Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › De Astra Brigade…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 april 2013 om 16:58 #18125026
weet je wat?
laten we het er eerst eens over hebben hoeveel we er moeten hebben.de gene die er 1 wil hebben, laat die dan ook gelijk ff een linkje of afbeelding posten welke hij wel mooi vind of zou willen, word het denk ik allemaal wat overzichterlijker van :P
we begonnen hier namelijk over de prijs, maar nu ik een prijs geef is de letterkeuze niet goed, en is ie volgens (waaronder ook mensen die de sticker niet eens nemen :hmmz ) te groot.
maar over de stuk prijs hoor ik niks :)12 april 2013 om 17:04 #18125027Hoezo, ben je de kluts nu al kwijt dan? :jerry
Astratd jij en ik sowiesow12 april 2013 om 17:09 #18125028ja en als ik in jou topic kijk lijkt het er op dat rik er ook 1 wil.
dus 4 is dat, plus fnf racer een kleine.
maar wat vind jij van de maat, want ik heb jou er niet over gehoord.
en de prijs?12 april 2013 om 17:19 #18125029heb vanaf het begin al gezegd dat ik een eigen ontwerp wil
daarom opperde ik om het via internet te bestellen dat ieder zn eigen opmaak kan maken
en kijken of we er een groepskorting uit kunnen trekken
die prijs hoor je me indd niet over, die is niet verkeerd
maar dan geef ik toch liever een tientje meer uit dat ik iets van mezelf heb
dat jij met mijn idee gelijk naar de drukker rent, moet je zelf weten
heb ik geen moeite mee
maar je kunt mij niet dwingen de zelfde sticker als de rest op mn voorraam te plakkensorrie, maar dit moest ik ff kwijt ;)
12 april 2013 om 17:22 #18125030nee k dwing ook niemand.
ik denk dat het beter is dat ieder voor zich maar een sticker neemt dan ;)
jij wil die op die site voor 20 euro.
ik neem exact de zelfde maar ben 7 euro kwijt ;)
hoe? door hem ff naar me pc te kopieren en naar de zelfde drukker te gaan.maar k zal (wanneer ik een ander raam heb) wel naar de drukkerij “rennen” en daar mijn eigen idee aan geven ;)
of misschien pluk ik ook wel 1 van internet af en laat die door de drukker drukken ;)12 april 2013 om 17:30 #18125031Nou, je hebt er wel flink vaart achter gezet iigv :jerry
waar ik het ga bestellen ben ik helemaal nog niet uit
heb maar een paar uurtjes rondgesnuffeld
heb helaas te veel andere dingen te doen :???:12 april 2013 om 17:45 #18125032uhh… volgens mij had ik toch ook gezegd dat ik zou informeren naar de prijs?
maar om het je allemaal nog ingewikkelder te maken kan ik je wel een site geven met een heleboel lettertypes hoor ;)
die zelfde site komen mijn 2 tattoes ook weg (daar is de site eigenlijk ook voor)
maar daar staan heel veel verschillende lettertypes tussen ;)12 april 2013 om 17:53 #18125033Hoeft niet, heb al genoeg lettertypes gezien onderhand haha
ik ga met dit plan later aan de slag
vind het belangrijker dat mn astra eerst weer gaat rijden ;)12 april 2013 om 18:00 #18125034Heb nog eens 2x naar je ontwerp gekeken
en vind het op zich niet verkeerd hoor
als je hem voor mij zo in het bordeax rood kunt laten maken
heb je mijn goedkeuring iigv :thumb12 april 2013 om 18:17 #18125035Wat een discussie hier :jerry
12 april 2013 om 18:18 #18125036Kenmerk van de Astra Brigade toch?? :jerry :jerry
12 april 2013 om 19:47 #18125037vind het allemaal wel goed ja.
met opel logo zeker… ;)alleen als ik een kleine zou nemen, zou je daar ook een maat van hebben? anders neem ik ook wel een grote, gaat die onderop het voorraam….. :jerry
dat idee wordt het dan….. :jerry12 april 2013 om 19:53 #18125038@astraTD wrote:
Wat een discussie hier :jerry
en die hele discussie is nog voor jan l*l geweest ook…. :jerry :jerry
@trashmetal wrote:
Heb nog eens 2x naar je ontwerp gekeken
en vind het op zich niet verkeerd hoor
als je hem voor mij zo in het bordeax rood kunt laten maken
heb je mijn goedkeuring iigv :thumb@FnF_racer wrote:
vind het allemaal wel goed ja.
