Deuren Vectra B1/B2 HB en sedan uitwisselbaar?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Deuren Vectra B1/B2 HB en sedan uitwisselbaar?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251573
    Lemmens
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2005

      Even een kleine vraag aangezien de kans groot is dat mijn Vectra al jaaaaaaaren naar de eeuwige jachtvelden is voordat de verzekering eens gaat reageren. Ben langzaam eens aan het zoeken naar deuren in de juiste kleur voor mijn Vectra. Nu weet ik dat de voordeuren van hatchback, sedan en station uitwisselbaar zijn, dan de vragen:

      -Passen B2 deuren in een B1?

      -Zijn de achterportieren van een hatchback en sedan hetzelfde?

      -Heeft iemand een tip/adres waar ik aan twee rechterdeuren zou kunnen komen in kleurcode Z359 (jungle green). Ik kan namelijk deuren in alle kleuren krijgen voor een prikkie, behalve groene… Spuiten van deuren is namelijk een laatste optie voor mij. Tot nog toe heb ik contact gehad met een paar sloperijen waarvan eentje die mij alleen kon vertellen “ja de deur is groen, best wel donkergroen vind ik”, daar kan ik dus weer helemaal niks mee. ;)

      #18058603
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        – Ja

        – Ja

        – Klein gunnwiek al geprobeerd?

        :thumb

        #18058604
        Lemmens
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2005

          Thanks! Heb twee deuren uit kunnen halen, hopelijk morgen inbouwen. :)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.