de domeinen, bijkomende kosten?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen de domeinen, bijkomende kosten?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212298
    2000
    Moderator
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Ik kijk regelmatig bij de domeinen, en tot mijn verbazing zag ik dat een 2004 vectra GTS turbo voor iets meer dan 5000 euro verkocht is. Nu weet ik dat je “opgeld” of zoiets moet betalen, maar zijn er nog meer kosten behalve het opnieuw aan vragen van het kenteken? Want het is wel een hele mooie prijs. Zit zelfs nog apk op :P


      LINKJE


      #17524819
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        hahah die vectra wil je niet hebben.
        Is een ex politie auto.
        Kan je zien aan de wieldoppen. normaal zijn de “snellere”varianten afgeleverd op lm wielen.
        Maar de politie rijd met stalen wielen met doppen.

        Kan helaas niet zeggen wat de bijkomende kosten zijn.

        o hier nog wat gevonden:
        Artikel 6. Opgeld, BTW, emballagegelden etc.

        1. Boven en behalve het bedrag der inschrijving is door de koper een opgeld verschuldigd volgens het percentage van het geboden bedrag zoals dit is vermeld in de catalogus.

        2. De koopprijs bestaat uit het geboden bedrag vermeerderd met het opgeld als bedoeld in lid 1, en eventueel andere verschuldigde bedragen zoals emballagegelden, doch exclusief eventueel verschuldigde belastingen. Indien over de koopprijs omzetbelasting en/of andere belasting(en) is verschuldigd, staat dit in de catalogus vermeld.

        Het gaat dus om een bepaald percentage. en dit staat vermeld in de catalogus.

        #17524820
        Gommel
          Lid sinds:
          10 June 2007

          Ben ik niet helemaal met je eens, ken genoeg politie autos (jaja betrouwbare bron, wegmisbruikers:jerry) die op lm lopen. PS TS was jij laatst niet in Vollenhoven?

          #17524821
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            origineel gepost door Gommel
            Ben ik niet helemaal met je eens, ken genoeg politie autos (jaja betrouwbare bron, wegmisbruikers:jerry) die op lm lopen.

            Oke veel dan. ;) :P

            Maar bij wegmisbruikers gebruiken ze veelal audi vw.:puke

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.