div . over vectra c 2002

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum div . over vectra c 2002

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277304
    richard1978
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 May 2016

      goede dag allemaal voor mij is dit de eerste keer hier op het forum en ik ben sinds kort eigenaar van een verctra c 2.2 dti automaat
      mijn vraag is vandaag heb een bevriende kennis de spoorstangen vervangen en naar het vervangen is er op het dashboard een lampje aan gegaan een driehoek met een auto en streepjes er in zou iemand mij kunnen vertellen wat dat zou kunnen zijn en als het kwaad kan

      mijn volgende vraag is waar je het beste een op-com kan kopen bestellen is dat dan ook incl software voor op de pc en zit er de benodige kabels en scanner bij

      alvast bedankt grtjes richard

      #18322728
      richard1978
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 May 2016

        de vectra is van november 2002

        #18322729
        PYRO
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 October 2006

          Waarschijnlijk ESP fout, uitlezen of laten uitlezen ,
          Ik weet niet waar je vandaan komt ,als je in de buurt van Almere woont of komt wil ik je best helpen met uitlezen

          #18322730
          richard1978
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 May 2016

            het lampje ging weer vanzelf uit

            #18322731
            Dolby
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2008

              Wanneer je zoals beschreven even op de snelweg boven de 100-120km een stukje rijd. Zou het lampje automatisch moeten weg gaan na enkele km gereden te hebben. Dan heeft de ESP zich gereset waardoor het lampje uit zou moeten gaan. Deze informatie heb ik hier ergens op het forum gelezen. :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.