Dashboard verlichting blijft branden?!

Forumindex Forums Modellen Tigra Dashboard verlichting blijft branden?!

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252527
    FakaB
      Lid sinds:
      29 March 2011

      Goedenavond allemaal,

      Ik heb net gezien dat mijn ”dashboard” verlichting blijft branden. Het gaat dan om het klokje en de temp. meter. Heb net nog even de accu eraf gehaald om te kijken of dit wat uit maakt maar tevergeefs. Heb ook mijn radio helemaal uitgezet maar dit hielp ook niet.
      Heeft iemand een idee?
      Het is opzich niet zo heel erg, want die 2 ledjes die erin zitten zullen mijn accu niet leeg vreten om het zo maar te zeggen maar het irriteert me gewoon!!

      Groetjes Benjamin

      #18071453
      utregone
        Lid sinds:
        24 June 2005

        heb ik ook wel eens gehad. Moet je even je TID los maken en de stekker eens goed aandrukken. Deze wil nog wel eens los gaan

        #18071454
        FakaB
          Lid sinds:
          29 March 2011

          Bedankt voor je reactie!! Ik heb het gelijk even geprobeerd maar dit werkt ook niet!!!
          Dus het ligt toch ergens anders aan….

          #18071455
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Radio!!!!

            Willem

            #18071456
            FakaB
              Lid sinds:
              29 March 2011

              Daar zat ik ook aan te denken ja. Normaal gesproken als de radio uit gaat dan gaat de TID ook uit. Maar als ik bijvoorbeeld het frontje eruit haal dan blijft hij alsnog branden. Zal er dan iets achter de radio zitten die dat zou doen????

              #18071457
              triggertigger
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 July 2009

                Dit heb ik met mijn oude tig ook gehad, nadat er kortsluiting was ontstaan. Vermoedelijk achter de radio. Ik zou hier zeker ff kijken

                #18071458
                FakaB
                  Lid sinds:
                  29 March 2011

                  OKe thanks!!! Ga hem er nu even uithalen en kijken of er wat verkeerd zit!!!

                  #18071459
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    Waarschijnlijk Geschakelde + aan de constante vast gemaakt..

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.