen maar de techniekers geven niet toe (maar ze sturen me wel door naar een andere garage van de dealer omdat ze zelf niks vinden….)
Als ik vraag naar garantie kreeg ik antwoord dat ik best een flexcare aanschaf….. Dus een extra kost doen voor en wagen in garantie die nooit technisch in orde was en is…. Dat is heel erg straf.
Er werd gegarandeerd dat ik nooit gedownsized zou worden bij vervangwagens maar ik kreeg voor 4 weken toch “maar” een astra in de plaats zonder trekhaak die ik echt wel miste…. evenals de ruimte die een stuk verschilt
2 augustus 2020 om 15:22 #18384458in de garage vinden ze nooit wat tot de wagen uit garantie is dan is er van alles aan bij mij mijn stuur dat niet goed gaat gaat op snokjes niet altijd maar wel regel matig ook mijn ( radio achteruit rij camera ) als ik achteruit rij kan ik alles zien stop er rij vooruit alles valt uit niets meer aan te krijgen niet aan zeggen ze ook de ander veiligheden gaan niet meer dan deze wagens zitten vol fouten en worden niet verholpen zolang er geen proces van komt staan wij machteloos
2 augustus 2020 om 17:04 #18384462[quote quote=18384458]in de garage vinden ze nooit wat tot de wagen uit garantie is dan is er van alles aan bij mij mijn stuur dat niet goed gaat gaat op snokjes niet altijd maar wel regel matig ook mijn ( radio achteruit rij camera ) als ik achteruit rij kan ik alles zien stop er rij vooruit alles valt uit niets meer aan te krijgen niet aan zeggen ze ook de ander veiligheden gaan niet meer dan deze wagens zitten vol fouten en worden niet verholpen zolang er geen proces van komt staan wij machteloos[/quote]
Punt.
3 augustus 2020 om 18:22 #18384552Mag ik nog even verder gaan ? Ondertussen nog een CD-speler die alle arbeid weigert……………….;;
Gelukkig hangen mijn wielen er nog aan en draait de motor (alhoewel hij al wel eens enkele keren uitviel zonder reden tijdens het rijden)
11 oktober 2020 om 20:18 #18392741Ondertussen de wagen weeral een maand kwijt.
Er zou een netwerkkabel vervangen worden….. deze zou letterlijk ALLE problemen van de baan helpen. een wonderkabel dus. Ik had mijn twijfels en…..terecht. Na 1 maand om een kabel te vervangen kreeg ik de melding dat de achterzetel verwarming het nog niet deed. Nu zou er een module besteld worden om dit ook weer tot leven te brengen…. Dus nog wat langer wachten. Dit is nu al 18 maand aan de gang. Luisterbereidheid = 0 Klantvriendelijkheid van het management = 0 Communicatie van de managers = 0 oplossingen bieden = 0 hulpvaardigheid = 0 Hardhorigheid =10 laksheid = 10 liegen en ontkennen = 10 hoofd in het zand steken = 10 ontkennen van problemen door management = 10 Waar zijn ze daar eigenlijk mee bezig bij Opel. Bij Opel Belgium blijft het ook stil………
Nu enkel nog oordoppen aanschaffen om deze toekomstige rammelkar te kunnen weerstaan. Zowat Alles werd al eens losgemaakt of verwijderd.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.