derde remlicht "Irmscher"

Forumindex Forums Modellen Tigra derde remlicht "Irmscher"

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215804
    Boterletter
      Lid sinds:
      27 December 2008

      Ik heb op de Tigra een spoiler met daarin een 3e remlicht.
      Het is op zich een mooi gezicht en maakt het auto’tje net even wat leuker zonder gepimpt te lijken.

      Maar, de Tigra is nu al ene paar jaartjes oud en het 3e remlicht wat uit ledjes bestaat, is zo onderhand uitgedoofd, er branden nog 2 en af en toe 4 van de hele balk met ledjes wat dus zonde is.

      Nu heb ik bij Irmscher gevraagd wat zo’n remlichtje kost en dat komt dus neer op € 88,- ex. 11,50 verz. kosten.
      …. Dat vind ik dus een beetje al teveel voor een balkje met een stuk of 25 ledjes, dus ik ga ze zelf maar eens proberen te vervangen .. dat zal dan hooguit een paar euro’tjes kosten ipv. € 100,-

      Maar nu komt het.. heeft iemand al ervaring met het vervangen van dit soort ledjes ? ik weet nl. niet of je daar zomaar wat in kunt steken of dat je nog op lichtsterkte moet letten… iemand een idee ??

      #17583090
      Dominic
        Lid sinds:
        17 December 2009

        ik ken wel iemand die het kan..

        #17583091
        Boterletter
          Lid sinds:
          27 December 2008

          .. ik heb inmiddels Led’s gevonden en zelfs iemand zover gekregen dat hij ze even voor me op een mooi nieuw printplaatje soldeert.. met een beetje mazzel is het dan weer zo goed als nieuw :D :thumbup

          ’t is klaar en werkt .. kostte me uiteindelijk € 26,- materiaal en een pakkie shag .. toppieee ben d’r blij mee ;):thumbup:P

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.