display vastzetten

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) display vastzetten

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215806
    marcellzafira
      Lid sinds:
      5 January 2010

      Hallo,
      Ik heb een probleem met het display van mijn Zafira A uit 2000.
      Heb gisteren een nieuwe parrot handsfree set proberen in te bouwen, aangezien er bij de nieuwste parrot een heel groot besturingskastje zit is deze moeilijk weg te werken achter de radio.Met het gevolg dat de radio er niet goed meer in past en ik heb tijdens het terug plaatsen het display van de boardcomputer losgedrukt.
      Kan iemand mij vertellen hoe je het display vastzet… moet ik dan het hele dashboard verwijderen of kan hat ook door de opening van het radiogedeelte.
      Alvast bedankt voor jullie hulp.
      Marcel

      #17583099
      Za4ra OPC
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 August 2009

        Marcel,

        Welkom op het forum.
        Voor het loshalen van het dashboard zie topic: How to “dashbord demonteren”

        Ik weet niet of het anders kan. :hmmz

        #17583100
        Jerk
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2004

          Welkom op het Opel-forum

          Je kan het display gewoon weer terug drukken door het gat van de radio

          Ik had bij mezelf ook dat venster los geklikt maar kon hem daarna met een beetje geduld gewoon weer op de juiste plaats drukken

          #17583101
          marcellzafira
            Lid sinds:
            5 January 2010

            Oke bedankt ga het proberen…hoop dat ik mijn geduld kan bewaren.

            Achteraf gezien had ik beter eerst het dashboardkastje kunnen demonteren omdat je dan beter de kabels kunt wegwerken

            Mocht er iemand willen weten hoe je een parrot mki 9200 moet inbouwen dan kun je het mij altijd vragen weet nu onderhand wat de beste manier is.

            Bedankt voor jullie hulp.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.