Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › de politie is je grootste vriend zeggen ze dan
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 juni 2012 om 22:30 #17249765
zoals topic al zeg mn dikke ass.sorry voor degene die bij en met de politie werken,maar dit slaat alles.gewoon te bizar om te zien.cker weer zo,n streepjes verdiener.ik hoop voor haar/hun dat ze flink gestrafd en geschorsd worden. :swear :swear :swear :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1
http://www.zie.nl/video/algemeen/Agente-schopt-weerloze-man/m1fzeqnftpqu” onclick=”window.open(this.href);return false;
19 juni 2012 om 23:31 #18038900AnoniemLid sinds:
1 January 1970Helemaal mee eens kadettje-89. Dit lijkt nergens op :wtf :swear GELUKKIG is er dit filmpje :thumb kan dit schijtwijf gelijk haar badge inleveren en goed gestraft worden. En de andere agent ook de hufter grijpt niet in bij zinloos geweld :swear
20 juni 2012 om 05:39 #18038901wat een maf wijf man!!
geen sex gehad zeker?
en die andere mafketel staat er maar wat na te kijken als of het zijn 1e werkdag is of zo :S20 juni 2012 om 06:05 #18038902Vrouw die niet met emoties kan omgaan… Er zal wel wat aan vooraf zijn gegaan maar als agent moet je daar mee kunnen omgaan. Lijkt mij dat deze agent in kwestie dit niet kan. Het is niet uit verweer / proberen persoon in het gareel te krijgen/houden. Kortom; badge inleveren en een maandje plantsoenendienst? Oh en een strafblad :)
20 juni 2012 om 09:53 #18038903En uiteraard zorgt dit achterlijke wijf ervoor dat er weer naar ‘de politie’ gewezen wordt, terwijl dit een grove overtreding van een persoon die de titel agent niet waard is…
20 juni 2012 om 09:57 #18038904@Eamane wrote:
En uiteraard zorgt dit achterlijke wijf ervoor dat er weer naar ‘de politie’ gewezen wordt, terwijl dit een grove overtreding van een persoon die de titel agent niet waard is…
Precies, baan afpakken… Als ik hier tijdens het programmeren gefrustreerd raak, de server uit het rek sla, waarna die naar de klote gaat ben ik ook wel mn baan kwijt :P
20 juni 2012 om 10:24 #18038905Vind het wel grappig, niemand weet precies wat er voorafgegaan is voordat het filmpje opgenomen wordt en heeft gelijk een oordeel klaar.
ze zal er wel een mooie reden voor hebben…..Maar hoe dan ook. Balletjes trappen is een no/go20 juni 2012 om 10:36 #18038906@Fearless wrote:
Vind het wel grappig, niemand weet precies wat er voorafgegaan is voordat het filmpje opgenomen wordt en heeft gelijk een oordeel klaar.
ze zal er wel een mooie reden voor hebben…..Maar hoe dan ook. Balletjes trappen is een no/goen wat dan nog als er iets aan vooraf is gegaan, die vent is zo lam die trek je aan ze oor naar de grond en sla je em nog wel in de boeien.
juist de politie zou niet de gene moeten zijn die buitensporig geweld gebruikt
maar echt al een goeie naam hebben ze toch al niet. so fuck it..
20 juni 2012 om 11:20 #18038907Leuk wat jullie hier allemaal posten maar jullie weten de voorgeschiedenis niet. Die ´weerloze´man is een Pool die geregeld zorgt voor onrust in de wijk. Hij is meermaals aangehouden voor openbare dronkenschap en inbraak in auto´s. Hij heeft hier 3 maanden gewerkt en teert nu op jou en mij zak want als ze 3 maanden hebben gewerkt hebben ze ook recht op 3 maanden uitkering. Eerst volgende keer dat hij iemands autoradio jat of jou met je winkelende kinderen lastig valt ropet iedereen weer waar is de poltie als je ze nodig hebt. Persoonlijk vind ik dat ze dat stuk pek tot de Poolse douane toe moeten trappen!!
