Dit vind ik van het forum.

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Dit vind ik van het forum.

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267907
    Dropsmurf
      Lid sinds:
      23 February 2013

      23 februari 2013 ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met het forum.
      Ik weet leuke dingen over het forum te vertellen maar ook minder leuke dingen.

      Goede dingen:
      Als ik vragen heb word er goed op gereageert en met problemen word ik geholpen en krijg ik goede uitleg over hoe en wat.
      Ook vind ik het leuk topics door te lezen en gewoon informatie te werven. veel verstand van motoren heb ik niet dus vraag ik hier nog wel is wat over.
      Ook vind ik het leuk gegevens uit te wisselen e.d.

      Minder goede dingen.
      Soms als ik een berichtje post word hij verwijderd.
      Ook word ik niet in mn waarde gelaten en gaan mensen zich bemoeien met hoe ik iets moet installeren. terwijl het al is geinstalleerd naar mijn wens en dat het werkt. (zoals op de facebook pagina)

      Ik zou het wel leuk vinden om ondanks mijn autistische beperking dat ik wel in mn waarde gelaten wordt.

      Er is 1 persoon die ik buitengewoon heel aardig vind, en mij ook goed heeft geholpen met de stickers.

      Edit: De persoon die ik waardeer op het forum is Senatorman.

      #18251298
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Beste Dropsmurf,

        minder goede dingen zullen we altijd proberen te verbeteren.
        Wat betreft het verwijderen van berichten, ik heb dit nagekeken en er is 1 bericht van je verwijderd.
        Dit bericht ging over het aanbieden van Corsa onderdelen wat zo op ons forum niet is toegestaan dat hebben wij graag via het marktplaatsdeel van het forum.

        #18251299
        gose91
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 November 2013

          Over de facebook pagina zijn er op dit forum wel meer mensen slcht te spreken. Ondanks dat het op dit forum veel anoniemer is dan op Facebook is iedereen hier erg respectvol. En vindt iemand iets lelijk, meld ie dat netjes of gewoon niet :thumb.

          Ga je ook wel eens naar een meeting toe? Er zijn er genoeg en er zijn altijd wel mensen geïnteresseerd in je auto

          #18251300
          Oenatje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            op facebook komt de grootste onzin voorbij

            #18251301
            Dropsmurf
              Lid sinds:
              23 February 2013

              8 juni ben ik op de meeting geweest in heemskerk.

              toen stonden er een paar roemenen onder mn kap te rommelen, ik ben er naartoe gelopen. gelijk me auto op slot gedaan en naar senatorman gelopen om er direct een melding van te maken. later bleek dat ze de stekker van de koelventilator hadden los gemaakt en de zekering van mn alarm hadden meegenomen.

              #18251302
              ZakhooiTM
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 November 2013

                Zucht… waar is de tijd gebleven dat je je auto gewoon open kon laten staan :swear
                Zo neemt je vertrouwen in de mede mens wel een duik naar beneden

                #18251303
                Dropsmurf
                  Lid sinds:
                  23 February 2013

                  Idd

                  #18251304
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    @Dropsmurf wrote:

                    8 juni ben ik op de meeting geweest in heemskerk.

                    toen stonden er een paar roemenen onder mn kap te rommelen, ik ben er naartoe gelopen. gelijk me auto op slot gedaan en naar senatorman gelopen om er direct een melding van te maken. later bleek dat ze de stekker van de koelventilator hadden los gemaakt en de zekering van mn alarm hadden meegenomen.

                    Persoonlijk vind ik de zekering van het alarm niet handig om onder de motorkap te plaatsen.

                    verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk

                    #18251305
                    kaneelschep
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 November 2004

                      Top dat je zo je mening durft te geven! :thumbup Gebeurt niet veel. En loopt ook niet altijd goed af.
                      Ja. Er is hier zeker een hoop zinloos gelul ja.
                      En er zijn zeker fora waar het er veel strenger aan toe gaat. Waar er beter voor gezorgd wordt dat de kennis niet verwaterd in 90 pagina’s van oeverloos gelul over off topic dingen. Waar echte kennis beter gescheiden wordt van het: ik heb ook ergens een mening over/welles nietes/lekker langs elkaar heen praten om maar gelijk te krijgen. Waar er niet driehonderd keer dezelfde onderwerpen worden behandeld zonder een zinnige terugkoppeling of afsluiting van, zodat de zoekfunctie tenminste meer zin heeft.
                      Er zijn zelfs fora waar je gebanned wordt voor grammatica/stijl/typefouten.

                      Maar al met al ben ik iig zeker van mening dat de beheerders mooi werk doen en ik hier wel vaak goede antwoorden/lessen gevonden en ook gekregen heb en daardoor mijn Opeltjes langer en goedkoper heb kunnen rijden.
                      En ook ik had zeker wel eens ergens gewoon een zinloze mening over.
                      Dat houdt een forum wel zo menselijk. Iets met korreltjes zout en common sense… ;) :thumb

                      #18251306
                      2000
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Dit forum heeft vanaf het begin al de zelfde opzet, en wij proberen dit te bewaren. Het is af en toe voor ons ook lastig wat wel en niet kan/mag, en zien regelmatig dingen door de vingers.
                        Maar kom maar op met de input, daar kunnen we (misschien) wat mee. :thumbup

                        #18251307
                        Dropsmurf
                          Lid sinds:
                          23 February 2013

                          Ik beschouw het forum als een 2e familie

                          #18251308
                          ZakhooiTM
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 November 2013

                            Same here, dit is het fijnste forum waar ik ooit op terecht ben gekomen en dat meen ik echt.
                            Mensen zijn aardig en staan voor elkaar open, ook als members langs komen (van arnhem/deventer tot noord brabant tot uithoorn) is het gewoon erg gezellig.
                            Moderators zijn vriendelijk en geen raar gekibbel met bans over een miezerig dingetje.

                            Dit is toch wel de voornaamste reden dat auto techniek steeds meer mijn obsess…. passie wordt, komt voornamelijk door dit forum.
                            Heb trouwens ook nog nooit zoveel sociale contacten gehad als afgelopen half jaar.
                            (en das voor mij ook nieuw, heb namelijk een vorm van autistme waarbij het soms moeilijk is om sociale contacten te krijgen en te onderhouden)

                            Dus ook hierbij opel-forum team (en de rest van het forum) : Jullie doen geweldig werk we hebben hier het beste forum die er is! :jerry :jerry :jerry

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.