defecte f28 gezocht

Forumindex Forums Modellen Calibra defecte f28 gezocht

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222559
    syl-astra
      Lid sinds:
      3 October 2007

      ik ben op zoek een de defecte f28
      het gaat mij om de syngro van de 2e versnelling

      aangezien getrag of opel ze niet wil en kan leveren en die gek in zwitserland ook niet echt mee werkt ben ik aan het zoeken naar een andere leverancier voor onderdelen van getrag
      maar nu heb ik dus een ring nodig om op te sturen zodat ze hem kunnen vergelijken met de ringen die hun hebben
      maar om mijn eigen f28 te slopen voor die ring is me te gek :D

      dus als iemand nog een f28 heeft liggen die aan het eind van zijn leven is laat het even weten
      want als dit goed uitpakt zijn onderdelen van een f28 voor iedereen makelijker te krijgen

      #17688964
      bd.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 July 2009
        #17688965
        syl-astra
          Lid sinds:
          3 October 2007

          ja die ken ik
          maar die heeft ook niet zoveel en haalt zelf ook alles bij hurlieman uit zwitserland weg
          daar word je niks wijzer van want die levert ook geen losse onderdelen

          #17688966
          bd.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 July 2009

            gema motorsport misschien dan?

            #17688967
            CarloAstra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 December 2006

              niels van dhz twente heb ik ook wel eens gehoord, dat die de onderdelen kan leveren voor een f28, en die komen niet van hurlimann af.

              #17688968
              syl-astra
                Lid sinds:
                3 October 2007

                ja oke maar niemand kan de goede lagers, shims, tandwielen, en komplete syngros leveren in europa voor een getrag

                want getrag wil het niet vrij geven
                zelfs niet de beschrijving van hoe je hem in en uit elkaar haalt

                dus daar om zoek ik defecte onderdelen om het te kunnen vergelijken met een ander leverancier

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.