20 juni 2012 om 11:46 #18038908@Botho wrote:
Leuk wat jullie hier allemaal posten maar jullie weten de voorgeschiedenis niet. Die ´weerloze´man is een Pool die geregeld zorgt voor onrust in de wijk. Hij is meermaals aangehouden voor openbare dronkenschap en inbraak in auto´s. Hij heeft hier 3 maanden gewerkt en teert nu op jou en mij zak want als ze 3 maanden hebben gewerkt hebben ze ook recht op 3 maanden uitkering. Eerst volgende keer dat hij iemands autoradio jat of jou met je winkelende kinderen lastig valt ropet iedereen weer waar is de poltie als je ze nodig hebt. Persoonlijk vind ik dat ze dat stuk pek tot de Poolse douane toe moeten trappen!!
Nee want dat lost iets op…
Uitzetten moet sowieso. Overdadig geweld gebruiker absoluut niet… Zeker niet door de politie. Ergernis mag geen reden zijn tot geweld. Geweld mag wel een reden zijn tot zelfverdediging, maar jij en ik zien dat dit niet aan de orde is…
20 juni 2012 om 13:27 #18038909Je krijgt tegenwoordig per gewerkt jaar maar 1 maand uitkering ;) Je krijgt hooguit bijstand. Maar daarvoor moet je eerst 8 maanden brieven sturen en praten over je hele leven :P
Iemand die zich zo misdraagt mag van mij best een tikkie krijgen van de politie. Lam of niet. Maar doe het dan wanneer niemand het ziet :P Zoals in politie op je hielen als de dader al op de grond ligt en er al 5 agenten op liggen die dan allemaal nog even een stiekem klapje geven. :jerry Slecht natuurlijk ;)
Niet als de hele buurt je staat te filmen en niet weet wat er aan vooraf ging. En dan die debielen met hun eeey kanker dit en eeey kanker dat.. Echt sneu als dat je hele woordenschat is..Hier op station Hilversum zijn ook van die standaard dronkenlappen die zo nu en dan voor problemen zorgen.
Als de politie die hardhandig in een auto schuiven is iedereen er juist blij mee. Omdat men weet dat die gasten daar vaak voor overlast en angstige situaties zorgen. ;)
Het kan allemaal :)20 juni 2012 om 14:10 #18038910nou nou is dit alles. moeten ze vaker zo doen, dan krijg je wel respect voor the law
ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan de cops in engeland. die werken ook zo. grote mond? waarschuwing. nog een grote mond? klap.. op de grond lig je.
en idd niemand weet iets van de voorgeschiedenis.
grappig. altijd is het van: de politie doet nooit niks, ze mogen niks, ze komen niet als je belt.
en nu: ontslaan. en dit kan toch niet.
pffff het is ook nooit goed
20 juni 2012 om 20:55 #18038911@Oenatje wrote:
nou nou is dit alles. moeten ze vaker zo doen, dan krijg je wel respect voor the law
ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan de cops in engeland. die werken ook zo. grote mond? waarschuwing. nog een grote mond? klap.. op de grond lig je.
en idd niemand weet iets van de voorgeschiedenis.
grappig. altijd is het van: de politie doet nooit niks, ze mogen niks, ze komen niet als je belt.
en nu: ontslaan. en dit kan toch niet.
pffff het is ook nooit goed
Heb je best wel gelijk in. In Engeland of Amerika heb jij echt geen grote mond hoor of je ligt al met je bakkes op de grond :thumbup
En niemand weet inderdaad wat zich voor het filmpje heeft af gespeelt, hij heeft ze ook kunnen misgrijpen aan een vrouw of kind dat die daarom die meppen krijgt.
20 juni 2012 om 21:16 #18038912als die gozer nou in het verweer ging, kan ik me een possie trappen wel voorstellen.
maar dat deed ie niet.jammer dat de grootste nederlandse criminele organisatie, “politie ofzo” er zo mee omgaat.
moeten wij eens flikken… een inbreker de kop kapot meppen, dan kun je zitten, ben je je huis en je baan kwijt.
zo`n waardeloze diender krijgt hooguit een paar daagjes non-actief, en mag weer verder.:puke nee sorry, ik heb geen ENKEL goed woord voor de politie over. waardeloze stukken stront zijn het !
