Dit ben ik!

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225013
    Looney
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 June 2010

      Mijn naam is Danny, ben 20 jaar en ik kom uit Amersfoort.
      Ben door de broers van mijn vriendin( en vriendin zelf :wub) aangestoken met het opel virus. Mijn ouders hebben nooit een auto gehad en ik dus eigenlijk totdat ik het scooter virus (:swear achteraf zulk spijt van al de centjes die daarin zijn gaan zitten!!) te pakken kreeg altijd gefietst.

      Toen ik eenmaal met mijn rijbewijs ging beginnen, tja als je meisje hem eerder haalt als jij :wtf , ben ik helemaal autogek geworden.

      Ik heb zelfs vlak voordat ik met mijn rijbewijs begon een oude corsa A overgenomen van iemand. Deze auto was ouder dan ikzelf en had meer gaten dan de zwitserse kaas die ik niet lust :puke.

      Die dus naar de sloop gebracht en met mijn rijbewijs begonnen. Vlak voordat ik mijn rijbewijs had moest ik een Kadett hebben die ik die dag had gezien. Zonder nadenken ( en raad vragen bij vrouwlief :o) die auto die dag nog gehaald en thuis tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk het geld niet heb voor zo’n auto.
      ( iets met student, alleen een zaterdagbaantje en chronisch geldtekort. En dat samen met het feit dat zowel ik als mijn ouders geen schadevrijejaren hebben maakte dit autootje tot een auto die bijna ¾ van mijn maandsalaris per maand kost king:)

      Deze auto is opgeknapt, door de apk geloodst en staat nu te koop.
      Zodra de auto, de scooter en alle rommel daarvan verkocht is ga ik kijken voor een opel corsa B. Het liefst een zwarte met elek. ramen en airco :wub

      De ultieme droom is om uiteindelijk de R33 Nissan Skyline GT-R uit 1994 te kunnen bemachtigen. Geen opel maar wat mij betreft wel de koning onder de auto’s!

      #17716272
      Mr.F
        Lid sinds:
        3 November 2008

        Welkom!

        #17716273
        Kermitkiller
          Lid sinds:
          26 March 2005

          ook welkom hier:wors

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Dit ben ik!’ is gesloten voor nieuwe reacties.