Dashboardverlichtingsproblemen

Forumindex Forums Modellen Astra Dashboardverlichtingsproblemen

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211176
    oeshkar
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 August 2009

      Goedendag allen!

      als eerste: mijn eerste post op dit forum. Ik ben Oscar, helemaal gek op de Opel Astra G, rijd op het moment in een Astra G sport van 2003, 1.6 16v, Donkerblauw metallic met mooie Borbet X8 velgen eronder. :wors

      En hier komt mijn probleem: nu wil ik mijn interieur een beetje stylen, te beginnen met de verlichting van de tellerplaten en verwarming etc. LEDjes gekocht en aan het knutselen gegaan. De tellerplaten en de schakelaar voor de verlichting zijn aardig gelukt, alleen nu loop ik vast bij de verwarmingsunit en de MID. Toen ik eindelijk mijn middenconsole gedemonteerd had, bleek dat de verwarmingsunit en MID (Multi-info Display, tijd/datum/verbruik etc) een gele lichtdiffusor (soort lichtfilter) hadden, waardoor het blauwe licht van de ledjes uiteindelijk triest groenig werd. :(

      Na een paar uur te hebben gespeurd op het WWW niet gevonden wat ik zocht: een witte diffusor voor de genoemde onderdelen.

      Zijn er mensen die ervaring hebben met dit probleem of die weten hoe ik aan zulke onderdelen kan komen?

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.