digtaal dach in corsa b

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen digtaal dach in corsa b

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208279
    skinsdale
      Lid sinds:
      15 June 2008

      hey heeft iemand ervaring met inbouwen van een digitaal dach van een kadet gsi in een corsa b wat heb je er voor nodig alemaal en ho0e sluit je het aan aansluitschema?
      gr maik

      #17452754
      IMpY
        Lid sinds:
        18 July 2005

        heb er wel informatie over maar weet niet of dit specifiek gericht is op corsa b. Kleuren combinaties zijn volgens mij gewoon hetzelfde als in je corsa. Kleur op kleur aansluiten. Heb je de multistekker van het digidash ook? Anders kun je er al niet veel mee.

        Kijk ook eens op deze site! Hier kun je alles zien wat je nodig hebt en eventueel ook kopen. Zoals het voorpaneel enz.

        Ik kan je dat andere bestand misschien wel mailen wat over het digidash gaat dat is een word bestand namelijk. Stuur maar u2u.

        Groeten Twan

        #17452755
        AsconaC20NE
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 December 2004

          iemand ook enig idee hoe je de KM stand aanpast van een digidash (met digitale km weergave ? )

          #17452756
          IMpY
            Lid sinds:
            18 July 2005

            van een vectra dash dan neem ik aan? Dit zal volgens mij echt met een computer moeten gebeuren. Zal zo niet 1 2 3 gaan lukken in ieder geval. Weet niet wie hier meer over weet?

            Groeten Twan

            #17452757
            jblfreak
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              je kan misschine henny boomkapm vragen

              als je iets weet hoor ik t graag

              wil de mijne ook eens doen

              vectra dash is overgens lastig aansluiten :P

              in mijn corsa moet ie ook nog en later weer terug in de kadett :p

              #17452758
              AsconaC20NE
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 December 2004

                nee het gaat om een senator B dash, maar bouwtechnisch zijn deze identiek aan elkaar volgens mij…

                ik wil gewoon de juiste km stand op het dash hebben die bij de auto hoort :thumbup

                als dat met de computer gedaan moet worden vraag ik me af of dat nog gaat lukken nu deze niet meer in de senator zit…

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.