digi camera voor in de auto

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia digi camera voor in de auto

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206774
    sw16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2004

      tijdens sprint/circuit rijden wil ik graag een camera in me auto monteren. alleen heb ik de ballen verstand van de waardes e.d. die ze opgeven.

      het hoeft niet een dure te zijn. maar moet wel een jaartje of wat mee kunnen….. haha

      beeld moet redelijk/goed zijn. dus hoeft niet haaaaaar scherp.
      geluid moet daar in tegen wel weer gewoon goed scherp zijn.

      en beeld, tja wil buiten de auto ook wat zien!!!

      iemand goeie suggestie voor een leuke camera voor leuk geld?

      #17394903
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Misschien is de Flycam-2 wel wat:
        http://www.modelbouwforum.nl/forums/model-elektronica/47142-flycamone2.html

        Een op zichzelf staande camera met flashgeheugen. Ik heb nu enkele films van gezien en het ziet er goed uit maar uiteindelijk wil je gewoon een normale (kleine) handycam

        #17394904
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          ik zou gewoon een “normale” camera kopen, werkt veel beter en zijn ook redelijk betaalbaar

          #17394905
          Ronaldo
            Lid sinds:
            30 June 2004

            heb een dikke vhs voor binnen in de auto aan een superbeugel en een minolta Dimage voor binnen en buiten aan aparte beugels.voor de “buitenboel” heb ik een apart lexaan-werkje moeten maken daar nieuwe lenzen best wel prijzig zijn .

            #17394906
            sw16v
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 July 2004

              origineel gepost door 2000
              ik zou gewoon een “normale” camera kopen, werkt veel beter en zijn ook redelijk betaalbaar

              oke bedankt. die flycamone is leuke prijs. filmpjes zien er best goed uit!!

              met normale camera bedoel je 1 met bandjes? valt zoiets wat gemakkelijk om te zetten naar digitaal?
              heb er ook wel over na zitten denken aangezien je voor leuk prijsje al n mooie goeie 2e hands hebt!

              probleem voor mij zou het omzetten dan zijn……

              #17394907
              Jerk
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 July 2004

                Ik heb een dure digitale videocamera en mijn broertje een gewone videocamera en qua beeld zie ik weinig verschil.
                Ik kan beide videocamera’s op mijn pc aansluiten.
                De filmpjes kan ik dan gewoon op mijn pc zetten. :thumbup

                #17394908
                Fearless
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 January 2005

                  Me pa heeft een Sony camera gehaald, zit een schroefpin onder voor een statiefje.

                  Ik ga een uitneembaar steuntje maken voor tussen het kruis van de rolkooi waar dan de camera op kan…altijd leuk zon dagje circuit filmen.

                  #17394909
                  2000
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    origineel gepost door sw16v

                    origineel gepost door 2000
                    ik zou gewoon een “normale” camera kopen, werkt veel beter en zijn ook redelijk betaalbaar

                    oke bedankt. die flycamone is leuke prijs. filmpjes zien er best goed uit!!

                    met normale camera bedoel je 1 met bandjes? valt zoiets wat gemakkelijk om te zetten naar digitaal?
                    heb er ook wel over na zitten denken aangezien je voor leuk prijsje al n mooie goeie 2e hands hebt!

                    probleem voor mij zou het omzetten dan zijn……

                    ik heb alleen een fire-wire kaartje moeten kopen voor mijn sony handycam, and that’s it. omzetten op pc software zit onder xp zelf, en werkt vrij makkelijk.

                    #17394910
                    Astraman
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 July 2004

                      Pas wel op met hdd camera’s die willen nog wel eens moeilijk doen met vibraties. Ik heb zelf gewoon een DV camera, daarbij een hoekijzertje omgebogen, gaatje vergroot en bij de fotograaf op de hoek een statief schroefje gekocht, de hele handel zit vast met een wat ik dan maar ff een uitlaatklemmetje noem om de poot van de hoofdsteun. en het hoekijzertje draai ik vast met dezelfde boutjes op de uitlaatklem.


                      Zo’n klem maar dan kleiner.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.