De Insignia van Jeroen W

Forumindex Forums Modellen Insignia De Insignia van Jeroen W

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
  • Auteur
    Berichten
  • #18185208
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      ja die lichten zijn standaard donker ja . dacht dat eugene de reflector’s wel heeft getint wegens te rood .


      @jeroen
      zeer mooie detail’s zeg een echte fan ziet dat natuurlijk eee.

      #18185209
      GM-Tuningparts
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 July 2005

        @calibra-power wrote:

        Zaterdag was het weer tijd voor een bezoekje aan Eugene van Gm-tuningparts.
        Ik moest even een lampje ruilen van de make-up spiegels.

        Daar aan gekomen was Eugene nog even met een klant bezig dus had ik de kans om even zijn insignia op de foto te zetten. Wat een vet ding is dat toch.

        Toen ik daar toch was heb ik direct een setje lampen meegenomen voor de bochtverlichting en LED lampen voor de mistlampen. Ook knipperlichten met silver coating mochten niet ontbreken. Helaas heb ik de mistlampen nog niet kunnen monteren omdat ik geen krik bij de hand had.


        Het was wel even frotten om ze erin te krijgen maar uiteindelijk toch gelukt

        Toen we stonden te praten bleek dat Eugene nog een Engels setje achterlichten had liggen. :wors :wors
        Bij een Engelse Insignia zit het achteruitrijlicht links en bij een Europees model rechts. Dus met een Engels achterlicht links zijn ze rechts en links hetzelfde. Beetje ingewikkeld maar de foto’s maken het duidelijk.

        Ik vind het persoonlijk echt heel vet staan. Tis een klein verschil maar staat veel beter.

        Tenslotte heb ik nog een setje met aluminium doorpins meegenomen.
        Na een uurtje polijsten gingen ze flink glimmen.

        Voor het polijsten

        Na het polijsten

        Al met al was een het weer een gezellig en productieve dag. En mijn Insignia is weer een klein beetje mooier geworden :D

        Eugene bedankt. :thumb je weet wel waarom

        graag gedaan jeroen :thumbup
        Ze blinken wel heel goed. Werkt wel dat spul dat zie ik wel.
        Heel mooi!!! :thumbup

        #18185210
        NelisZ20LER
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 March 2011

          Heb je nu geen mistachterlicht meer? Of heb je een gekleurd lampje gemonteerd?

          #18185211
          calibra-power
            Lid sinds:
            1 July 2004

            Ik heb nu geen mistachterlicht meer. Tenminste als ik hem aan zou zetten dan zal hij wit branden.
            Ik gebruik mijn mist achterlicht echt nooit en voor de keuring is het geen moeite om even het achterlicht te wissen want dit is echt nog geen 2 minuten werk.
            Een rood lampje zou een oplossing zijn maar omdat het glas helder is zie je hem dan zitten en dat vind ik niet mooi :D

            #18185212
            Opeloco
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 February 2011

              Rood oplichtend ledlampje erin?
              Chromé lampje erin dat rood schijnt? (als deze bestaan)

              Bij de st denk ik niet dat ik deze op 2 minuten gewisseld heb :hmmz

              #18185213
              calibra-power
                Lid sinds:
                1 July 2004

                Helaas bestaan er geen rood oplichtende lampjes.
                Een led lamp zou een oplossing kunnen zijn.
                Maar denk toch dat ik het zo laat. Mocht ik een keer tegen wat moois aanlopen dan kan ik nog kijken.
                Had trouwens ook de kentekenverlichting omgeruild. Heb nu een vervangings led i.p.v een hele unit. Nu is het precies goed.
                Hij staat er nu echt dik bij s avonds. Als je hem ontgrendeld en de xenon springt aan en de interieur en kentekenverlichting is mooi wit. Helemaal super.

                #18185214
                koenie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 January 2014

                  Ik heb volgens mij nog een P21W met BA15s voet Led in rood liggen.

                  #18185215
                  Rottentweetie
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    22 November 2010

                    Hele mooie wagen Jeroen! Onze Insignia’s zouden zo broertjes kunnen zijn! ;) Een hoop dezelfde dingen aan beide wagens. Ook wat de veranderingen betreft. Alleen heb ik dan Insignia 1.6T Sports Tourer Cosmo. Oftewel de Station uitvoering. De verlaging en spoorverbreders staan erg mooi!

                    Heel veel plezier en veilige km’s toegewenst! :)

                  8 berichten aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.