De Astra Brigade…

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer De Astra Brigade…

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 130)
  • Auteur
    Berichten
  • #18125051
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      als ik het zo eens bekijk word de astra brigade steeds groter.
      binnenkort ook nog maar een astra brigade hyves of zo oprichten?
      als er een astra brigade facebook komt zal ik overwegen om ook een facebook account te maken.

      :jerry

      #18125052
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        @soepkiepe wrote:

        ik heb de oorsprong van onze naam gevonden :P

        @CtwintigXE wrote:

        Al dat gezever om ontopic. Als de TS(en) op dit forum diverse dingen posten kan je verwachten dat er mensen off topic gaan. Het gaat veel mensen om een principe en iedereen denkt dat hij of zij een mening moet verkondigen (of op moet dringen)

        Voltaire zei ooit: Opinion has caused more trouble on this earth than plagues and earthquakes. Als ik dan kijk naar wat een forum eigenlijk is, een publieke plaats om je mening te verkondigen, vind ik dat het meeste dat zowel hier als in calibra16v’s zijn topic wordt gepost in zijn geheel niet offtopic. Anders zouden ze het ook niet op een openbaar forum moeten posten. Dat er dan ‘bijna agressief’ gereageerd wordt op andermans mening is toch bijna jammer??

        Dat de astra brigade met duizenden posts (maar nuttige bijdragen??) het forum levendig houdt is ook een beetje de admins schuld.. Gooi er dan eens een serieuze waarschuwing tegen en verban al het onnodige gezever en offtopic geblaat naar het ouwehoer hoekje.. Stel dan een regel op dat er alleen gereageerd mag worden op het directe bericht van de TS.. Zoals hierboven zit die astra td gewoon uit te dagen, dat is nou een ban waard..

        Als je niet wilt dat je commentaar krijgt op jou ideeën of projecten? Post dan niet, je weet dat er altijd mensen zijn met een mening. Als je als admin niet wilt dat er op bepaalde manieren over bepaalde rechtspersonen gepraat wordt, voorkom dat dan. Maar dit is rallyastra’s eigen topic, dus daar hoeven echt niet slechts positieve berichten in..

        Ik weet uit eigen kringen ook zat positieve verhalen over het bedrijf van Niels, maar ook over de c1000 hoor ik slechte verhalen.. Achja, wie ben ik :)

        En aan alle partijen, succes. Weet wel dat je je eigen zaak er niet sterker op maakt door van alles op een forum te plaatsen! Kom je er onderling niet uit wees dan verstandig en kies voor een advocaat. Hier weet toch niemand het gehele verhaal…

        Ben blij voor die jongen dat die het nu weer doet!

        bron…
        viewtopic.php?f=27&t=148936&p=2242010&hilit=brigade#p2242010

        (laatste bericht)

        Aha, daar komt het dus weg.

        Ik zit zelden in het Vectra deel dus dat is mij ontgaan.

        Rik :)

        #18125053
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          ik ben het gaan zoeken.
          heb brigade in getoetst in de zoek balk ;)
          ik was nu wel nieuwsgierig naar de oorsprong van de naam haha.

          al moet ik er wel bij zeggen dat risl het tegen mij op zo manier bracht dat er MEERDERE mensen ons zo noemden.
          misschien dat ie op zich zelf en de rest van de mods en zo achter de schermen bedoeld, dat die het nu ook hebben over genomen of zo:P

          #18125054
          astraTD
            Lid sinds:
            9 March 2009

            @soepkiepe wrote:

            ik heb de oorsprong van onze naam gevonden :P

            @CtwintigXE wrote:

            Al dat gezever om ontopic. Als de TS(en) op dit forum diverse dingen posten kan je verwachten dat er mensen off topic gaan. Het gaat veel mensen om een principe en iedereen denkt dat hij of zij een mening moet verkondigen (of op moet dringen)

            Voltaire zei ooit: Opinion has caused more trouble on this earth than plagues and earthquakes. Als ik dan kijk naar wat een forum eigenlijk is, een publieke plaats om je mening te verkondigen, vind ik dat het meeste dat zowel hier als in calibra16v’s zijn topic wordt gepost in zijn geheel niet offtopic. Anders zouden ze het ook niet op een openbaar forum moeten posten. Dat er dan ‘bijna agressief’ gereageerd wordt op andermans mening is toch bijna jammer??

            Dat de astra brigade met duizenden posts (maar nuttige bijdragen??) het forum levendig houdt is ook een beetje de admins schuld.. Gooi er dan eens een serieuze waarschuwing tegen en verban al het onnodige gezever en offtopic geblaat naar het ouwehoer hoekje.. Stel dan een regel op dat er alleen gereageerd mag worden op het directe bericht van de TS.. Zoals hierboven zit die astra td gewoon uit te dagen, dat is nou een ban waard..

            Als je niet wilt dat je commentaar krijgt op jou ideeën of projecten? Post dan niet, je weet dat er altijd mensen zijn met een mening. Als je als admin niet wilt dat er op bepaalde manieren over bepaalde rechtspersonen gepraat wordt, voorkom dat dan. Maar dit is rallyastra’s eigen topic, dus daar hoeven echt niet slechts positieve berichten in..

