De hufters zitten ook overal aan…

Forumindex Forums Modellen Omega De hufters zitten ook overal aan…

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216441
    rickytt3
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2006

      Wat zijn er toch een treurige mensen in dit land. Vorige maand rost iemand vol in m’n vectra, € 800 schade, en laat geen briefje achter. Vandaag zie ik dat iemand een koplamsproeier voor z’n omega nodig had..

      Waarom zou je het ook netjes kopen? Je kunt het toch prima van een ander z’n auto aftrekken? Toch niet jou probleem?

      Nu moet onze grande dame dus voorlopig met één vies oog verder, stond er geen één op internet. Komt allemaal wel weer goed, maar @#$%^&$#@- wat een losers heb je er toch tussen :fy1

      Zo, dat lucht ff op ;)

      #17597044
      rsbouw
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 January 2010

        waarom heb je hem geen tik op zijn vinger gegeven ?

        #17597045
        Botho
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 May 2009

          Tja ik ken dat. Bij mij zijn laatst de diamond embleempjes naast de knipperlichten eruit gewipt. Zie die maar eens te vinden…. Heb er nu standaard gl in zitten want dat was het enige dat ik kon vinden op de sloop. Nu zijn het in mijn geval maar embleempjes maar ze hebben dus wel aan mijn auto gezeten!!!

          #17597046
          hanskadett
            Lid sinds:
            18 April 2009

            bij mijn vorige omega ook de emblemen gejat kut jong van 19 jaar kwam er bij uit heb hem een mega ros verkocht en politie gebeld wat denk je kreeg ik een boete voor openbare geweldpleging en mishandeling echt:mad:omgedraaide wereld hier in nederland

            #17597047
            sw_reijnders
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 October 2005

              origineel gepost door hanskadett
              bij mijn vorige omega ook de emblemen gejat kut jong van 19 jaar kwam er bij uit heb hem een mega ros verkocht en politie gebeld wat denk je kreeg ik een boete voor openbare geweldpleging en mishandeling echt:mad:omgedraaide wereld hier in nederland

              Maar het voelde wel goed zeker :D

              #17597048
              manta1
                Lid sinds:
                25 October 2009

                laatst 1 s’nachts me dop van me gas tank eraf gehaald en op de kofferbak gezet. Het is dat ik even achter de manta liep voordat ik weg reed. anders was doppie ook weg.

                #17597049
                rickytt3
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 July 2006

                  origineel gepost door rsbouw
                  waarom heb je hem geen tik op zijn vinger gegeven ?

                  Tsja, als ik erbij was geweest terwijl iemand iets van m’n auto sloopt had ik niet voor mezelf ingestaan. Misschien maar beter zo :angel

                  #17597050
                  rsbouw
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 January 2010

                    heb je goed gedaan ik had hem ook een pak slaag gegeven maar dan met een tafelpoot en met de tekst afblijven dat is van mij:swear

                    #17597051
                    sebastiaankadettcabriogsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      27 November 2005

                      ken het zit nu een deuk in mijn linker achterscherm
                      kras over mijn achterbumper
                      huge ass deuk in mijn rechter portier.. en niemand die briefjes achter laat.

                      en nou kwam ik er gister achter dat mijn schuur met gereedschap leeg gejat is. :(

                      #17597052
                      Jack-omegax3.0xe
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 September 2007

                        ff achter in de wagen wippen en ergens waar niemand komt eens lekker me gang gaan en zo’n jochie eens leren waar dat die vanaf moet blijven.

                        Gr Jack

                        #17597053
                        rickytt3
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          31 July 2006

                          Ik zal wel nooit weten wie het was, maar dat soort gedachten ken ik zeker ja…

                          Mocht iemand nog een B1 koplampsproeier passagierskant tegenkomen in z’n schuur, op Marktplaats, op e-bay, op straat ;) of waar dan ook dan houd ik me aanbevolen! Best wel duur bij de VOD :cry

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.