met opel logo zeker… ;)alleen als ik een kleine zou nemen, zou je daar ook een maat van hebben? anders neem ik ook wel een grote, gaat die onderop het voorraam….. :jerry
dat idee wordt het dan….. :jerry
haha meen je dat nou serieus!!
ik had dus ook het idee om sowieso ff te kijken als dat mooi zou lijken maar had hier expres niks gezegd
zoals je wel vaker ziet op het forum ben ik nog wel eens tegen de draad in, net iets anders dan een ander (denkend aan de rooie gsi spoiler met airbrush, de lampjes in me huidige gsi bumper)12 april 2013 om 19:59 #18125039ik weet niet of 1 van jullie (astra brigade) in het leger heeft gediend maar voor een brigade heb iets meer nodig als 5,5 astra’s http://nl.wikipedia.org/wiki/Brigade” onclick=”window.open(this.href);return false;
:vertag12 april 2013 om 20:06 #18125040Yups ik, de Dodge heb ik eraan over gehouden :lol:
12 april 2013 om 20:07 #18125041Maar jongens, een sticker op de voorruit, hou dan rekening mee met de wissers he.
Ik mis ook al hoekjes in de sticker, door me achter wisser wat ik zelde gebruik, als ik hem gebruik kom ik er per ongeluk met me hand tegen aan.
12 april 2013 om 20:14 #18125042@NoFear1696 wrote:
ik weet niet of 1 van jullie (astra brigade) in het leger heeft gediend maar voor een brigade heb iets meer nodig als 5,5 astra’s http://nl.wikipedia.org/wiki/Brigade” onclick=”window.open(this.href);return false;
:vertagdat kun je beter ff met de mensen bespreken die ons de naam “astra brigade” hebben gegeven ;)
@astraTD wrote:
Maar jongens, een sticker op de voorruit, hou dan rekening mee met de wissers he.
Ik mis ook al hoekjes in de sticker, door me achter wisser wat ik zelde gebruik, als ik hem gebruik kom ik er per ongeluk met me hand tegen aan.
je kan hem eventueel zo maken dat je hem aan de binnenkant kunt plakken.
maar ik wil met blinderingsfolie nog een zonneband er op maken, dus voor mij werkt dat niet, of ik zou die letters ook weer super netjes uit die band moeten snijden, is wel mooi maar dat gaat nooit goed gekomen met mijn adhd haha, heb ik het geduld niet voor :P12 april 2013 om 20:16 #18125043Phil: daarom doe ik hem onderop, daar komt mijn enigste wisser toch niet….. :jerry
shit, die sticker moet ik nog: 1 Wiper Maffia….. :jerry
12 april 2013 om 20:33 #18125044:jerry :jerry
Zo, ik heb dit topic ook gevonden en inderdaad Soekiepe, ik wil geen stickers op mn wagenpark hebben.
Maar wel een geinig idee :thumbupBen de laatste tijd niet zoveel hier ivm tuinverbouwing.
Die foto’s omen later hier op het forum :shock:Jaja, tuinfoto’s op een autoforum :jerry :jerry
Rik ;)
13 april 2013 om 05:32 #18125045@KadAstra-EF wrote:
:jerry :jerry
Zo, ik heb dit topic ook gevonden en inderdaad Soekiepe, ik wil geen stickers op mn wagenpark hebben.
Maar wel een geinig idee :thumbupBen de laatste tijd niet zoveel hier ivm tuinverbouwing.
Die foto’s omen later hier op het forum :shock:Jaja, tuinfoto’s op een autoforum :jerry :jerry
Rik ;)
Let je wel op dat je ze in SG post ;) :jerry
Ik heb “onze” naam het eerst door RISL zien posten
schijnbaar werden we al een poos zo genoemd achter de schermen
vanwege dat we het graag (te) gezellig zouden maken
en daar is op zich niks mis mee
dus mag hij met gepaste trots op mn voorruit haha :jerry13 april 2013 om 07:09 #18125046@DarkNL08 wrote:
Doe dan op z’n MINST de logo’s even groot en Astra met een hoofdletter?
