Datagebruik bij BringGo

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Datagebruik bij BringGo

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273179
    wvdberg53
      Lid sinds:
      10 July 2015

      Kan iemand mij vertellen of App BringGo nu wel of geen data gebruikt van je databundel op je telefoon?
      Ik heb namelijk vorige week mijn nieuwe Opel Corsa opgehaald,en daar zit het nieuwe Infotainment systeem met IntelliLink op,ik heb op mijn iPhone de App BringGo gezet,en ben deze een beetje aan het uitproberen geweest en was redelijk tevreden,maar toen ik de volgende dag het data gebruik op mijn telefoon zag schrok ik toch wel behoorlijk,dat was namelijk 220 MB voor die dag en dat gebruik ik normaal nooit,dus nu twijfel ik eraan dat je
      geen data zou gebruiken met de BringGo App.
      Weet iemand daar meer over te melden,moet ik in de instellingen van mijn Iphone iets uitzetten of veranderen,anders ga ik toch maar weer over op mijn TomTom.

      #18293789
      wvdberg53
        Lid sinds:
        10 July 2015

        Is er nu niemand die daar iets over weet?

        #18293790
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Bringo de navigatie heeft geen internet nodig, maar als je verkeersinformatie ontvangt (files enzo) heeft die daar wel internet voor gebruikt. Dus als je dit aan hebt staan gebruikt die daadwerkelijk data.

          #18293791
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            misschien heeft het instaleren en het spelen, wel gezorgd voor het hogere dataverbruik.navigatie gebruikt normaal inderdaad geen data.
            Maar het op halen van realtime info vaak wel.

            #18293792
            Stender
            Moderator
              Lid sinds:
              5 April 2009

              Je kan toch het datagebruik per applicatie per dag zien? Dan weet je het zo.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.