Dashboard werkt niet meer

Forumindex Forums Modellen Astra Dashboard werkt niet meer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370237
    meridabiker2012
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 April 2014

      Hallo,

      Nadat ik gisteren mijn oude Astra G ingeruild voor een beter exemplaar en vandaag 2 dingen er aan gedaan. De radio ingebouwd en mijn zekeringen nagekeken omdat ik het vermoeden had dat er een zekering uit lag omdat de verlichting van de middenconsole en dashboardkastje het niet meer deden.

      Nu moest ik vanavond mijn dochtertje wegbrengen en al gauw kreeg ik in de gaten dat er niks meer werkte op mijn dashboard. Alle vier (temperatuur, toerenteller, snelheidsmeter en benzinemeter). Is het dat ik een zekering verkeerd heb teruggestoken? Boekje heb ik niet van het overzicht en op de zekeringenkast kom ik er ook niet uit. Wellicht iemand hier een verlossende tip of oplossing. Alvast bedankt.

      #18370273
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Doet de verlichting niks meer of doen de wijzers ook niks meer? Als de wijzers ook niks meer doen even demonteren, dan zit de stekker achterin los (vaak hebben ze de teller er dan ooit uit gehad).

        #18370279
        meridabiker2012
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 April 2014

          Het enige wat werkt is de verlichting en de richtingaanwijzers. De rest niet. Tellers en meters niet en de controle lampjes daaronder ook niet. ANWB is vanmorgen geweest en die dacht dat de stekker erachter los zat. Dit bleek ook niet het geval. Vanmiddag maar langs een garage gereden. Die kon het zo vlug ook niet vinden. Zaterdagmorgen heb ik een afspraak daar.

          #18374009
          Melvin astra g cabrio
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 April 2020

            <p style=”text-align: left;”>Ik heb sinds gister helaas het zelfde probleem bij mijn astra g</p>
            Wat was bij jouw

            Alvast bedankt

            #18496336
            Chiya Djabar
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 December 2022

              Opel Karl hier ook exact zelfde issue. Wat was er bij jou het probleempje?

              Instrumentenpaneel werkt in zijn geheel niet

              Radio werkt niet

              Airco knop werkt niet (wel achtergrond verlichting en temp. draaiknop)

              Recirculatie knop werkt niet (wel achtergrond verlichting en vent. Stand draaiknop)

              Achterruitverwarming knop werkt niet (wel achtergrond verlichting en vent. Richting draaiknop)

               

              Externe verlichting werkt Inc. Knipperlichten. Echter niet automatisch 3x knipperen.

              Stuurverwarming knopje werkt ook niet. Wel stoelverwarming.

              Knopjes links werken ook (esp, city, lanen alert, cruise control)

              Alle zekeringen getest, lag het niet aan.

              Iemand een idee? Zoveel systemen tegelijkertijd lijkt wel computer issue…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.