En pak het OPEL-font, ziet er een stuk beter uit..
Just my opinion ;)
vroeg me trouwens bij het zien van dit bericht af als jij ook een sticker op de auto wou.
en over die opel logo’s, ik heb dat ding ff snel met paint in elkaar geknipt en geplakt.
de logo’s worden dan 10 bij 10, dat ie hier op “papier ” de 1 wat groter is dan de ander komt door dat ik hem ff snel met paint gemaakt heb.
lijkt me overigens ook wel vrij vanzelfsprekend dat ze in werkelijkheid even groot worden13 april 2013 om 07:27 #18125047@trashmetal wrote:
Let je wel op dat je ze in SG post ;) :jerry
Ik heb “onze” naam het eerst door RISL zien posten
schijnbaar werden we al een poos zo genoemd achter de schermen
vanwege dat we het graag (te) gezellig zouden maken
en daar is op zich niks mis mee
dus mag hij met gepaste trots op mn voorruit haha :jerryOok al voel ik me zeer vereerd, ik ben niet de bedenker van jullie geuzennaam ;)
Ik zag ‘m voorbij komen in het topic van de Vectra A Turbo of de Calibra van Ram, dat weet ik niet meer.13 april 2013 om 07:39 #18125048ik heb de oorsprong van onze naam gevonden :P
@CtwintigXE wrote:
Al dat gezever om ontopic. Als de TS(en) op dit forum diverse dingen posten kan je verwachten dat er mensen off topic gaan. Het gaat veel mensen om een principe en iedereen denkt dat hij of zij een mening moet verkondigen (of op moet dringen)
Voltaire zei ooit: Opinion has caused more trouble on this earth than plagues and earthquakes. Als ik dan kijk naar wat een forum eigenlijk is, een publieke plaats om je mening te verkondigen, vind ik dat het meeste dat zowel hier als in calibra16v’s zijn topic wordt gepost in zijn geheel niet offtopic. Anders zouden ze het ook niet op een openbaar forum moeten posten. Dat er dan ‘bijna agressief’ gereageerd wordt op andermans mening is toch bijna jammer??
Dat de astra brigade met duizenden posts (maar nuttige bijdragen??) het forum levendig houdt is ook een beetje de admins schuld.. Gooi er dan eens een serieuze waarschuwing tegen en verban al het onnodige gezever en offtopic geblaat naar het ouwehoer hoekje.. Stel dan een regel op dat er alleen gereageerd mag worden op het directe bericht van de TS.. Zoals hierboven zit die astra td gewoon uit te dagen, dat is nou een ban waard..
Als je niet wilt dat je commentaar krijgt op jou ideeën of projecten? Post dan niet, je weet dat er altijd mensen zijn met een mening. Als je als admin niet wilt dat er op bepaalde manieren over bepaalde rechtspersonen gepraat wordt, voorkom dat dan. Maar dit is rallyastra’s eigen topic, dus daar hoeven echt niet slechts positieve berichten in..
Ik weet uit eigen kringen ook zat positieve verhalen over het bedrijf van Niels, maar ook over de c1000 hoor ik slechte verhalen.. Achja, wie ben ik :)
En aan alle partijen, succes. Weet wel dat je je eigen zaak er niet sterker op maakt door van alles op een forum te plaatsen! Kom je er onderling niet uit wees dan verstandig en kies voor een advocaat. Hier weet toch niemand het gehele verhaal…
Ben blij voor die jongen dat die het nu weer doet!
bron…
viewtopic.php?f=27&t=148936&p=2242010&hilit=brigade#p2242010(laatste bericht)
13 april 2013 om 11:15 #18125049Bij deze, CtwintigXE Bedankt!!! :thumb
vind em goed verzonnen hahaha13 april 2013 om 12:47 #18125050Als iemand een beetje leuk lettertype oogelijke strikker maakt en ik de kleur kan kiezen wil ik dr ook wel eentje.
Wil graag een rode, maar dan weer net niet de rood van trash.. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.