De oudste en de nieuwste

Forumindex Forums Overige Opel algemeen De oudste en de nieuwste

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17915336
    imported_Gsifreak
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2004

      Over bouwjaar en leeftijd kan ik eigenlijks geenbevestiging geven.. En waarom..

      Ik werk bij volkswagen ja k weet vloeken in de kerk..

      Maar wij krijgen dagelijks nieuwe auto’s binnen.. Zo hadden wij een t5 bussines edition staan die 2 jaar in opslag heeft gestaan, dit jaar moest ik er betimmering in plaatsen. En de auto werd op kenteken gezet. Dus bj 2012 terwijl hij in 2010 in gebracht..

      Dus ik ben niet echt meer zo gefocus op de bouwjarenn

      #17915337
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Dat is het verschil in bouwjaar, en kenteken jaar.

        ook het RDW verloopt niet helemaal zoals je zou verwachten

        zo is mijn Vectra met Keteken ZH-HZ-45 van 28-05-1999
        en is een andere Vectra met kenteken ZH-HZ-60 van 10-05-1999, jonger kenteken, en 1e toelating is eerder als de mijne.

        Willem

        #17915338
        Astraniels
          Lid sinds:
          24 December 2011

          Van mijn basisschooltijd herinner ik me een klasgenootje wiens ouders een Astra F Club SW hadden met kenteken DH-..-..
          En de pastoor van mijn geboortedorp reed een witte 1.4i GL met DG-..-..
          Allebei van november 1991. Was heel wat toen, de mensen die als eersten “de nieuwe Kadett” hadden…

          #17915339
          GooneyBird
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 February 2010

            Ik heb een Astra G uit ’98 waarvan ’t kenteken met “TS” begint. Ik heb er eigenlijk nog geen gezien met een ouder kenteken, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een van de eersten heb. (Ze komen toch vrij veel voor lijkt mij zo)

            #17915340
            midnight black
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 December 2011

              @Astraniels wrote:

              Van mijn basisschooltijd herinner ik me een klasgenootje wiens ouders een Astra F Club SW hadden met kenteken DH-..-..1
              En de pastoor van mijn geboortedorp reed een witte 1.4i GL met DG-..-..
              Allebei van november 1991. Was heel wat toen, de mensen die als eersten “de nieuwe Kadett” hadden…

              Als ik me goed herinner was de marktintroductie van de Astra F in Nederland op 10 Oktober 1991 dus zijn inderdaad vroeg.

              #17915341
              D.E
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 December 2009
              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.