Display zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Display zafira

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228032
    Zeewoldehub
      Lid sinds:
      6 October 2010

      Wanneer ik mijn auto (Zafira ’99) start verschijnt altijd de tijd en buitentemperatuur op de display. Kortstondig ook de datum. Is er een mogelijkheid de datum altijd zichtbaar te maken op de display? Ik ben in het bezit van Opcom set.

      #17754191
      Cobus
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 February 2010

        Als ik het zo lees zit de originele radio er niet meer in.
        Nu staat de originele radio nog in de boordcomputer geprogrameerd.
        Als je deze door de Opel dealer uit de boordcomputer laat verwijderen moet de datum blijven staan.
        Ik had het zelfde nadat ik de originele radio vervangen had voor een andere.
        Of je met een Opcom set de originele radio kan verwijderen uit de boordcomuter weet ik niet.
        Kosten om hem door de Opel dealer te laten verwijdern circa € 27,00

        #17754192
        Zeewoldehub
          Lid sinds:
          6 October 2010

          Inderdaad zit de originele radio er niet meer in. Nu heb ik van de week wat menu’s met opcom doorgenomen en de radio niet meer geactiveerd van de week. Nu viel het me vandaag op (mijn vrouw rijdt normaal in de zafira) dat de datum langer zichtbaar was dan voorheen inderdaad. Nu 40 sec of zo tegen 5 voorheen. Kan je deze interval ook veranderen? Is er nog andere informatie op de display te krijgen? Moet met de opcom lukken denk ik…

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.