            Ik weet uit eigen kringen ook zat positieve verhalen over het bedrijf van Niels, maar ook over de c1000 hoor ik slechte verhalen.. Achja, wie ben ik :)

            En aan alle partijen, succes. Weet wel dat je je eigen zaak er niet sterker op maakt door van alles op een forum te plaatsen! Kom je er onderling niet uit wees dan verstandig en kies voor een advocaat. Hier weet toch niemand het gehele verhaal…

            Ben blij voor die jongen dat die het nu weer doet!

            bron…
            viewtopic.php?f=27&t=148936&p=2242010&hilit=brigade#p2242010

            (laatste bericht)

            hahaahahahaha :jerry :jerry :jerry

            Dat hele topic sloeg op niks :jerry

            AstraTD uitdagen :agent :jerry foifoi als ik het allemaal terug lees denk ik bij me eigen waar heb ik me toch druk gemaakt over zo’n belachelijk calibratje. :puke

            #18125055
            Mr.F
              Lid sinds:
              3 November 2008

              In mijn ogen is het nu niet echt een positieve naam als ik eerlijk mag zijn

              #18125056
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                Als het forum geen berichtenteller had, had niemand iets te zeiken. ;)

                #18125057
                FnF_racer
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 October 2004

                  @KadAstra-EF wrote:

                  Aha, daar komt het dus weg.

                  Ik zit zelden in het Vectra deel dus dat is mij ontgaan.

                  Rik :)

                  kijk je wel in Restauratie’s, verbouwingen en styling? ….. ;)
                  want ik kan me dat topic ook wel herinneren….. :jerry

                  en daarbij, de naam Astra Brigade vind ik, ondanks dat het een negatieve klank had daar, wel een toffe naam :thumb

                  #18125001
                  trashmetal
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 February 2007

                    @Mr.F wrote:

                    In mijn ogen is het nu niet echt een positieve naam als ik eerlijk mag zijn

                    Moet een naam altijd positief zijn dan?
                    Vind de naam gepast en geschikt :wub :jerry

                    #18125059
                    trashmetal
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 February 2007

                      Even een lijstje gemaakt met aanmeldingen in de begipost :thumbup

                      #18125060
                      KadAstra-EF
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 July 2010

                        @FnF_racer wrote:

                        @KadAstra-EF wrote:

                        Aha, daar komt het dus weg.

                        Ik zit zelden in het Vectra deel dus dat is mij ontgaan.

                        Rik :)

                        kijk je wel in Restauratie’s, verbouwingen en styling? ….. ;)
                        want ik kan me dat topic ook wel herinneren….. :jerry

                        en daarbij, de naam Astra Brigade vind ik, ondanks dat het een negatieve klank had daar, wel een toffe naam :thumb

                        Nee, eigenlijk niet, ik zou inderdaad daar wel eens wat meer mogen komen :)
                        Wel mooi om te zien wat anderen doen aan hun Opel :)

                        Rik ;)

                        #18125061
                        KadAstra-EF
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 July 2010

                          @KadAstra-EF wrote:

                          :jerry :jerry

                          Zo, ik heb dit topic ook gevonden en inderdaad Soekiepe, ik wil geen stickers op mn wagenpark hebben.
                          Maar wel een geinig idee :thumbup

                          Ben de laatste tijd niet zoveel hier ivm tuinverbouwing.
                          Die foto’s omen later hier op het forum :shock:

                          Jaja, tuinfoto’s op een autoforum :jerry :jerry

                          Rik ;)

                          Zo, NU GAAT RIK OOK HEEL ERG OFFTOPIC
                          (zal ik geband worden ivm tuinfoto’s op een autoforum ? :jerry )

                          Hier de foto’s van mn straatklusje in mn achtertuin waar ik in een periode van 4 weken een heel mooi straatje heb gemaakt.

                          Dit was vroeger een grasveldje maar het was meer een heemtuin geworden dus toen had ik er genoeg van :(

                          Fijne zondag verder en weer ON-TOPIC :jerry

                          Rik ;)

                          #18125062
                          soepkiepe
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 August 2010

                            :shock: netjes hoor, mooi vlak ook, ik heb ze het wel eens minder zien doen haha
                            maar had wel een opel logo er in verwacht haha :P

                            #18125063
                            KadAstra-EF
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              24 July 2010

                              @soepkiepe wrote:

                              :shock: netjes hoor, mooi vlak ook, ik heb ze het wel eens minder zien doen haha
                              maar had wel een opel logo er in verwacht haha :P

                              En geen kattenbak zoals jij verwachtte, ben niks tegengekomen aan mest :)

                              Rik ;)

                              #18125064
                              trashmetal
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                1 February 2007

                                Ik denk leuk, een paar foto’s :D
                                maar er kwam bijna geen eind aan
                                had je hier niet beter een een to-pik met Rik’s tuintuning van kunnen maken :jerry