20 juni 2012 om 23:47 #18038913@Ghanz wrote:
:puke nee sorry, ik heb geen ENKEL goed woord voor de politie over. waardeloze stukken stront zijn het !
Amen :angel
21 juni 2012 om 06:08 #18038914Agente mag voorlopig blijven werken hoorde/zag ik gisteren op TV.
21 juni 2012 om 06:12 #18038915Meest Corupte Bedrijven van nederland zijn de Overheid (belastingdienst) en de Politie. Bijna 30% van de agenten ziet voor colegas en vrienden wel eens wat door de vingers of doen dingen die niet door de beugel kunnen.
21 juni 2012 om 06:56 #18038916@Ghanz wrote:
als die gozer nou in het verweer ging, kan ik me een possie trappen wel voorstellen.
maar dat deed ie niet.moeten wij eens flikken… een inbreker de kop kapot meppen, dan kun je zitten, ben je je huis en je baan kwijt.
zo`n waardeloze diender krijgt hooguit een paar daagjes non-actief, en mag weer verder.:puke nee sorry, ik heb geen ENKEL goed woord voor de politie over. waardeloze stukken stront zijn het !
voor de genen die het WEL terecht vinden van de politie, lees die rooie woorden eens en oordeel nog eens, want dat is dan wel tweestrijdig niet waar?
een agent mag best een lastig iemand eens een paar beste trappen verkopen, maar er word ook niet van ons verwacht dat we een inbreker letterlijk en figuurlijk het huis uit trappen? dus waarom zouden wij zoiets als dit filmpje dan wel goed moeten vinden???21 juni 2012 om 07:10 #18038917@hierboven.
Helemaal mee eens. Het gaat juist om het onrecht ten opzichte van elkaar. Een agent mag iemand blijkbaar een eind zoek slaan en gewone burger, die dat wel met een reden doet draait de bak in.
Ik weet inderdaad niet wat er geheel aan vooraf is gegaan, maar ik vind hetgeen die agente doet (of moet ik geweldsdelinquent zeggen?) toch wel erg overdreven om iemand in het gareel te krijgen.
21 juni 2012 om 07:30 #18038918moeten wij eens flikken… een inbreker de kop kapot meppen, dan kun je zitten, ben je je huis en je baan kwijt.
tja dat ligt aan jezelf,
met bekennen is nog nooit iemand vrij gesproken.21 juni 2012 om 08:39 #18038919http://www.spitsnieuws.nl/archives/crime/2012/06/schoppende-agente-is-nu-verdachte” onclick=”window.open(this.href);return false;
en toen was het een verdachte geworden
21 juni 2012 om 08:42 #18038920@dion87 wrote:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/crime/2012/06/schoppende-agente-is-nu-verdachte
en toen was het een verdachte geworden
Misschien haar eens naar de comissie “gelijke behandeling” sturen :P Kijken of ze ‘t zelf ook waardeert…
21 juni 2012 om 08:49 #18038921Inmiddels is er ook aangifte gedaan, dus ze zal ook wel op non-actief worden gezet binnen een paar uur: http://www.nu.nl/binnenland/2840581/geschopte-man-doet-aangifte-agente.html
21 juni 2012 om 14:27 #18038922Dat was een dolle mina. ;)
:jerry :jerry
21 juni 2012 om 14:46 #18038923Ze is officieel ‘verdachte’ nu. Maar werkt wel door.
Ik geloof meteen dat er bij de politie heel veel in de doofpot gaat ja. Ik heb ook wel eens uit de mond van een ex politie agent gehoord, dat als je daar niet aan meedoet, je zeker geen leuke collega’s meer hoeft te verwachten. Was ook 1 vd grootste redenen dat hij omgeschoold is naar leraar. Dat en omdat elke vernieuwing die je wil doorvoeren meteen stop gezet wordt door de vastgerotte oudere collegas..Ik vindt toch wel dat de politie hier af en toe best een tikkie meer mag uitdelen. De reden dat we het er allemaal meteen over hebben is misschien wel omdat het nu gewoon niet heel vaak voorkomt. ;) Politie is natuurlijk redelijk soft hier.
Aan de andere kant vind ik ook zeker dat wij een inbreker ofzo ook best een paar flinke tikken mogen geven. :D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.