Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Ik heb een Karl uit 2018 en wil van de linker achterdeur het paneel eraf halen. Ik zie een schroef in deurgreep en raamslinger moet dan eraf. Ik verwacht nog wel ergens een verborgen bevestiging waarmee het vastzit.
Is er iemand die dat eerder gedaan heeft en kan uitleggen wat precies te doen, voordat ik iets definitief beschadig? Alvast bedankt.
Bij de hendel hoe je de deur open maakt zit een kapje, daar achter zit een schroef. Bij het deel waar je raam open maak knop zit, zit een vakje in dat vakje zit een dopje, daaronder zit ook een schroef. Verder zit het deur panneel vast geklikt, dus voorzichtig vanaf beneden los wrikken zeg maar. Succes.
Auteur
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.