                                #18125065
                                trashmetal
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  1 February 2007

                                  Soepkiepe en ik hebben even overleg gehad
                                  en we gaan voor zijn ontwerp
                                  het is wel mogelijk een eigen kleur aan te geven
                                  ik zal de beginpost aanpassen
                                  en hier de lijst met orders bijhouden, Naam / Kleur

                                  Bij deze..
                                  Trashmetal / bordeax rood

                                  #18125066
                                  soepkiepe
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 August 2010

                                    soepkiepe rood?
                                    ik vertelde je in pm dat als ik een rooie auto had ik er een rooie sticker op had geplakt met een zwarte zonneband.
                                    maar dat zal met deze auto in kleur niet erg op vallen denk ik ;)
                                    dus ik ben nog niet helemaal over de kleur uit ;)

                                    #18125067
                                    trashmetal
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      1 February 2007

                                      Aangepast :thumbup

                                      doe hem milka lila haha :jerry

                                      #18125068
                                      FnF_racer
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        3 October 2004

                                        Grijs of wit…… alles behalve een vrouwenkleur, of donker…… :wtf

                                        doe maar wit. :thumb

                                        #18125069
                                        Haasje17
                                        Moderator
                                          Lid sinds:
                                          8 September 2009

                                          Ik wil graag een rode, maar dan wel echt rood.

                                          #18125070
                                          trashmetal
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            1 February 2007

                                            Topicinleiding bijgewerkt…

                                            @haasje_17, we zullen dubbelchecken dat er geen nep rood gedrukt wordt :jerry

                                            #18125071
                                            Haasje17
                                            Moderator
                                              Lid sinds:
                                              8 September 2009

                                              Danku geen bedeau rood, geen roze maar rood

                                              #18125072
                                              mantadevil
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                30 June 2004

                                                @trashmetal wrote:

                                                Geachte leden van de Astra Brigade, :jerry

                                                Gezien we er om bekend staan overal lekker doorheen te lullen
                                                En we daardoor deze naam hebben verworven
                                                Leek het me wel een leuke en ludieke actie
                                                Om onze Astra’s te voorzien van een voorruitsticker
                                                Met de tekst “Astra Brigade” met het opel logo weerszijden

                                                Nu heeft soepkiepe een drukker gevonden die dit goedkoop voor ons kan maken
                                                en besloten dat het dit onwerp gaat worden

                                                om het overzichtelijk te houden hebben we besloten maar een ontwerp aan te houden
                                                wel is het mogelijk om je eigen kleur aan te geven

                                                stuksprijs is 7,50
                                                af te halen tijdens de Zuid/Oost Drenthe Meeting
                                                verzenden is evt ook te regelen a 6,75

                                                Deelnemers:

                                                Soepkiepe / Isernietoveruit :D
                                                Trashmetal / Bordeaux rood
                                                FnF_racer / Wit
                                                Haasje_17 / Roodste rood :)

                                                Verzenden 6,75 voor een sticker???? die doe je toch in een envelop en niet in een doos .of ben ik nou kierewiet :hmmz

                                                #18125073
                                                soepkiepe
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  10 August 2010

                                                  dat ben ik wel met je eens, maar als je hem in een envelop doet moet je hem vouwen, die vouwen blijf je weer zien he.

                                                  #18125074
                                                  soepkiepe
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    10 August 2010

                                                    ik heb trouwens nog een plekkie over op me achterraam, maar heb daar al iets voor gevonden :)

                                                    #18125075
                                                    trashmetal
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      1 February 2007

                                                      @mantadevil wrote:

                                                      @trashmetal wrote:

                                                      Geachte leden van de Astra Brigade, :jerry

                                                      Gezien we er om bekend staan overal lekker doorheen te lullen
                                                      En we daardoor deze naam hebben verworven
                                                      Leek het me wel een leuke en ludieke actie
                                                      Om onze Astra’s te voorzien van een voorruitsticker
                                                      Met de tekst “Astra Brigade” met het opel logo weerszijden

                                                      Nu heeft soepkiepe een drukker gevonden die dit goedkoop voor ons kan maken
                                                      en besloten dat het dit onwerp gaat worden

                                                      om het overzichtelijk te houden hebben we besloten maar een ontwerp aan te houden
                                                      wel is het mogelijk om je eigen kleur aan te geven

                                                      stuksprijs is 7,50
                                                      af te halen tijdens de Zuid/Oost Drenthe Meeting
                                                      verzenden is evt ook te regelen a 6,75

                                                      Deelnemers:

                                                      Soepkiepe / Isernietoveruit :D
                                                      Trashmetal / Bordeaux rood
                                                      FnF_racer / Wit
                                                      Haasje_17 / Roodste rood :)

                                                      Verzenden 6,75 voor een sticker???? die doe je toch in een envelop en niet in een doos .of ben ik nou kierewiet :hmmz

                                                      Een raambandsticker hoort in een koker, wie hem gevouwen wilt moet het zelf weten
                                                      ikke niet iigv :D

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 130)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.